Februári szélben
2021. február 08.

FEBRUÁRI SZÉLBEN

Persze, hogy türelmetlen vagyok. Én is nagyon várom már a tavaszt... A természetes vízeken folytatott hangulatos és helyenként eredményes téli horgászataim után, ezúttal meglepően könnyen adtam be a derekam, egy jónak ígérkező, tavi feederhorgászatra. Társammal kényelmesre véve a figurát, reggel 8 körül kezdtük meg a horgásznapot...

Aromázz egyszerűen!
2020. február 29.
Hoffmann Feri

AROMÁZZ EGYSZERŰEN!

Rengeteg aromasprayt lehet már kapni a piacon, de sokan küszködünk azzal, hogy kedvenc aromáinkat nem éppen a legideálisabb, nem éppen felhasználó barát formában találjuk meg a boltok polcain. Erre mutatok nektek most egy egyszerű megoldást!

Nyár, Pontyok, Tapasztalatok...
2019. augusztus 01.

NYÁR, PONTYOK, TAPASZTALATOK...

A nyár közepe általában tartogat egy-egy jó pontyos túrát számomra, amelyeken a magamfajta horgászember, teljesebben megélheti a vízparti lét nagyszerű élményét. Ezúttal Zónás kollégámal Sly-al indultam el, és igyekeztük alaposan "kimakszolni" az előttünk álló pár napot. Az alábbi sorokon és képeken keresztül számomra is újra megelevenednek a történtek, titkon azt remélve, hogy ti is tudtok belőle pár hasznos gondolatot meríteni!

Ismerjük meg: POLONI bojli, olaj, aroma
2016. július 18.

ISMERJÜK MEG: POLONI BOJLI, OLAJ, AROMA

Ebben az írásban, egy rendhagyó teszthorgászatra kalauzoljuk el a kedves olvasót, ahol bemutatjuk a teljes BAIT-TECH POLONI termékcsaládot. Ismertetünk pár receptet és módszert, amelyekkel mi már sikeresen portyáztunk kedves vizeinken...
Bemutatkozik a: BAIT-TECH POLONI
2015. szeptember 14.

BEMUTATKOZIK A: BAIT-TECH POLONI

Az angolok már időben megszellőztették, hogy jön az az új csalicsalád, amely teljesen új lehetőséget biztosít a tudatos pontyhorgászoknak! Amikor végre befutott az első szállítmány a Zónába, akkor azonnal "feltéptünk" egy tasak Poloni-t...nos, a hatás egészen magával ragadó volt!