Amikor felértékelődnek a részletek…
2014. szeptember 11.
Oláh Zoltán

AMIKOR FELÉRTÉKELŐDNEK A RÉSZLETEK…

Method horgászataink során azt vettem észre, hogy az etetőanyag beállítása és a halak megtalálása a legfontosabb. Ezek után már csak élvezni kell a pecát, nem kell sokat variálni. Legutolsó két horgászatom alkalmával ez nem így volt, nagyon nem így volt. Az volt a szituáció, hogy nem jött a hal. Láttam a halakat, rájuk dobtam, tudtam a távolság nem rossz, csak éppen nem vették fel a szokásos csalit, a szokásos horogelőkén.
Zóna Method party Kurucz Dáviddal 2014.07.29-én
2014. augusztus 01.

ZÓNA METHOD PARTY KURUCZ DÁVIDDAL 2014.07.29-ÉN

A method forradalom zászlaja alatt megrendezésre került az első Zóna Method party rendezvény, ahol egy jó peca közben lehetőség nyílott a tapasztalatcserére, tanulásra. Olyan tavat választottunk, ahol a jó halbőség mellett, viszonylag közel horgászhatunk egymás mellett, így könnyebben tudtunk egymásnak segíteni. A rendezvényen Kurucz Dávid feeder versenyző, az XM method feeder verseny etetőanyagok egyik kiagyalója volt a "szakkommentátor".
Baráti peca feeder bottal az Eldorádó pontyaira
2014. július 24.
Ivanics Gergő

BARÁTI PECA FEEDER BOTTAL AZ ELDORÁDÓ PONTYAIRA

Minden horgászban ott van a versenyszellem, ez nem csak a versenyen, hanem amikor több horgász ül egyszerre a vízparton, akkor is előjöhet. Kiváló bojlis barátommal látogattunk el a jászteleki Eldorádó horgásztóra, ahol kivételesen mind a ketten feeder botot ragadtunk.
Csaligumi? Menj már...
2014. május 28.

CSALIGUMI? MENJ MÁR...

Kedvenc módszerünk a method feederezés, egyértelműen sok halat hoz, remek szórakozást nyújt. Hiszek abban, hogy a methodozásnál a legfontosabb a minőségi etetőanyag, a felszerelés többi része kevésbé számít. Azért van még egy fontos összetevő nevezzük tapasztalatnak vagy ösztönnek... Sokszor mondjuk a Zóna budai boltjában, hogy a jó method kaja mellé bármilyen csalit feltehetsz, eredményes lesz. Legyen az lebegő csali - süllyedő csali, élő vagy éppen műanyag. Ezen kívül azt is gyakran emlegetjük, hogy a csalitüskén felkínált csali eredményesebb, természetesebb. Ezeknek a tabuknak a megdöntésére indultunk el a Szászpa horgásztóra Bittó Zoli horgásztársammal.
Módszerek csatája 3 – Fűzött vs. Tűzött csali Akasztón
2013. július 23.
Horgász-Zóna

MÓDSZEREK CSATÁJA 3 – FŰZÖTT VS. TŰZÖTT CSALI AKASZTÓN

Az Akasztói horgásztavon mértük össze aznapi módszereink eredményességét. Ezen a tavon még nem jártunk, tapasztalatokat csak az internetről és baráti beszámolókból nyerhettünk. Szépen kivitelezett oldal, gyönyörű fotók és kulturált jól kiépített környezet, szép halállománnyal. Meseszerű.
Tökéletesítsük method kosarunkat
2012. november 02.
Kurucz Dávid

TÖKÉLETESÍTSÜK METHOD KOSARUNKAT

A method technika térnyerése és sikere a feederezésben megkérdőjelezhetetlen. Lehet számtalan módon feederezni, de ha a ponty megfogását tűztük ki magunk elé, akkor ezzel a módszerrel előbb-utóbb találkozni fogunk. Térnyerésének szerintem két fő összetevője van, mégpedig egyszerűsége és hatékonysága. Számtalan írás és videó taglalja a különböző kosarak és végszerelékek működését és használatát, így, ha megbocsátjátok, nem térnék ki rá. Célom nem egy horgász ABC kezdőknek, mivel aki feeder és method szavakat érti, az semmiképp nem tekinthető kezdőnek. E helyett megosztanék egy általam „fejlesztett” method kosár elkészítési módját...