Aromázz egyszerűen!
2020. február 29.
Hoffmann Feri

AROMÁZZ EGYSZERŰEN!

Rengeteg aromasprayt lehet már kapni a piacon, de sokan küszködünk azzal, hogy kedvenc aromáinkat nem éppen a legideálisabb, nem éppen felhasználó barát formában találjuk meg a boltok polcain. Erre mutatok nektek most egy egyszerű megoldást!

Márciusi pontydömping...
2020. március 18.

MÁRCIUSI PONTYDÖMPING...

Van az évben egy-két kivételes nap, amikor minden összejön! Ilyenkor szép az idő és sorban jönnek a halak, működik a kigondolt taktika és remekelnek a csalik.  A horgászember szíve nagyot dobban, megtelik örömmel és meg kell mondjam: ez a márciusi nap pont ilyen volt számomra! Utam egyik célja a Rod Hutchinson Monster Crab csalik tesztje volt, és a tapasztalataimról az alábbi sorok kalauzolják el a kedves olvasót…

Tavasz! Feeder! Nyitány!
2011. március 23.

TAVASZ! FEEDER! NYITÁNY!

Alig vártuk a tavaszt! Emlékszem a kollégáimmal már lázasan tervezgettük az első közös horgászatot a munkahelyen. Kávé szünetekben vagy épp az autóban ülve ecseteltük egymás szavába vágva a lehetséges helyszíneket és módszereket! Hiába, na, ilyenek vagyunk mi horgászok! Ha a hőmérő higanyszála már kicsit is fentebb kúszik és a mostoha jégpáncél eltűnik a vizeinkről, akkor menni kell…
Rapid pontyozás a Tisza tavon
2020. április 21.

RAPID PONTYOZÁS A TISZA TAVON

Ma már szinte mindenki hallott róla, vagy volt is már ott... igen, most hazánk második legnagyobb vízterületéről, vagyis a Tisza-tóról lesz szó! Napjainkban, reneszánszát éli a vadvízi pontyhorgászat és ennek a nomádabb stílusnak, bizony remek színtere a mintegy 127 km2 felszíni területű, eredetileg mesterséges kialakítású, ám az évek alatt részben "elvadult" Tisza-tó. Országon belülről és kívülről is érkeznek a szabadabb életérzést kereső és a páratlan növény és madárvilágot kedvelő, általában nagyobb szabadidővel rendelkező csónakos vagy parti horgászok...

Nyári kalandok II. rész
2010. november 05.
Varga Dávid

NYÁRI KALANDOK II. RÉSZ

Szépen lassan körvonalazódott, hogy mit esznek a halak azon a tavon, ahol horgászni szoktunk. Az etetésünket is megpróbáltuk az igények szerint elkészíteni. A megszerzett tapasztalatokat figyelembe véve, szerettünk volna fogni már, egy igazán nagynak mondható halat. Megfogása nem volt egyszerűnek mondható, sok munkaórába telt, de végül a kitartás meghozta gyümölcsét.
Nyári kalandok I.
2010. október 26.
Varga Dávid

NYÁRI KALANDOK I.

Már javában benne voltunk a szezonban, de a jó idő, amire vártunk még mindig nem jött. Nem lett volna rossz, már kezdtem unni a sok megázós horgászatot, mondjuk nem a peca miatt. Szinte észre sem vettem, de már nyár volt, a fényképek szépen gyűltek az archívumban, de persze ezek mellett elég sokat fejlődött a pecatudományunk. Megpróbáltunk minden apró dologból tanulni, este a vonaton ülve átbeszéltük a napi tanulságot.