Keve horgásztó
2016. november 03.

KEVE HORGÁSZTÓ

Nyirkos reggelre ébredtem, és mint oly sokszor, ma sem terveztem meg előre, hol fogom a botokat bevetni, de tegnap sikerült egy kis baráti pecát összehozni, így végül a Keve horgászpark lett a kiválasztott, annak is a "bojlis" állása...
Októberi sanzonok...
2016. október 26.

OKTÓBERI SANZONOK...

Hova menjünk hétvégén? Tettem fel a kérdést barátaimnak egy esős októberi kedd délután. Mivel csupán a vasárnap állt rendelkezésünkre, így a szűköcske szabadidőnk eltöltésére mindenképp egy a fővárostól nem túl messzire található vízterületben gondolkoztunk...
Amur paradicsom
2016. szeptember 30.

AMUR PARADICSOM

Hát eljött újra és hozta a színes széllelbélelt kabátját is magával az ősz. Leterítve azt a földre, kissé megpihen, míg a váltás érkezik. Legszebb hónapok az évben. A fák levetkőzik ágaikról a szivárvány összes színében pompázó leveleiket, hogy egy még színesebb szőnyeget formázzanak a talpam alá...
Nádudvar, Te titokzatos...
2016. szeptember 26.

NÁDUDVAR, TE TITOKZATOS...

Ha most Te, kedves olvasó a fenti cím láttán - valamint előzetes ismereteid alapján - óriás tok halakról, az azokkal folytatott izgalmas küzdelmekről szeretnél olvasni, akkor talán "csalódni" fogsz... Azonban nekünk horgászoknak, vizeket, természetet féltő, szerető embereknek, meg kell "barátkoznunk" a dolgok történéseivel.
Vén akácok árnyéka...
2016. szeptember 20.
Szekeres Tibor

VÉN AKÁCOK ÁRNYÉKA...

Nyár végi hajnal ébreszt, vasárnap van. Végre nem kell versenyre rohanni, a felszerelés mennyisége is lazábbra van véve és már az autóban vár. A tavacska csak pár kilométer, ha nem sietek is alig tíz perc. Ahogy haladok az úton, mellettem a Tápió-vidék rétjei és nyárfásai földöntúli párában úsznak.
Wild Carp Lake – A természet ölében
2016. szeptember 16.

WILD CARP LAKE – A TERMÉSZET ÖLÉBEN

Nagy Tibor meghívására érkeztem a vértessomlói Wild Carp Lake -re, ahol a pontyok igazán vadul harcoltak a zsinór végén. A bemutatni kívánt, Budapest és közeli horgászvizek első állomása volt ez számomra, ahol még nem horgásztam. Már az idevezető út is egy külön élmény azoknak, akik hozzám hasonlóan szeretnek a kacskaringós utakon a fák összeölelkezett lombjai alatt autókázni...