Februári szélben
2021. február 08.

FEBRUÁRI SZÉLBEN

Persze, hogy türelmetlen vagyok. Én is nagyon várom már a tavaszt... A természetes vízeken folytatott hangulatos és helyenként eredményes téli horgászataim után, ezúttal meglepően könnyen adtam be a derekam, egy jónak ígérkező, tavi feederhorgászatra. Társammal kényelmesre véve a figurát, reggel 8 körül kezdtük meg a horgásznapot...

A BLACK CAP mix...
2016. szeptember 05.

A BLACK CAP MIX...

Nyugodtan mondhatom, az alábbiakban bemutatott, általam kitalált keverék bőven megérett arra, hogy ma már egy sikeres és ami talán a legfontosabb: különböző helyzetekben is jól működő mix-ként beszélhessünk róla. Az építőkockánként összerakott etetőanyag elsősorban a nagyobb testű pontyokra horgászó, bordás kosarat használó horgászoknak lesz elsősorban kedvére való!

Pontyos történetem áprilisban
2011. május 21.
Horváth Ádám

PONTYOS TÖRTÉNETEM ÁPRILISBAN

A naptár április végét mutatja. A tó vizének lakói a víz melegedését érezvén egyre bátrabban, és új erőre kapva kutakodnak az iszapban. A téli hidegek után nem csoda hogy éhesek, hiszen szervezetük lelassult, óvatosabbak lettek. De még ilyenkor is óvatosak. Ha a víz hőmérséklete már eléri a 16-19 Celsius-t, akkor igazán elemükben lesznek, hiszen ívni kell, készülni kell a pontynászra. De a lakodalom mellett remélem azért ránk, horgász-bajtársakra is fordítanak egy kis időt.
Éjszakai csendháborítók
2011. május 18.

ÉJSZAKAI CSENDHÁBORÍTÓK

Végre elérkezett az idei első éjszakai horgászat ideje. Már nagyon vártam, mert amióta belekóstoltam, azóta ha tehetem csak éjszaka megyek. Szerintem sokkal izgalmasabb, mint nappal. Nem utolsó sorban kevesebben vannak a tóparton így kisebb a zsivaj is. Merényletem helyszíne ismét a kedvenc tavam a Joker tó volt. A szokásos módon egy órával hamarabb értem a tóhoz így még sokan voltak a nappalos brigádból lent. Addig is, amíg vártam a soromra kifaggattam őket. Ki mit fogott és mivel. Bizony voltak azért betlik is. Hat órakor aztán birtokba vehettem a kiszemelt helyet, ami majdnem ugyan az volt, mint a nappali horgászatnál, de még egy kicsit beljebb mentem az elárasztott részhez. Az volt a tervem, hogy azt a rész fogom meghorgászni, amit normál vízállásnál úszóval szoktam elérni. Most az egyik fenekező szerelést szántam erre a helyre.
Revans
2011. május 11.

REVANS

Szerintem sokan voltunk már úgy, hogy valami nem sikerült az életben, de úgy gondoltuk, hogy már csak azért is megcsináljuk. Vagy elment egy hal, de dafke elhatároztuk, hogy legközelebb azért is megfogjuk. Nos így éreztem én is a legutóbbi eset után mikor is az orsóm hibájából elszabadult a halam. Egy héttel később ismét lehetőségem nyílt rá, hogy újra megpróbáljam ugyanott. Ezért múlt szombaton ismét a hajnali kelést választottam a puha ágy nyújtotta kényelem helyett. Öt órakor már a tóparton voltam. Mondanom sem kell hiába érkeztem egy órával hamarabb, mint ahogy el lehet kezdeni a horgászatot még így sem én voltam az első. Azért szerencsére a múltkori hely most is szabad volt így le tudtam telepedni oda.
Az elvesztett hal
2011. május 07.

AZ ELVESZTETT HAL

Idén már harmadszor készültem horgászni menni, és bizony az előző alkalmak gyenge eredménye után reménykedtem, hogy végre valami normális méretű halat is tudok fogni. Sajnos az első alkalommal csak egy sügért fogtam. Bár ha a másik oldalról közelítem meg akkor jó dolog is lehet, mert ez volt az eddigi legnagyobb sügérem. Pontosan 20 cm. De nem ezért mentem. Másodszorra viszont egy 20 dkg-s keszeg és egy 30 dkg-s kárász került a szákba. Ráadásul úgy, hogy elvileg két nappal ez előtt volt telepítés. Hozzáteszem másnap volt egy verseny, amit 7 kg keszeggel nyertek meg. Na, ez sem egy nagy eredmény.