Horgász-Zóna menü
Kedvencek
Kosár
Bejelentkezés

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:



Regisztráció | Elfelejtett jelszó
  • Shimano technológiák szakszótára
  • Damiki Air Frog
  • method feeder horgászbotok
  • Baitrunner XTB

DAIWA és CORMORAN 1 napos szervíz garancia

|

Történt már Veled olyan, hogy megvettél egy botot vagy orsót és az gyorsan tönkrement? Minőségi termékeknél ez viszonylag ritkán fordul elő, de ha megesik, akkor jönnek a gondok. Hogyan lehet visszajuttatni az eladónak, mikorra lesz megszervizelve? Ugye nem a szezon végére??? Sok esetben maga a szervizbe juttatás útja is több hét. Aki belefutott ebbe, annak ismerős probléma. A Horgász-Zóna Kft. most olyan egyedülálló szolgáltatást nyújt, ami ezt a problémát a DAIWA és CORMORAN botok és orsók esetén teljesen megszüntetni. Nézzük, hogyan...

A Horgász-Zónán (www.horgasz-zona.hu) vásárolt, garancia körbe tartozó DAIWA és CORMORAN botok és orsók gyorsított garanciáját a következőképpen intézzük:

• Kérünk 1 fotót a sérült termékről (az ugyfelszolgalat e-mail címére)
• Amennyiben van a készletünkön az adott termék, akkor azt, ha nem akkor megbeszéljük, hogy helyette milyen terméket küldjünk (esetlegesen az árkülönbözet rendezésével). Másnapra elküldjük az új terméket.
• Amikor jön a csomag az új termékkel, akkor a futárnak át kell adni megfelelően becsomagolva (karton dobozban) a hibás terméket. A futárral kapcsolatos minden ügyet mi intézünk.
A visszaszállítás költségét mi álljuk.

Hogyan küldd vissza a terméket:
Minden esetben a teljes terméket, az eredeti csomagolásában kérjük, annak minden alkatrészével és tartozékával (botzsák, orsósdoboz, pótdob, stb...).

Fontos
• Az orsóknál szükségünk van a pótdobra is. Zsinórt ne hagyj az orsódon, mivel nem azt fogod visszakapni!
• A botoknál szükség van minden tagra, a törött tagokra is.


Ez a csere és az ügyintézés akár 24 órán belül is meg tud történni.


Mi a garancia idő amíg ezt a speciális, gyorsított szolgáltatást tudjuk nyújtani: a vásárlástól számított 6 hónap, számla ellenében.

Mi nem tartozik a gyorsított garanciális javításba: feeder spicc törés, orsótalp törés, orsótartó sérülés, gyűrű kerámia sérülés.

Kérjük ne küld vissza nekünk a terméket, ha tudod, hogy nem megfelelő használat miatt történt a meghibásodás. Hívj és ilyen esetben is megpróbálunk segíteni.


Horgászbotok esetében a hosszanti szálkás töréseket nem tudjuk a gyorsított garancia szolgáltatásunk keretében kezelni, mivel tapasztalataink szerint ezek nem normál használatkor bekövetkezett sérülések. Ekkor a hosszabb átfutású hagyományos úton történő ügyintézés történik. Megértéseket köszönjük!




KAPCSOLÓDÓ CIKKEK:



Minden jog fenntartva © 2018 - Horgász Zóna
Horgász-Zóna Ügyfélszolgálat elérhetőségek:
Telefonszám: 06 1 240 5454
Mobil: 06 70 362 7167 (hétköznap 8:00-18:00-ig, szombaton 9:00-12:00-ig)
Email: ugyfelszolgalat@horgasz-zona.hu
G+: Google+
Horgász-Zóna Buda bemutatóterem és horgászbolt: 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95., telefon: 06 1 2405454
Horgász-Zóna Pest horgászbolt: 1138 Budapest Gyöngyösi sétány 8., telefon: 06 1 2390373
Horgász webáruház | Feeder bot | Nevis szett | Shimano orsó | távdobó orsó