MIDDY CXR30 orsó, a ZÓNA ajánlásával!
2015. január 07.

MIDDY CXR30 ORSÓ, A ZÓNA AJÁNLÁSÁVAL!

A napjainkban megfigyelhető módszer-specifikációk hatására, olyan jellegzetes termékek jelentek meg a horgász piacon, amelyekkel nemcsak sikeresen, hanem élménydúsan is űzhetjük a kedvenc időtöltésünket... Ennek remek példája, a most bemutatásra kerülő, MIDDY BAGGIN MACHINE CXR30 orsó, amely elsősorban az úszós és feeder módszerben lesz nagy segítségünkre!
Kompromisszum mentes feeder felszerelés (teszt)
2014. december 09.
Csapó Ákos

KOMPROMISSZUM MENTES FEEDER FELSZERELÉS (TESZT)

Mi horgászok sokszor veszünk felesleges felszereléseket. A bolt polcain és a katalógusban gyönyörűen mutató botok és orsók a használat közben valahogy nem válnak be igazán. Én is így vagyok ezzel, mint mindenki más. Kezdenek gyülekezni az elcsomagolt botok és orsók a lakásban. Nem is tudom mi vitt rá, hogy egy ilyen drága felszerelésbe beruházzak így tél közeledtével…
Belelkesedtünk! Shimano Baitrunner Aero-x 4000 FA
2014. november 04.
Horgász-Zóna

BELELKESEDTÜNK! SHIMANO BAITRUNNER AERO-X 4000 FA

A feeder horgászat rohamos fejlődésével nehezen tudnak lépést tartani a gyártók. Még horgászbotokban csak-csak, hiszen ott egyszerűbb elsimítani az egyes módszerek közötti különbségeket, de orsóban összetettebb kihívásokkal szembesülnek: sokat is dobálnak, nagy súlyokkal is, messzire is, nagyhalra is, monofillal is, fonottal is, stb... Ezzel szemben pl, egy pergetőorsót vagy nagyhalas pontyozó orsót ilyen értelemben könnyebb legyártani. Na, de! Nem tudjuk mióta lapul a Shimano főmérnökének fiókjában, de végre sor került rá és legyártották: itt a Shimano Baitrunner Aero-X 4000 FA! Mitől lelkesedtünk be?
GAMAKATSU G-CARP METHOD HOOK, a ZÓNA ajánlásával!
2014. szeptember 25.

GAMAKATSU G-CARP METHOD HOOK, A ZÓNA AJÁNLÁSÁVAL!

Ma már sokféle kiváló minőségű horgok találhatunk a jól felszerelt horgász szaküzletekben, vagy épp a tematikus webáruházak virtuális polcain! Vannak tradicionális nagy gyártók, amelyeknek termékei hosszú évek óta meghatározó szereplői a Magyar választéknak is és vannak új cégek, amelyek speciális sorozatokkal igyekeznek bekapcsolódni a "vérkeringésbe". Nekünk, horgászoknak - véleményem szerint - érdemes kicsit több időt szentelni a választásra mint eddig, hisz végül is: "a horog fogja meg a halat!" Az alábbi sorokban és videó promócióban, egy már, sokatok számára bizonyára ismerős horgot ajánlok a figyelmetekbe. Egy olyan terméket, amit én magam is szívesen, mi több sikeresen használok a klasszikus feeder technikámban vagy épp a bojlis módszereimnél. Lássuk tehát, a GAMAKATSU G-CARP METHOD HOOK-ot!
Óriások között... avagy egy kivételes nap Harsányban
2014. szeptember 03.

ÓRIÁSOK KÖZÖTT... AVAGY EGY KIVÉTELES NAP HARSÁNYBAN

Újra Harsány volt az úti cél! Emlékszem, álmosan bámultam ki az „anyósülésről” a kora hajnali sötétségre, amikor az futott át a gondolataimban, hogy ma pontosan negyedszer indulok "Borsodba". Valamitől furán hatott minden, a néptelen autópálya is titokzatosnak tűnt. Mint egy hosszú, kanyargós „csúszda”, úgy vitt minket le, egész a „vízig”, de az útszéli táblák és épületek felettébb gorombán suhantak el mellettünk. Áron stabilan fogta a kormányt, a "tempomat" besegített, de éreztem rajta, hogy nagyon ott lenne már. Csak remélni tudtam, hogy a varázslatos víz, amely elhozta barátom számára a nagy pontyokat, hozzám is kegyes lesz. Még sötétségben érkeztünk, nem is csoda hát, hogy mi voltunk az elsők a parkolóban.
Megtört az átok!
2014. május 26.
Kurucz Dávid

MEGTÖRT AZ ÁTOK!

Különös cím ez egy horgászverseny beszámolójának, de számomra a hétvégén megrendezett Mindenamimethod verseny több volt egy egyszerű megmérettetésnél. Messzebbről indítanám a történetet. A feederversenyek forgatagában létezik egy megkerülhetetlen csapat, akik bármely időjárási körülmények között bármely tavon képesek megtalálni a halakat. Az esetek döntő többségében, ha elindulnak egy versenyen, akkor kupával zárják azt. Természetesen már ez is figyelemre méltó, de ami mégis kiemeli Őket a többi csapat közül, az az, hogy arcoskodásban, hangulatteremtésben és humorban verhetetlenek. Ezekből kitalálható, de azért nevesíteném, a Fortély Teamről van szó. Gyalus „Fortély” Pisty képes egy gyengébb idegzetű horgász agytevékenységét rövid úton leépíteni a szövegelésével, ha mellé, vagy 50 m-es körzetébe ül. :) Kiss „Fortély” István (Kipi) pedig hanyag egyszerűséggel rommá tud verni bárkit a fogásaival.