Balatonon (is) a Juice etetőanyaggal
2018. április 03.
Horgász-Zóna

BALATONON (IS) A JUICE ETETŐANYAGGAL

Természetes víz ide vagy oda, a modern etetőkosaras módszerek eredményessége megkérdőjelezhetetlen. Bemutatok egy nyerő megoldást, amelyet a Balatonon próbáltam!
Nádudvar, Te titokzatos...
2016. szeptember 26.

NÁDUDVAR, TE TITOKZATOS...

Ha most Te, kedves olvasó a fenti cím láttán - valamint előzetes ismereteid alapján - óriás tok halakról, az azokkal folytatott izgalmas küzdelmekről szeretnél olvasni, akkor talán "csalódni" fogsz... Azonban nekünk horgászoknak, vizeket, természetet féltő, szerető embereknek, meg kell "barátkoznunk" a dolgok történéseivel.
Óriások között... avagy egy kivételes nap Harsányban
2014. szeptember 03.

ÓRIÁSOK KÖZÖTT... AVAGY EGY KIVÉTELES NAP HARSÁNYBAN

Újra Harsány volt az úti cél! Emlékszem, álmosan bámultam ki az „anyósülésről” a kora hajnali sötétségre, amikor az futott át a gondolataimban, hogy ma pontosan negyedszer indulok "Borsodba". Valamitől furán hatott minden, a néptelen autópálya is titokzatosnak tűnt. Mint egy hosszú, kanyargós „csúszda”, úgy vitt minket le, egész a „vízig”, de az útszéli táblák és épületek felettébb gorombán suhantak el mellettünk. Áron stabilan fogta a kormányt, a "tempomat" besegített, de éreztem rajta, hogy nagyon ott lenne már. Csak remélni tudtam, hogy a varázslatos víz, amely elhozta barátom számára a nagy pontyokat, hozzám is kegyes lesz. Még sötétségben érkeztünk, nem is csoda hát, hogy mi voltunk az elsők a parkolóban.
BAIT-TECH csali teszt az Arizóna tavon...
2015. március 27.

BAIT-TECH CSALI TESZT AZ ARIZÓNA TAVON...

Van az úgy, hogy egy-egy kivételes horgász nap a véletlenek furcsa összjátékából, szinte a semmiből, egészen váratlanul formálódik körénk. Habár magam nemigen hiszek abban, hogy egy ilyen sportban mint a horgászat, amelynek sikeres űzéséhez, ma már, szinte a végletekig kimunkált eszközökre, kreativitásra és persze "izzadságszagú" tudásra is szükség van, bármilyen szerepet is kaphat a szerencse...
Októberi sanzonok...
2016. október 26.

OKTÓBERI SANZONOK...

Hova menjünk hétvégén? Tettem fel a kérdést barátaimnak egy esős októberi kedd délután. Mivel csupán a vasárnap állt rendelkezésünkre, így a szűköcske szabadidőnk eltöltésére mindenképp egy a fővárostól nem túl messzire található vízterületben gondolkoztunk...
A hóember
2010. április 14.
Szekeres Tibor

A HÓEMBER

A nagy pontyok kifogása nem egyszerű feladat, a túlhorgászott bojlis vizeken bizony már jónéhányszor kifogták őket, a felső méretkorlátozásnak, illetve a C&R bojlis szemléletnek köszönhetően azonban vissza kerültek a vízbe és egyre kitanultabbakká váltak. Hogy egy ilyen vízen kapást tudjunk elérni, sokszor szakítani kell a megszokott csalizási móddal, olyan praktikákat kell bevetnünk, mint például a hóember csalikombináció.