Kezdjük el!
2016. február 13.

KEZDJÜK EL!

Egy kezdet sosem könnyű, pláne akkor nem, ha az ember, fejben még be sem fejezte igazán az előző szezont. Türelmetlenül számolni a napokat, várni, hogy olvadjon a jégpáncél, felszereléseket karban tartani, újdonságokat beszerezni és még sorolhatnám... ugye ismerős!?
Tokos évbúcsúztató...
2016. január 03.

TOKOS ÉVBÚCSÚZTATÓ...

Klímaváltozási ide vagy oda, egészen biztosan eljön az évnek azon szakasza, amikor az évszak őszből télre vált, és vele együtt, előbb vagy utóbb, vacogós mínuszokkal tarkított időjárás köszönti a parton az ilyenkor is aktív horgászembert...
Bemutatkozik a: BAIT-TECH POLONI
2015. szeptember 14.

BEMUTATKOZIK A: BAIT-TECH POLONI

Az angolok már időben megszellőztették, hogy jön az az új csalicsalád, amely teljesen új lehetőséget biztosít a tudatos pontyhorgászoknak! Amikor végre befutott az első szállítmány a Zónába, akkor azonnal "feltéptünk" egy tasak Poloni-t...nos, a hatás egészen magával ragadó volt!
Parádés Pünkösd az Arizóna tavon...
2015. június 03.

PARÁDÉS PÜNKÖSD AZ ARIZÓNA TAVON...

Ember tervez... De ha lehet, akkor már jó előre, mert általában, mindig akad egy-két olyan tényező, ami közbe jöhet! Baráti eszmecsere és horgászat! Ezek voltak az alapkitűzéseink, amikor elterveztük társaimmal, azt a közös 30 órát, amelyet ezúttal, a Budapesthez közeli, rendkívül népszerű, Arizóna tóra "találtunk" ki...
Évadnyitó horgászat
2015. április 10.
Pa’linCa’rp Team

ÉVADNYITÓ HORGÁSZAT

Idei elsõ túránk színhelyéül a Biatorbágy melletti Arizóna Carp Lake (régi nevén Bia IV-es tó) tavat választottuk. A horgászatra március 13-16 közötti időpontban került sor az új 2/2 számozású bojlis állason. Sokat horgászott tó ez, megpróbáltunk túljárni ismét a halak eszén!
Fagyos tanulságok, ébredező halak...
2015. március 21.

FAGYOS TANULSÁGOK, ÉBREDEZŐ HALAK...

Minden kezdet nehéz... tartja egy bölcs mondás! Ennek igazság tartalmát alaposan megtapasztalhattam horgásztársaimmal, hiszen a helyenként kemény fagyokkal és vizeket jégpáncéllal is beborító tél miatt, "majd három hónapot" kellett böjtölnünk, mire végre, újra útnak indulhattunk... Az, hogy milyen viszontagságokkal szembesültünk és milyen élményekkel gazdagodtunk e tartalmas szezonnyitón, megtudhatjátok, ha elolvassátok az alábbi beszámolót: