Finomszerelékkel nagy távolságra, ötlet távdobó feederhorgászoknak
2013. január 22.
Kurucz Dávid

FINOMSZERELÉKKEL NAGY TÁVOLSÁGRA, ÖTLET TÁVDOBÓ FEEDERHORGÁSZOKNAK

Legyünk őszinték, a tél nem kedvez nekünk! Ha csak nem vagyunk elvetemült fanatikusok, akkor nem szívesen megyünk ki januárban a vízpartra. Szóval, ha eltekintünk az agyamentek eme szűk, de kitartó rétegétől, akkor marad a felszerelés karbantartása és tavaszi horgászatok tervezgetése, mint az egyedüli horgászattal kapcsolatos elfoglaltság. Talán nem is baj ez, de van még egy dolog, amire lehetőségünk nyílik! A különböző technikák, módszerek végiggondolására! Mi az, amire a nyári tűző napokon nem gondoltunk, melyik az végszerelék, ami szakadó esőben, viharos szélben nem jutott eszünkbe. Leszögezhetjük, hogy ez a gondolkodás és az innováció időszaka. A legjobb ötleteim nekem is ilyenkor születnek. Szeretném ismét megosztani veletek az egyik „fejlesztésemet”.
Rocket Feeder
2010. április 17.
Szekeres Tibor

ROCKET FEEDER

Vannak időszakok, amikor a pontyok vízközt, vagy a felszín közelében tartózkodnak, ilyenkor a feederezők általában kapás néklül maradnak. Megoldható e egy ilyen helyzet feederezve? Igen! Egy újabb ötletes megoldás születésének lehetünk tanúi, mely szokás szerint Anglia felől érkezik, és az etetőrakéta teljesen új felhasználásához ad ötletet.
Alap horog kötések - fonott zsinór és füles horog
2010. április 12.
Szekeres Tibor

ALAP HOROG KÖTÉSEK - FONOTT ZSINÓR ÉS FÜLES HOROG

Vannak csomók és kötések, amelyeket a horgászok jól ismernek és szinte minden szerelés során használjuk őket. Ujjgyakorlat szintjén érdemes elsajátítani a füles horog illetve fonott előkezsinór összekötését. Két speciális kötést mutatunk be, ezek használata segít megóvni a fonott zsinór magas szakítószilárdságát.