Gyerekekkel nehezített horgászat élményei
2015. március 25.
Csapó Ákos

GYEREKEKKEL NEHEZÍTETT HORGÁSZAT ÉLMÉNYEI

A method feeder horgászatot (is) sok körülmény befolyásolhatja. Ott van például az időjárás, a hold állása, a vízállás vagy éppen... a gyermekek. Ebből a beszámolóból erőt és példát meríthettek, hogyan lehet JÓ és ÉLVEZETES a peca, ha a gyermekeitek is ott vannak!
Fagyos tanulságok, ébredező halak...
2015. március 21.

FAGYOS TANULSÁGOK, ÉBREDEZŐ HALAK...

Minden kezdet nehéz... tartja egy bölcs mondás! Ennek igazság tartalmát alaposan megtapasztalhattam horgásztársaimmal, hiszen a helyenként kemény fagyokkal és vizeket jégpáncéllal is beborító tél miatt, "majd három hónapot" kellett böjtölnünk, mire végre, újra útnak indulhattunk... Az, hogy milyen viszontagságokkal szembesültünk és milyen élményekkel gazdagodtunk e tartalmas szezonnyitón, megtudhatjátok, ha elolvassátok az alábbi beszámolót:
A szomorú harcsa…
2015. március 11.

A SZOMORÚ HARCSA…

Megint nem „vigyázott rám” eléggé, a nagy folyóval kettészelt város. Így történhetett, hogy már kora hajnalban, ébredése előtt, elhagytam lüktető „szívét”. Utam, mint annyiszor azelőtt, ismét az öreg Tiszához vezetett...
Pergetés a Kána tavon
2015. március 02.
Balogh Gábor

PERGETÉS A KÁNA TAVON

Az év első horgászatát mindig nagy izgalom előzi meg, pláne, hogy egy szabad edzéssel egybekötve ejtettem meg. Végül nem is a megcélzott vízen, hanem a Kána horgásztavon kötöttem ki, ahol a retro húzott ki a csávából!
A gödör
2015. február 20.
Galambos Sándor

A GÖDÖR

Halat ott könnyű fogni, ahol sok van. Ezzel a közhellyel nem nagyon lehet vitatkozni. Viszont vannak olyan helyzetek, amikor még a felkészült horgász szája is tátva marad. Hiába a halbőség, a halak horogra kerítése nem mindig egyszerű feladat.
A 13-as szám alatt
2015. január 30.

A 13-AS SZÁM ALATT

Túl vagyunk az idei ősz első Tisza-tavi horgászkalandján, ám sajnos a tó nem azt az eredményt hozta számunkra, amire titkon számítottunk. A hirtelen jött tiszai áradás okán zavarossá változott a tározó fekete, tőzeges vize és csupán az eldugottabb, tisztább részekről sikerült pár méret körüli csukát kicsavarnunk. Előttünk állt azonban még egy hétvége, egy újabb esély a szépítésre. Vajon hét nap alatt mennyit javultak a horgászati lehetőségek?