Gyors peca a kertben
2014. augusztus 07.
Bene János

GYORS PECA A KERTBEN

Megint egy gyors horgászatra szántam el magam, nem is készültem túlzottan. Éppen csak annyira, hogy be tudjak számolni nektek egyrészt a Gardenlake tavon szerzett tapasztalataimról, másrészt pedig a Dynamite Baits Source és a Bait Tech Special Green method mixek közötti mini versenyről...
A Benta tavon, a Pa’linCa’rp Feeder Team egy őszi hétvégéje
2013. szeptember 30.
Pa’linCa’rp Team

A BENTA TAVON, A PA’LINCA’RP FEEDER TEAM EGY ŐSZI HÉTVÉGÉJE

2013. szeptember 13-15-ig kis csapatunk, a PálinCa’rp Feeder Team horgászni indult a Százhalombatta mellett található Benta Horgászparkba. A tóra 2013. szeptember 13-án pénteken a kora délutáni órákban érkeztünk. Ottó a tulajdonos és Joci a tógazda nagyon segítőkészek voltak, sok jó tanáccsal láttak el minket. Rövid konzultáció után elfoglaltuk a helyünket. Kipakolást követően az etetésre szánt magokat előkészítettük, majd három jelzőbóját helyeztünk el a szektorunkban. A célhalunk elsősorban ponty és amur: minél több és minél nagyobb! :) Az időjárás nagyon változatos volt, főleg hidegfront volt a jellemző nagy mennyiségű csapadékkal fűszerezve. A vízhőmérséklet 20 °C körül állt be.
Éjszakai feeder verseny + Cormoran TS 180 teszt 2.rész
2012. július 19.
Kurucz Dávid

ÉJSZAKAI FEEDER VERSENY + CORMORAN TS 180 TESZT 2.RÉSZ

Éjszakai verseny? Igen az, mégpedig csapatverseny. A Két Tök kupa éjszakai megmérettetése a Moby Dick-tórendszer Fekete taván. A fő szabály, hogy a 2 fős csapatok tagjai egymás mellett foglalnak helyet, a mérlegelt halak is közösen számítanak, és csak csapateredmény van. ½ 9-től éjfélig, majd ½ 2-től 5-ig tart a két forduló, ezért éjszakai :) Akkor nézzük, hogyan is zajlott ez: 6-kor gyülekeztünk, majd 7-körül sorsoltunk. Mivel mostanában bénábbnál bénább helyeket tudtam kihúzni, így csapattársamra, Paál Eörsre toltam ezt a felelősséget :), aki sikeresen kihúzta az 1-es sorszámot. Baromira örültünk egészen addig, amíg meg nem láttuk a helyet. Sajnos az 1-es hely nagyon szélre lett tűzve, közel az oldalsó töltéshez. Így a szélső helyek pozitívuma, hogy a háborítatlan pálya melletti részről bejönnek majd a halak, szertefoszlott.
A Middy Feeder Float úszó – gyakorlati tapasztalatok
2012. április 04.
Galambos Sándor

A MIDDY FEEDER FLOAT ÚSZÓ – GYAKORLATI TAPASZTALATOK

Ahogy mondani szokás, a puding próbája az evés. Az úszóé pedig a horgászat. Hosszas méregetés és „laboratóriumi” vizsgálat után eljött az ideje, hogy élesben is kipróbáljam a Middy csonti kosaras úszóit. Mivel angol termékről van szó, nem csoda, hogy elsősorban angol horgászoknak is tervezték. Valljuk be, az ottani körülmények homlokegyenest mások, mint itthon. A legtöbb filmen, amit angliai tavi horgászatokról láttam, feltűnt a nagyon rövid ereszték, mind rakós, mind matchboton. És persze az ehhez passzoló rövidke úszók.
Egy tavaszi nap az Amigó tavon
2011. március 28.
Harangi Csaba

EGY TAVASZI NAP AZ AMIGÓ TAVON

Egy kedves olvasónk küldte a lenti élménybeszámolót.