Pontyos december
2019. december 18.

PONTYOS DECEMBER

Hamar jön már az este, a horgászember legtöbbször fagyott ujakkal, fejét lehajtva pakolássza felszereléseit, és vagy százszor megfogadja magában, hogy ez már valóban az utolsó volt az évben... Aztán eltelik pár nap és újra jó híreket kap: Pontyokat láttak mozogni a tó közepén! Nincs mese tehát: menni kell!

Dunakeszi hideg vízi szilvás (method)gombócok
2019. december 02.

DUNAKESZI HIDEG VÍZI SZILVÁS (METHOD)GOMBÓCOK

Az utóbbi időben sok rosszat hallottunk a Dunakeszi kavicsbányatóról. Mivel nem messze helyezkedik el tőlünk ez a víz, kíváncsiak voltunk, hogy a hír igaz-e. Illés Zoli kollégámmal ezért ellátogattunk egy methodos horgászatra, hogy megpróbáljunk rácáfolni a rossz tapasztalatokra és bemutatni, hogy igenis lehet itt halat fogni!

Puha pellettel bearanyozott method peca
2019. november 21.

PUHA PELLETTEL BEARANYOZOTT METHOD PECA

Kicsit elmozdulva a megszokott vizeinktől ezúttal egy számunkra viszonylag ismeretlen tavat néztünk ki és a hévízgyörki horgásztó felé vettük az irányt egy methodos pecára. Ennek a hangulatos kis víznek a pontyai egy különleges csalit igényeltek ezen a napon, ezt fogom megmutatni nektek ebben az írásban!

Moby Dickes MOJOlgatás
2019. november 14.

MOBY DICKES MOJOLGATÁS

Ezúttal a Moby Dick tórendszer nagy versenytavára látogattam el egy methodos horgászatra, azzal a céllal, hogy folytassam az ismerkedést a Bait-Tech etetőanyagokkal, és újabb receptötleteket próbáljak ki!

Közeli vizeken 1. rész (Házirét)
2019. november 13.

KÖZELI VIZEKEN 1. RÉSZ (HÁZIRÉT)

Ki tudja miért, mi megszállott horgászok, olykor nyakunkba véve vaskos kilómétereket, képesek vagyunk az ország legtávolabbi pontja felé venni az irányt, ha pontyszagot érzünk... A szinte karnyútásnyira levő tavak, mintha épp közelségük miatt veszítenék el a varázsukat, pedig... Pedig, éppen a gyors és sikeres horgászatok páratlan színterét jelenthetik számunkra a közeli vízek!

Pontyok testvérek között 2- irány a Zoltán és Diána tó!
2019. október 30.
Bazsi

PONTYOK TESTVÉREK KÖZÖTT 2- IRÁNY A ZOLTÁN ÉS DIÁNA TÓ!

Mindenhogy jó horgászni, de ha az ember a testvéreivel jut le a vízpartra, annál kevés jobb van! Bazsiék a Zoltán és Diána tavon próbáltak két beszélgetés között pontyot fogni. (Vagy két ponty között beszélgetni)