Rapid Pontyozás a Háziréti tavon
2020. szeptember 28.

RAPID PONTYOZÁS A HÁZIRÉTI TAVON

Alapjaiban véve nem hiszek a szerencsés horgász napokban... Sokkal inkább az alapos felkészülésben, a pontos időzítésben, a rendszerességben, de legfőképpen a horgászat őszinte szeretetében és a vízparton megéllt értékes időben. Éppen ezért, mostanában gyakran döntök, akár napközben is arról, hogy a délutánt már a parton töltöm. Ha jön az "érzés", akár csak pár órára is de elindulok, ám ehhez, legtöbbször, közeli horgászhelyeket keresek...

Nyár, Pontyok, Tapasztalatok...
2019. augusztus 01.

NYÁR, PONTYOK, TAPASZTALATOK...

A nyár közepe általában tartogat egy-egy jó pontyos túrát számomra, amelyeken a magamfajta horgászember, teljesebben megélheti a vízparti lét nagyszerű élményét. Ezúttal Zónás kollégámal Sly-al indultam el, és igyekeztük alaposan "kimakszolni" az előttünk álló pár napot. Az alábbi sorokon és képeken keresztül számomra is újra megelevenednek a történtek, titkon azt remélve, hogy ti is tudtok belőle pár hasznos gondolatot meríteni!

Ívás utáni túráink és tapasztalatok
2015. augusztus 06.

ÍVÁS UTÁNI TÚRÁINK ÉS TAPASZTALATOK

Amikor vége a pontyok ívásának, új időszak kezdődik a pontyhorgász számára! Nézzük, mivel érdemes horgászni a nyári potykákra!
Évadnyitó horgászat
2015. április 10.

ÉVADNYITÓ HORGÁSZAT

Idei elsõ túránk színhelyéül a Biatorbágy melletti Arizóna Carp Lake (régi nevén Bia IV-es tó) tavat választottuk. A horgászatra március 13-16 közötti időpontban került sor az új 2/2 számozású bojlis állason. Sokat horgászott tó ez, megpróbáltunk túljárni ismét a halak eszén!
15 ezer alatt a vízparton
2014. október 19.
Csillag Attila

15 EZER ALATT A VÍZPARTON

Üdvözlet Mindenkinek! Csillag Attila vagyok pár hónapja csatlakoztam a Zóna csapatához, és szeretném bemutatni a felszerelésem, valamint megosztani gondolataimat a horgászatról. Nemrég húztam egy képzeletbeli határt a horgászcikkek árát illetően, mert sikerült már megtapasztalnom a drága és az olcsó oldal előnyeit és hátrányait is. Így jutottam arra a döntésre, hogy 15000 Ft a "plafon", amit peca szerkóra költök. Mi fér ebbe bele? Nézzük!
Akadókon át a bajszosok nyomában a Pölöskei tavon
2014. szeptember 16.

AKADÓKON ÁT A BAJSZOSOK NYOMÁBAN A PÖLÖSKEI TAVON

Idén szeptember elején kis nyári pihenés után rászántuk magunkat, hogy kellene egy jót bojlizni egy ismeretlen pályán. De vajon hol?! Ez volt ám a nagy kérdés! Kis tanakodást követően mondom Peti barátomnak, hogy lépjünk „Black Cap” nyomdokaiba és menjünk le Zalacsányba. Eljött hát a nagy nap. Csütörtökön délelőtt el is indultunk a kiszemelt helyre. Első elképzelésünk szerint a Zalacsányi bojlis tóra mentünk volna, de sajnos egy kis gubanc miatt Pölöskén kötöttünk ki.