A Rab tó apraja-nagyja

Október elején ünnepeltem születésnapomat. Párom meglepetés partit szervezett nekem, szüleim, rokonaim, barátaim körében ünnepeltünk. Nagyon sok szép és hasznos ajándékokat kaptam, közte volt egy Rab tavi napijegy is teljes ellátással...
Október elején ünnepeltem születésnapomat. Párom meglepetés partit szervezett nekem, szüleim, rokonaim, barátaim körében ünnepeltünk. Nagyon sok szép és hasznos ajándékokat kaptam, közte volt egy Rab tavi napijegy teljes ellátással, amit Zoli sógorom és családjától kaptam.
Naptárt fellapozva, egyeztetve, hónap utolsó hétvégéjére esett a választás. Izgatottan vártam a kiszemelt napot!
Eljött a várva várt hétvége! Előző este bekevertem 1 kg Stég Tuna Green Method Mix etetőanyagot és egy doboz Stég Method Pellet 4 mm-t.
Method mix és pellet kombó

Reggel korán érkeztünk, a hosszú gáti szakasz elejét foglaltuk el. Gyors szerelékigazítás és mehet is a peca. Az egyik botomat 50 m-re dobtam be, még a másikat közvetlenül a lábam alá, a parttól 10-15 m-re. Mondanom sem kell a közelebbi botot rögtön elhúzta egy igen termetes kárász, vissza engedtem, újra csaliztam Stég Smoke Ball ananász 8mm-t, ismét dobás, de most idő nem volt lerakni a botot máris húzta valami, megint kárász. Én csalit cserélek dörmögtem magamban!Előkerült szintén a Stég Product palettájáról 12 mm fűszeres oldódó bojli,
Nyerő csali

Csali tüskére fel és mehet vissza! Most sem kellet sokat várni a kapásra, 3 perc sem telt el és már görbült is a spicc, az ellenállás már sokkal nagyobb volt. Egy hosszabb fárasztás következett, negyed óra elteltével merítőben volt az ellenfél.
Gyönyörű szép tőponty feküdt a matracon, súlya 6,5 kg-ot nyomott, gyors fotó és mehet is vissza.
Reggeli harcos

Jól kezdődik! Jegyezte meg sógorom. Ami ezután következett az verseny szituációba illő, csalizás - dobás-fárasztás, csalizás –dobás - fárasztás. Kettő bottal nem tudtam horgászni annyi kárász és keszeg volt előttem, még a 12mm-es golyót is keszeg húzta, sebaj, horgászni jöttünk.

Számolatlanul fogtam az apraját, csak jöttek és jöttek, míg egyszer csak, mint amit lesavaztak a kapások abba maradtak, bármit tettem a hajszálelőkére nem tudtam kapást kicsikarni. Már egy óra is eltelt mikor újra hal volt a horgomon, ismét egy kárász volt a tettes. Kezdett megismétlődni a délelőtti roham, csalizás- dobás-fárasztás. Az egyik dobásom kicsit rövidebbre sikeredett,semmi gond úgyis mindjárt húzza valami,” mondtam magamnak.” De nem így történt, hosszú percekig mozdulatlanul pihent feeder botom, én is lepihentem kényelmes fotelomba és kortyoltam egy pohár forró teát. Következő pillanatban arra lettem figyelmes valami kiakarja csavarni a botot a tartójából, bevágás után karikába hajlott 3,60-asMH pálcám az orsó fékje is megszólalt csak úgy szaladt lefelé 20-as főzsinórom, megállíthatatlanul távolodott,hosszú és kemény fárasztásnak néztünk elébe, 20 perc elteltével tudtam partközelbe húzni, még egy kicsi séta jobbra, egy kicsi balra, szákba került a termetes potyka. Gyors fotózás majd mérlegelés, a tára 8 kilogrammnál állt meg, Ő lett a nap nagyja számomra.
A bandanagy

Azért mondom, hogy, számomra mert, ahogy vissza engedtem a bajszost, Zoli sógoromnak is kapása lett, nem is akármilyen csak úgy füstölt az orsó fékje, félóra fárasztás után tudtam meg szákolni, egy szép 10,5 kg-os tőponty lett zsákmány, a mai nap igazi nagyja.
Piszkos töves

Késő délután járt az idő nem volt sok a horgászatból, lassan szedelőzködtünk, bepakoltunk az autóba és elindultunk hazafelé. Kellemes fáradság lett úrrá rajtunk, szép emlékekkel távoztunk.
Emlékezetes születésnapi horgászat volt!