D. Gábor emléktalálkozó, a beszámoló
2015. július 24.

D. GÁBOR EMLÉKTALÁLKOZÓ, A BESZÁMOLÓ

Volt emberek. Ha nincsenek is, vannak még. Csodák. Nem téve semmit, nem akarva semmit, hatnak tovább...
Parádés Pünkösd az Arizóna tavon...
2015. június 03.

PARÁDÉS PÜNKÖSD AZ ARIZÓNA TAVON...

Ember tervez... De ha lehet, akkor már jó előre, mert általában, mindig akad egy-két olyan tényező, ami közbe jöhet! Baráti eszmecsere és horgászat! Ezek voltak az alapkitűzéseink, amikor elterveztük társaimmal, azt a közös 30 órát, amelyet ezúttal, a Budapesthez közeli, rendkívül népszerű, Arizóna tóra "találtunk" ki...
Harsány „bolondjai…”
2015. május 04.

HARSÁNY „BOLONDJAI…”

Újra Harsányban! Az elmúlt 2 évben állandósulni látszó és remekül összecsiszolódó háromfős, menet közben, (még nem hivatalosan) „Zóna Carp Team-re” el is keresztelt csapatunk első fele, azaz Áron barátom és én, végre megérkeztünk kedvelt vizünkre…
Évadnyitó horgászat
2015. április 10.
Pa’linCa’rp Team

ÉVADNYITÓ HORGÁSZAT

Idei elsõ túránk színhelyéül a Biatorbágy melletti Arizóna Carp Lake (régi nevén Bia IV-es tó) tavat választottuk. A horgászatra március 13-16 közötti időpontban került sor az új 2/2 számozású bojlis állason. Sokat horgászott tó ez, megpróbáltunk túljárni ismét a halak eszén!
10-ből kilenc avagy Stég csalikkal a Carplove-on
2015. március 30.
Csillag Attila

10-BŐL KILENC AVAGY STÉG CSALIKKAL A CARPLOVE-ON

Hivatalosan is vége a télnek! Számomra mindenképp, hisz megejthettem első pecámat. Levonva a tavalyi év tapasztalatait, új megközelítéssel választottam szereléket és csalikat! Remélem, számotokra is tanulságos lesz-e kis beszámoló!
Fagyos tanulságok, ébredező halak...
2015. március 21.

FAGYOS TANULSÁGOK, ÉBREDEZŐ HALAK...

Minden kezdet nehéz... tartja egy bölcs mondás! Ennek igazság tartalmát alaposan megtapasztalhattam horgásztársaimmal, hiszen a helyenként kemény fagyokkal és vizeket jégpáncéllal is beborító tél miatt, "majd három hónapot" kellett böjtölnünk, mire végre, újra útnak indulhattunk... Az, hogy milyen viszontagságokkal szembesültünk és milyen élményekkel gazdagodtunk e tartalmas szezonnyitón, megtudhatjátok, ha elolvassátok az alábbi beszámolót: