Tavaszi method tanácsok, nagy pontyra horgászóknak...
2022. március 03.

TAVASZI METHOD TANÁCSOK, NAGY PONTYRA HORGÁSZÓKNAK...

Ennek az írásomnak az apropóját, a legutóbbi horgászatom adta, amikor is a nagyobb testű pontyokat igyekeztem horogra csalni. Március első napjaiban jártunk még, így vállalkozásom sikeressége nagyban függött a helyválasztásomtól, a felkészültségemtől, az alkalmazott technikámtól és különösképp, a csalogatóanyagaim eredményességétől...

Hidegvizi apró finomságok method feeder technikához
2020. december 07.

HIDEGVIZI APRÓ FINOMSÁGOK METHOD FEEDER TECHNIKÁHOZ

A horgászboltban töltött napok során nem ritkán szembesülök azzal, hogy rengeteg vásárlónknak okoz gondot a halfogás, amikor drasztikusan visszahűlnek vizeink. Való igaz, hogy a megváltozott körülményeknek köszönhetően nehézkesebb kapásra csalni uszonyos játszótársainkat, de közel sem lehetetlen! A lelassult anyagcsere, a minimális táplálékfelvétel, a kevesebb mozgás és a letisztult víz mind megnehezíti a dolgunkat, de ehhez nekünk kell alkalmazkodni!

Alkalmazkodj a siker érdekében!
2020. július 21.
Hoffmann Feri

ALKALMAZKODJ A SIKER ÉRDEKÉBEN!

Az egyik legfontosabb dolog szerintem ahhoz, hogy többet fogjunk és sikeresebbek legyünk a pecában az a halakhoz illetve az adott naphoz való alkalmazkodás. Hiába rakjuk össze fejben a pecánkat otthon, sok esetben a vízparton kell rögtönöznünk és új megoldást találnunk. Erre szeretnék most kicsit rávilágítani egy versenybeszámoló keretein belül.

Az etetőanyagod fontossága a method módszernél
2020. április 26.

AZ ETETŐANYAGOD FONTOSSÁGA A METHOD MÓDSZERNÉL

Ebben az írásomban egy 5-6 órás method pecáról fogok nektek beszámolni, ahol azt fogom megmutatni, hogy mennyire válogatósak tudnak lenni a halak és mennyire nem mindegy, hogy milyen kaját tömködsz a method kosaradba!

Dunakeszi hideg vízi szilvás (method)gombócok
2019. december 02.

DUNAKESZI HIDEG VÍZI SZILVÁS (METHOD)GOMBÓCOK

Az utóbbi időben sok rosszat hallottunk a Dunakeszi kavicsbányatóról. Mivel nem messze helyezkedik el tőlünk ez a víz, kíváncsiak voltunk, hogy a hír igaz-e. Illés Zoli kollégámmal ezért ellátogattunk egy methodos horgászatra, hogy megpróbáljunk rácáfolni a rossz tapasztalatokra és bemutatni, hogy igenis lehet itt halat fogni!

Puha pellettel bearanyozott method peca
2019. november 21.

PUHA PELLETTEL BEARANYOZOTT METHOD PECA

Kicsit elmozdulva a megszokott vizeinktől ezúttal egy számunkra viszonylag ismeretlen tavat néztünk ki és a hévízgyörki horgásztó felé vettük az irányt egy methodos pecára. Ennek a hangulatos kis víznek a pontyai egy különleges csalit igényeltek ezen a napon, ezt fogom megmutatni nektek ebben az írásban!