A method bojlis...

A nemrég megjelent METHOD FORRADALOM című kiadványunk egyre népszerűbb, az újabb és újabb hozzánk beérkező beszámolók pozitív hangvétele, a számtalan kedvező visszajelzés, nem érdemtelen és nem is véletlen! Tény, hogy szinte naponta kapjuk a híreket: "forradalom van"! Olyan horgásztársak is "váltottak", akik eddig nem szívesen szakítottak a számukra ezidáig megszokott módszerekkel... A minap, kedves jó barátaimmal látogattam el Akasztóra, ahol a méltán híres "sziki-pontyokból" kívántunk pár példányt fotóalanynak invitálni az augusztusi végi napsütésben...

Mivel épp szombat volt, a kulturált körülményeket biztosító Akasztói horgászpark hamar megtelt a nyár utolsó napjait aktívan kihasználni igyekvő horgásztársakkal. Mi is serényen húztuk hát a megpakolt kiskocsikat "befelé", hogy ha nem is általunk legideálisabbnak ítélt helyen, de legalább le tudjunk ülni mind a hárman az új extra tó valamelyik állásásra...

Hoványi "PAPI" Attila és Toman "húszplussz" Áron barátaimmal szeretek horgászni, mindenre elszánt, rendszerető, sokszor talán makacs, de kitartó és segítőkész cimborák. Magam is igyekszek hát közös pecáinkon az "elvárásoknak" megfelelni, így a katonás rendben becsomagolt felszereléseimet nagy körültekintéssel készítettem elő a horgászatra...

A tórész közepe felé tudtunk "csak" leülni, ahol 3 kisebb nyiladékban kezdtük meg a horgászatot. PAPI már az elején meglepő húzással rukkolt elő! Az egyik bojlisára egy tökéletes method szereléket készített, pontosan olyat, amelyet, a METHOD FORRADALOM c. kis könyvecskében olvasott! Azt mondta, ha feederen működik ez a végszerelék, akkor a bojlison is fog! Megmondom őszintén, Áronnal először kissé furcsálltuk a "látványt", hisz eddig a feeder botokon alkalmaztuk a klasszikusnak számító "lapos kosaras" végszereléket...

közös siker, közös öröm...jó a technika!

Attila 10 mm-es csalitüskét választott, amelyre remekül illett a prémium minőséget képviselő LK BAITS 10 mm-es, mini pop up csali. A 40 grammos PRESTON kosár alá egy KORUM QUICK CHANGE BEADS-et tett, amelybe 8 cm-es, CRALUSSO XTREME 0.14-es fonott előke került, melynek hossza ezúttal 8 cm volt. A GAMAKATSU METHOD HOOK (véleményem szerint) verhetetlen a method technikában (is)! Tudja ezt jól barátom is, aki ehhez a szerelékéhez egy 6-os méretet választott kedvencéből. Az így összerakott szerkó, mondhatom nyugodtan: alaposan elverte a "mezőnyt"! Áronnal igen sűrűn segédkeztünk barátomnak a szákolásban, majd a fotózásban...:)

Attila remek taktikával készült...

Ahogy telt az idő, a gyakori dobásokkal bejuttatott jó minőségű etetőanyag (délután derekára) mind a hármunknak meghozta a "sűrűbb" kapásokat! Remekül szórakoztunk és az akasztói pontyok sem hazudtolták meg a hírüket. A tíz kiló körüli halak parádés kapásokat és élménydús fárasztásokat hoztak a feeder botokon és a bojlison is...

Áron se bámészkodni jött...

Az általam összerakott "kaja" megegyezett a METHOD FORRADALOM c. kiadványban (32. oldal) ismertetett, Ribi Tamás barátom "mester receptjével", de ezúttal annyiban "okosítottam fel", hogy tettem bele 4 leveses kanál őrölt fekete borsot is! Remek lett, próbáljátok ki Ti is!

parádés napot zártunk Akasztón...

Az ősz már kopogtat, egy-egy hűvösebb fuvallat az álmos délutánban már azt üzeni: a természet lassan "pasztell sárgára" vállt... Nekünk horgászoknak azonban, ez egy remek időszak! Arra buzdítalak hát e sorok megírásával kedves horgásztársam, hogy ne fecséreld el ezeket a szép őszi napokat!