Kriller-mix - Zóna Carp team receptje célzottan nagy pontyokra
2017. augusztus 10.

KRILLER-MIX - ZÓNA CARP TEAM RECEPTJE CÉLZOTTAN NAGY PONTYOKRA

Gyorsan dolgozó etetés létrehozása könnyűnek tűnhet és.... az is, ha megfelelően választasz összetevőket! Ebben az írásban a Horgász-Zóna Carp Team egyik kedvenc mixét mutatjuk be, amely a Kriller névre hallgat!
Pontyhorgászat Tokajban - Rod Hutchinson csalilegendák bevetésen
2020. április 28.

PONTYHORGÁSZAT TOKAJBAN - ROD HUTCHINSON CSALILEGENDÁK BEVETÉSEN

38 óra csupán... és mégis mennyi tapasztalat, mennyi élmény és szép hal. Ezúttal egy számomra teljesen új tavat látogattam meg, ahol nehezen kapásra bírható halak, szép környezet, szeles időjárás, és jó társaság várt reám. Nem túlzok, ha azt mondom: Tokajba vissza kell még térnem!

Beszámoló az I. HORGÁSZ-ZÓNA Pontyfogó kupáról
2013. május 03.
Horgász-Zóna

BESZÁMOLÓ AZ I. HORGÁSZ-ZÓNA PONTYFOGÓ KUPÁRÓL

Április 27-én reggel nyolc órakor, szeles, de többnyire napos időjárási körülmények között, kezdetét vette az I. HORGÁSZ-ZÓNA pontyfogó kupa! Azonban, ne rohanjunk ennyire gyorsan előre…
Háziréten jártunk, PATRON-t próbáltunk!
2013. augusztus 24.
Laala

HÁZIRÉTEN JÁRTUNK, PATRON-T PRÓBÁLTUNK!

Azzal a céllal készült ez az írás, hogy bemutassam, mi hogyan használjuk a Zóna Patron kukorica locsolókat. A horgászvíz kiválasztásakor döntésünk a Háziréti horgásztóra esett, itt van Budapest mellett, szép környezetben fekszik, és nem utolsó sorban mostanában megint kezdenek beletenni halat. Írás közben aztán rájöttem, hogy nem csak a PATRON-ról fog szólni a cikk, hanem a tóról és a hangulatról is.
Rapid Pontyozás a Háziréti tavon
2020. szeptember 28.

RAPID PONTYOZÁS A HÁZIRÉTI TAVON

Alapjaiban véve nem hiszek a szerencsés horgász napokban... Sokkal inkább az alapos felkészülésben, a pontos időzítésben, a rendszerességben, de legfőképpen a horgászat őszinte szeretetében és a vízparton megéllt értékes időben. Éppen ezért, mostanában gyakran döntök, akár napközben is arról, hogy a délutánt már a parton töltöm. Ha jön az "érzés", akár csak pár órára is de elindulok, ám ehhez, legtöbbször, közeli horgászhelyeket keresek...

Atkai horgászat augusztusban
2011. szeptember 26.
Fodor Zoltán

ATKAI HORGÁSZAT AUGUSZTUSBAN

2010-ben volt szerencsém ellátogatni Kiss Péter barátommal az Atkai holtágra. Gózon Zsolt a víz jó ismerője és kiváló horgásza már kint volt a parton, gondosan előkészítette a tábort. Elhelyezte a rod podot és elvégezte az etetést is, ami ezúttal tigrismogyoróból állt. Ahogy megérkeztünk a holtág azonnal megtetszett, alig vártam már hogy horgászhassunk végre.