Bravo Baits

A Bravo Baits csaligyártó vállalkozás célja, hogy elérhető áron kínáljon megoldást az eredményre vágyó pontyhorgászok kihívásaira. Az alábbi sorokon keresztül, Gazsi Máté alapító tag és társ tulajdonos mutatja be a céget és annak legfontosabb irányelveit, mozgató rugóit.
Gazsi Máté: "Az általunk kínált csalik saját fejlesztésű receptúrák alapján házilag, a két kezünkkel készülnek. A sporthorgászat iránt táplált minden szeretetünket belefoglaljuk egy-egy bojli megformálásába és ennek meg is van az eredménye, amint azt a sikeres versenyek, és az elmúlt években horogra csalt nagy halak is bizonyítják. Mi a Bravo Baits-nél hisszük azt, hogy a horgászatban az elhivatottság és a lelkesedés az ami segít kifogni az igazán nagy halakat. Csalijaink, kiegészítőink és alapanyagaink használata tökéletes kiegészítésként szolgálja a hozzáértő horgász céljait és segít elérni a maximumot.

Ha saját magamról beszélek, akkor lényegében a sorsom úgymond már születésemkor megpecsételődött, ugyanis nem sokkal azután, hogy világra jöttem, szüleim már vittek is a telkünkre, ami Szigetbecsén a Kis-Duna partján található. Kicsivel később, kb. 2 évesen, mikor meg tanultam járni, meg is kaptam életem első horgászbotját. Ez egy amolyan előre felszerelt, orsóval egybeöntött, 1.2 méteres kis műszer volt, mellyel rövid ideig a stégek alatti sügéreket kergettem. Innentől kezdve serdülő korom majdhogynem minden szabadidejét a Dunán töltöttem. Ebben az időben még minden hangszeren játszottam, minden botom más halfaj elejtésére volt beélesítve. (Ha esetleg nyáron a családdal tengerparti nyaralásra szántuk magunkat, akkor sem volt probléma, míg ők napoztak, búvárkodtak, én a sziklák közt és kikötőkben horgásztam kis, színes sós-vízi csodákra.) Ezután 1998-tól jött egy-két Balatoni látogatás, ahol olyan méretű pontyokat láttam (amit valami „bojgli" nevű csodagolyóval fognak), mint azelőtt soha. Aztán, 2003-ban éreztem úgy először, hogy útra kell kelnünk, ki kell törnünk Szigetbecséről, nagyobb zsákmány reményében.

Ebben apukám, Gazsi Gyula is partner volt. Összepakoltunk és nekiindultunk az országnak. Első állomásunk a Pécsi-tó volt, nagy harcsa reményében... nem sikerült. Következő színhely Pötréte majd Deseda, ami lehet, hogy gyönyörű, de hallal nem ajándékozott meg minket. Végül túránk utolsó állomása Háromfa lett. Ahol nagy bonyodalmak után végül sikerült két napot eltöltenünk. Itt kezdődött az új szerelem a bojlis horgászat, itt ismerkedtem meg a módszerrel, az ezzel társuló tisztelettel a természet és a halak irányába, Pálinkó Karcsi jóvoltából. Itt fogtam meg első tíz kiló feletti pontyaimat és amurjaimat. Ez lett az a hely, ahova évről évre visszajártunk, ahol kötődtek örök barátságok, és megismerkedtem olyan emberekkel, akik révén később sok más tóra is eljutottam az ország legkülönbözőbb pontjain. Így kerültem Harsányba is Batta Laci barátom jóvoltából, akivel a pontyozást Háromfán közösen tanultuk, majd tanítottuk, végül mindketten a Magyar Pontyfogó Válogatott tagjai lettünk. Harsány is fontos színtere lett horgász pályafutásomnak. Itt indultam életem első bojlis versenyén, itt alakult meg a Bravo Carp Team, itt fogtam meg első 20 kg feletti halamat, itt nyertem először versenyt, és ezen a helyen is jó barátokkal lettem gazdagabb.

2010-ben sikeres versenyeink után született meg az elhatározás, hogy indulnunk kell az Országos Bajnokságon. Jó döntésnek bizonyult, hiszen megnyertük a versenyt, ezzel elérve, hogy a Magyar Válogatott tagjai lehessünk, és részt vegyünk a 2011-es Olaszországban megrendezésre kerülő Horgászolimpián. Az elmúlt évek versenyein, horgászatain folyamatosan kiemelkedő eredményeket értünk el, az ország legkülönbözőbb vizein. Ez ösztönzött minket a Bravo Baits megalapítására, hogy tapasztalatunkat, csalijainkat másokkal is megoszthassuk. 2012 márciusában hivatalosan is csali gyártó lett a Bravo Carp Team, megszületett a Bravo Baits!"