2011. október 25.-én az impozáns Novotel Budapest Congress adott helyszínt, annak a találkozónak, ahol ismét összegyűlt a „SHIMANO-sok” nagy családja. A konferencia elsődleges célja az volt, hogy értékelje a lassan magunk mögött maradó esztendőt és persze megvitassa a jövő év kereskedelmi stratégiáját. Fél tizenegy magasságában kezdetét vette az értekezlet, amely egy kávészünet után, egészen fél kettőig tartott. A cég vezetői Tarnóczay János marketing manager és Fodor Árpád sales manager átfogó ismertető előadást tartott az új termékekről és azokról az üzleti kérdésekről, amelyek leggyakrabban felmerülnek a márkával kapcsolatban. Fodor Árpád hangsúlyozta: a SHIMANO olyan gyökerekkel rendelkezik, amelyek a régben, napjainkba és a jövőben is igen magas presztízst jelent, minden felhasználó számára.
A JAPAN „anyacég” filozófiájának értelmében: legyen szó a belépő, alacsonyabb árú eszközről vagy egy csúcstermékről, a SHIMANO név továbbra is kötelez! Ezt követően az ebédszünetre került sor, ahol Fabók Mihály háromszoros magyar bajnok sommelier és Kovács Lázár sztár chef főző showjára is sor került.
Egy finom kávé után kis pihenő következett, majd folytatódott a szakmai nap. Sor került, talán a legtöbb résztvevő által várt kereskedelmi work shop-ra. Területenkénti csoportokban elosztott asztaloknál, lehetőség nyílt újra átbeszélni a 2012. évi programot és azokat a lehetőségeket, amelyeknek köszönhetően a márka és vevő újra egymásra találhat. A Horgász- Zóna kft. nevében Nagy Lajos ügyvezető igazgató, eredményes tárgyalásokat folytatott, így reményeink szerint hamarosan széles választékban lesznek elérhetőek áruházunkban és szaküzleteinkben is a Normark Hungary Zrt. által forgalmazott termékek. Ennek a gondolatnak a reményében búcsúztunk Ribi Tamástól, aki személyes koordinátorunk volt 2011-ben és nagy megelégedésünkre az lesz az a jövő évben is! Köszönjük!
Nagy Róbert