Pontyok fagypont alatt...
2018. december 05.

PONTYOK FAGYPONT ALATT...

Az idő kegyetlen gyorsasággal telik... már december elsejét mutatta a naptár, amikor cimborámmal, Barta Mátéval, végre össze tudtunk hozni egy közös pecát. Nem variáltuk nagyon túl, kiszemelt helyszínük egy alig órányira található kisebb vízterület volt...
Feederbotos Kalandok – Késő őszi methodozás
2018. november 27.
Horgász-Zóna

FEEDERBOTOS KALANDOK – KÉSŐ ŐSZI METHODOZÁS

November végén ismét egy hétvégi pecára szántuk el magunkat bátyámmal. A meteorológia déli, délkeleti szelet és szemerkélő esőt jósolt, ezért a sok opció közül, egy a fővároshoz nem túl messzire található horgászparkra esett a választásunk...
Novemberi ponty lesen...
2018. november 16.

NOVEMBERI PONTY LESEN...

Úgy látszik a természet újra megtréfálja a vízpartra kilátogató novemberi pontyhorgászokat... Ragyogó nappalok majd ködbe burkolózó párás éjszakák és nyirkos hajnalok köszöntik az ilyenkor is parton levőket...
Balatoni Tedeum...
2018. október 18.

BALATONI TEDEUM...

59800 hektár... víz amerre a szem ellát! A vérbeli horgász enyhe gyomorszorítással és valami fura bizsergéssel közeledik felé... szinte érezni: vonzza a hatalmas kékség... Igen ez a Balaton!
Pergetés a Dunán- az új gumicsalik tesztelése
2018. október 16.
Horgász-Zóna

PERGETÉS A DUNÁN- AZ ÚJ GUMICSALIK TESZTELÉSE

Barátommal és kollégámmal Gáborral, a Fiiish, Lunkerhunt és Westin plasztik csalikkal eredtünk a kősüllők nyomába. Hogy hogyan is sikerült a horgászatunk, azt az írásunkból megtudhatjátok!
Feederbotos Kalandok – Nagy pontyok nyomában
2018. október 01.

FEEDERBOTOS KALANDOK – NAGY PONTYOK NYOMÁBAN

Szeptember utolsó péntekjén ismét pecanapot tartottunk a bátyámmal. A meteorológia szép napos időt jósolt, úgy döntöttünk hogy a tóparton élvezzük ki az idei ősz egyik utolsó meleg napját. Célunk egy Budapest közeli bányató volt, ahol az előző pecák során már sok szép halat fogtunk...