Fogjunk busát!
2011. április 07.
Főző Péter

FOGJUNK BUSÁT!

A minap egyik horgász ismerősöm arról panaszkodott, hogy a Tisza bizonyos részein lehetetlenség pergetni, mert állandóan hatalmas busatestekbe akad a könnyű pergető cucc műcsalija. Egyből megkérdeztem a sráctól, hogy akkor miért nem busára horgászik, ha annyi van ott belőle. Válasza a szokásos volt: „Én nem szoktam gereblyézni!”
ITT A  NAGY SHIMANO „MESTER” HÁRMAS!
2013. február 11.
Horgász-Zóna

ITT A NAGY SHIMANO „MESTER” HÁRMAS!

Valamennyien szeretünk horgászni, néhányan a kikapcsolódásért és a szórakozásért, mások a versenyért, és megint mások a finom halételekért, de mindannyiunk számára a horgászat örömtelibb, amikor minőségi felszereléseket használunk. A SHIMANO irigylésre méltó hírnévre tett szert a technológiai tervezés és gyártás területén több iparágban is. Mindig is kiemelkedő műszaki tartalom volt a SHIMANO védjegye.
Hideg vizes „jó tanácsok”
2012. november 21.
Páll Eörs

HIDEG VIZES „JÓ TANÁCSOK”

Nem is oly rég történt, valamikor szeptember közepén, hogy csapatban megnyertük a Minden Ami Feeder Páros Nagydíjat a Rab tavon, így ezen felbátorodva indultunk a következő páros Rab tavi versenyen is november elején. Bár a kihúzott hely megegyezett a korábbival, ennek ellenére nem sikerült a saját magunktól elvárt szintet teljesítenünk. Csak másodikak lettünk szektorunkban. A különbség oka egyértelműen a késő őszi időjárásban és a lehűlt vízben keresendő. Egész egyszerűen más dolgok működnek a vízhőfok csökkenésével, mint melegben. Csökken a táplálék felvétel és a halak mozgása is belassul. Már nem mozognak a tó egész területén, nehéz rájuk akadni. A feladatot nehezíti, hogy a késő őszi szikrázó napsütésben a víz felső rétege felmelegszik, aminek egyenes következménye, hogy a halak is ebben a vízrétegben érzik jól magukat.
Finomszerelékkel nagy távolságra, ötlet távdobó feederhorgászoknak
2013. január 22.
Kurucz Dávid

FINOMSZERELÉKKEL NAGY TÁVOLSÁGRA, ÖTLET TÁVDOBÓ FEEDERHORGÁSZOKNAK

Legyünk őszinték, a tél nem kedvez nekünk! Ha csak nem vagyunk elvetemült fanatikusok, akkor nem szívesen megyünk ki januárban a vízpartra. Szóval, ha eltekintünk az agyamentek eme szűk, de kitartó rétegétől, akkor marad a felszerelés karbantartása és tavaszi horgászatok tervezgetése, mint az egyedüli horgászattal kapcsolatos elfoglaltság. Talán nem is baj ez, de van még egy dolog, amire lehetőségünk nyílik! A különböző technikák, módszerek végiggondolására! Mi az, amire a nyári tűző napokon nem gondoltunk, melyik az végszerelék, ami szakadó esőben, viharos szélben nem jutott eszünkbe. Leszögezhetjük, hogy ez a gondolkodás és az innováció időszaka. A legjobb ötleteim nekem is ilyenkor születnek. Szeretném ismét megosztani veletek az egyik „fejlesztésemet”.
Mi a wafters  - Horgász-Zóna állásfoglalás
2018. március 07.

MI A WAFTERS - HORGÁSZ-ZÓNA ÁLLÁSFOGLALÁS

Mostanában sokan kérdezik tőlünk, hogy mi is az a wafters valójában? A csaligyártók kínálatának erdejében, nem nehéz eltévedni, köszönhető ez annak, hogy sajnos van egy kis összevissza beszélés a témában... Ebben a cikkben leírjuk, mi mit tekintünk waftersnek.
Folyóvízi horgászat ólommal horoggal
2018. augusztus 20.

FOLYÓVÍZI HORGÁSZAT ÓLOMMAL HOROGGAL

Retro? Lehet, de ha elkezdesz így horgászni a folyókon olyan élményekben lehet részed, amelyet nem tud megadni az etetőkosaras, feederbotos peca.