Puha pellettel bearanyozott method peca
2019. november 21.
Hoffmann Feri

PUHA PELLETTEL BEARANYOZOTT METHOD PECA

Kicsit elmozdulva a megszokott vizeinktől ezúttal egy számunkra viszonylag ismeretlen tavat néztünk ki és a hévízgyörki horgásztó felé vettük az irányt egy methodos pecára. Ennek a hangulatos kis víznek a pontyai egy különleges csalit igényeltek ezen a napon, ezt fogom megmutatni nektek ebben az írásban!

Széllel szemben...
2016. április 22.

SZÉLLEL SZEMBEN...

A következő írásban ismét Polyik Dénes horgásztársunk kalauzol el minket egy felettébb tartalmas, hosszú hétvégére. Ezúttal nem csupán pazar egyéni rekordöntéséről olvashatunk izgalmas sorokat, hanem csalizási és etetési technikájáról is megoszt velünk értékes gondolatokat...
Óriások között... avagy egy kivételes nap Harsányban
2014. szeptember 03.

ÓRIÁSOK KÖZÖTT... AVAGY EGY KIVÉTELES NAP HARSÁNYBAN

Újra Harsány volt az úti cél! Emlékszem, álmosan bámultam ki az „anyósülésről” a kora hajnali sötétségre, amikor az futott át a gondolataimban, hogy ma pontosan negyedszer indulok "Borsodba". Valamitől furán hatott minden, a néptelen autópálya is titokzatosnak tűnt. Mint egy hosszú, kanyargós „csúszda”, úgy vitt minket le, egész a „vízig”, de az útszéli táblák és épületek felettébb gorombán suhantak el mellettünk. Áron stabilan fogta a kormányt, a "tempomat" besegített, de éreztem rajta, hogy nagyon ott lenne már. Csak remélni tudtam, hogy a varázslatos víz, amely elhozta barátom számára a nagy pontyokat, hozzám is kegyes lesz. Még sötétségben érkeztünk, nem is csoda hát, hogy mi voltunk az elsők a parkolóban.
Tavasz! Feeder! Nyitány!
2011. március 23.

TAVASZ! FEEDER! NYITÁNY!

Alig vártuk a tavaszt! Emlékszem a kollégáimmal már lázasan tervezgettük az első közös horgászatot a munkahelyen. Kávé szünetekben vagy épp az autóban ülve ecseteltük egymás szavába vágva a lehetséges helyszíneket és módszereket! Hiába, na, ilyenek vagyunk mi horgászok! Ha a hőmérő higanyszála már kicsit is fentebb kúszik és a mostoha jégpáncél eltűnik a vizeinkről, akkor menni kell…