Csalik method feederezéshez
2014. augusztus 26.
Horgász-Zóna

CSALIK METHOD FEEDEREZÉSHEZ

A szélsőséges forradalmárok szerint teljesen mindegy, mi van a method feeder horgász horgán. A középhez jobban húzó iskola szerint a csalifelkínálás módja sokszor a siker ugyanolyan fontos része, mint maga az etetőanyag. Ki tudja? Az biztos, hogy sokkal több hit kell egy gumikukoricához, mint a folyamatosan variált csalizáshoz...
Method feeder lázban égünk
2014. augusztus 20.
Oláh Zoltán

METHOD FEEDER LÁZBAN ÉGÜNK

Szászpán horgásztunk munkatársammal László Márkkal, aki szintén method fertőzött és a vírust bőszen terjeszti. Márk az elmúlt két hétben két szép Dunai süllőt fogott, azon sem lepődnék meg, ha ősszel már csak süllőzne, na de most methodoztunk, nem is rosszat…
A tüske (rád) is vár...
2014. május 18.

A TÜSKE (RÁD) IS VÁR...

A jó csali egy dolog, nagyon is fontos dolog! De talán még ennél is fontosabb az, hogy hogyan is kínáljuk fel azt a bizonyos jó csalit... Már hosszú ideje, ha pontyhorgászatra indulok, akkor kizárólag az úgynevezett "hajszálelőkés" módszert alkalmazom. Ennek köztudott lényege, hogy a csalink, teljesen elkülönül a horogtól, így a gyanakvó ponty nem azonosítja egy közvetlen veszélyforrással, azaz a "szúrós" horoggal...
P’alinC’arp a majálisi pontyok nyomában az Arizóna Carp tavon
2014. május 16.
Pa’linCa’rp Team

P’ALINC’ARP A MAJÁLISI PONTYOK NYOMÁBAN AZ ARIZÓNA CARP TAVON

Idén május elején második alkalommal ismét megadatott, hogy barátaimmal ellátogassunk a kedvenc vizünkre, az Arizóna Carp Lake-re. Legutóbb március vége táján jártunk itt, azóta keservesen sóvárogtunk nap, mint nap, várva az ismét bekövetkező többnapos túránkat. Ilyenkor aztán nehezen telik az idő, hiába számolja az ember a napokat, heteket, bizony mindig marad számolnivaló. Így nem igazán akartuk elhinni, amikor az indulás napjáig már csak egy pár nap maradt, azt meg végképp nem, hogy már pakolunk és másnap indulunk. De szó mi szó, azért akadt némi teendőnk az elszánt kiküldetés előtt.
Csatornahorgászat
2013. november 25.
Galambos Sándor

CSATORNAHORGÁSZAT

Ha nyitott szemmel járunk, szinte lépten-nyomon horgászatra alkalmas vizekbe botlunk. Viszont sokszor hajlamosak vagyunk egy legyintéssel elsiklani felettük. De van, hogy észre sem vesszük azokat… Pedig a hirtelen jött horgászatok tökéletes helyszínei ezek és általában csak egy karnyújtásnyira vannak tőlünk. A csatornákról van szó. Kisebb-nagyobb vízfolyásokról (és itt nem a főcsatornákra gondolok), amik behálózzák az egész országot és olyan vidékeken is horgászati lehetőséget biztosítanak, ahol nem találkozhatunk természetes vizekkel.
Háziréten jártunk, PATRON-t próbáltunk!
2013. augusztus 24.
Laala

HÁZIRÉTEN JÁRTUNK, PATRON-T PRÓBÁLTUNK!

Azzal a céllal készült ez az írás, hogy bemutassam, mi hogyan használjuk a Zóna Patron kukorica locsolókat. A horgászvíz kiválasztásakor döntésünk a Háziréti horgásztóra esett, itt van Budapest mellett, szép környezetben fekszik, és nem utolsó sorban mostanában megint kezdenek beletenni halat. Írás közben aztán rájöttem, hogy nem csak a PATRON-ról fog szólni a cikk, hanem a tóról és a hangulatról is.