Márciusi pontyok, szélben, esőben...

Ahogy ez már lenni szokott, ezen a március 15-én is a vízparton talált minket az ébredező természet, nameg a szeles, frontos és némi esővel is tarkított időjárás... Társammal, legfontosabb feladatként magunk elé azt a célt tűztük ki, hogy az új B.T. KRILL&TUNA bojlit teszteljük egy olyan vízen, ahol intenzív horgászat folyik szinte egész évben...
Ahogy ez már lenni szokott, ezen a március 15-én is a vízparton talált minket az ébredező természet, na meg a szeles, frontos és némi esővel is tarkított időjárás... Társammal, legfontosabb feladatként magunk elé azt a célt tűztük ki, hogy az új B.T. KRILL&TUNA bojlit teszteljük egy olyan vízen, ahol intenzív horgászat folyik szinte egész évben. Ezúttal etetőhajót is használtunk, annak érdekében, hogy az ébredező halakat minél koncentráltabban tudjuk a csalink felé irányítani.

Viharos szélben kezdtük meg a horgászatot...

Az új csaliban nagyon bíztunk...

Már a megérkezésünkkor is, iszonyatos szél fogadott minket és nagyon "fejfájós" kettős fronthatás uralkodott, így nem is csoda, hogy a tavon nem számolhattak bele kiemelkedő fogásokról. Mátéval precízen kezdtük meg az "új csalik" behúzását, különös figyelmet szenteltünk a 18 mm-es Krill&Tuna süllyedő bolji és a SUPER FRUIT Pop-up "hóember" kombinációra...

Fontos a megfelelő csaliprezentáció...

Egy gyümölcsös lebegő csali sokat segíthet...

Egész nap dühöngött a szél, mi több pont totál szembe fújt, nem könnyítve meg a dolgunkat. A legbosszantóbb viszont az volt, hogy a halak nem mutatkoztak. Egész nap variáltuk a csalikat, előkehosszakat, pozíciókat, de a tarajos hullámokon kívül, más nem borzolta az idegeinket. Mátéval készítettünk egy "instant ebédet", majd egy gőzölgő kávé következett. A délutánt a kora este követte, majd szemerkélő esővel az éjszaka csendje jött el... Az etető hajóba pár marék felezett és egészben hagyott Krill&Tuna bojli került, egy kevés főtt kukoricával és 8 mm-es MARINE HALIBUT pellettel vegyesen...

Nagy kedvenceim lettek ezek a halibut pelletek...

Éjfél magasságában kapásom következett végre, és így első halunkat szákolhattuk, persze mindezt már esőben. Sebaj... végre egy szép tükrösnek örülhettünk! Ezt követően újra csend, majd fél kettőkor újra halam érkezett... Fel az esőkabát, majd irány a bot. Tövesem igen hevesen védekezett, ám végül, őt is sikerült a szákba terelni!

Pazar tükrös az éjszakában...

Iszonyatos erővel küzdött...

Majd ismét csend, egészen kora reggelig, ekkor Máté gyors egymásutánban fogott két szép halat, majd teljesen kivilágosodott és ezzel együtt újra csend honolt a "tájon". Egy újabb adag erősre "hagyott" kávét fogyasztottunk el a közben ismét viharosra forduló szélben...

Társam hala az első fényekkel együtt érkezett...

Rövid időn belül érkezett a következő...

Nem is sokat gondolkoztunk, gyorsan összepakolásztunk és hazaindultunk. Alaposan "kifújt" minket a szél, így a 24 órás horgászat tökéletesen elegendő volt arra, hogy bebizonyosodjon, hogy az új B.T. Krill&Tuna bojlikra számíthatunk a jövőben. Kellemes vöröses színe, a vízben is jól terjedő zamatai nem fognak érdektelenek lenni a pontyok számára. A kisebb méretek pedig (10 mm, 15mm, 18 mm) remek lehetőséget biztosítanak számunkra az igazán rapid horgászatokon, amikor a hangsúly a gyors halfogáson van. Ezekkel a gondolatokkal búcsúzom és egyúttal biztatok mindenkit, hogy ragadjon végre horgászbotot és tapasztalja meg a tavasz csodálatos érzését a vízparton...