Gyors peca a kertben
2014. augusztus 07.
Bene János

GYORS PECA A KERTBEN

Megint egy gyors horgászatra szántam el magam, nem is készültem túlzottan. Éppen csak annyira, hogy be tudjak számolni nektek egyrészt a Gardenlake tavon szerzett tapasztalataimról, másrészt pedig a Dynamite Baits Source és a Bait Tech Special Green method mixek közötti mini versenyről...
Zóna Method party Kurucz Dáviddal 2014.07.29-én
2014. augusztus 01.
Oláh Zoltán

ZÓNA METHOD PARTY KURUCZ DÁVIDDAL 2014.07.29-ÉN

A method forradalom zászlaja alatt megrendezésre került az első Zóna Method party rendezvény, ahol egy jó peca közben lehetőség nyílott a tapasztalatcserére, tanulásra. Olyan tavat választottunk, ahol a jó halbőség mellett, viszonylag közel horgászhatunk egymás mellett, így könnyebben tudtunk egymásnak segíteni. A rendezvényen Kurucz Dávid feeder versenyző, az XM method feeder verseny etetőanyagok egyik kiagyalója volt a "szakkommentátor".
Baráti peca feeder bottal az Eldorádó pontyaira
2014. július 24.
Ivanics Gergő

BARÁTI PECA FEEDER BOTTAL AZ ELDORÁDÓ PONTYAIRA

Minden horgászban ott van a versenyszellem, ez nem csak a versenyen, hanem amikor több horgász ül egyszerre a vízparton, akkor is előjöhet. Kiváló bojlis barátommal látogattunk el a jászteleki Eldorádó horgásztóra, ahol kivételesen mind a ketten feeder botot ragadtunk.
Method forradalom - harctéri jelentés Szászpáról
2014. július 22.
Horgász-Zóna

METHOD FORRADALOM - HARCTÉRI JELENTÉS SZÁSZPÁRÓL

Csapataink harcban állnak! Fogadjatok egy gyors képriportot Szászpáról. A képeket László Márk bajtársunk küldte, ezzel az távirat üzenettel: "Dynamite Baits red krill 3mm pellet compók stop Source method mix pontyok stop legnagyobb ponty 8,5kg stop".
Method horgászat éjjel-nappal. Egy kezdő methodos kalandjai
2014. június 27.
Oláh Zoltán

METHOD HORGÁSZAT ÉJJEL-NAPPAL. EGY KEZDŐ METHODOS KALANDJAI

Horgásztársammal, Lázár Márióval két alkalommal method feedereztünk a Szászpa horgásztavon. Márió a pergető horgászat megszállottja, de hamar sikerült megszerettetni vele a töltögetős feederezést is. Sok bemutató cikket írtunk már, most egy olyat olvashattok, amiben egy kezdő methodos meséli el, hogyan élte meg az első „módszeres” pecáit.
Egy kicsi ponty szerelem!
2014. június 02.
Bene János

EGY KICSI PONTY SZERELEM!

Ez a horgászat is egy beszélgetéssel kezdődött! Még Vácon említettem Tamásnak, hogy kicsit már feedereznék... Ő javasolta a Carplove-ot Gödöllő mellett, aminek a vezetését a barátai vették át. A következő pecát így ide szerveztem. Ahogy lenni szokott, megint nehezen indult a dolog. Kicsit késve tudtam indulni, így csak délben értem a Carplove horgász és pihenőpark kapujába. A bejáratnál megváltottam a napijegyemet és beszéltünk egy pár szót a parkról meg a tavakról. Mert nem csak egy tó van! Rögtön három: az első kettő név szerint Roky meg Bumeráng, a harmadik meg a Big ponty! A kis tavakon igazi élmény pecára lehet számítani, a nagy tó meg a nevéhez méltóan igazi nagyhalas (a tógazda tervei szerint további telepítéssel). Én ma a kis tavak egyikét választottam. A bejárattól egy kicsit még autózni kell a tavakig, de szinte a tóparton lehet parkolni.