Felhasználónév: Jelszó:


Regisztráció Elfelejtett jelszó Kedvencek
Keresés
Vissza az áruházba

DAIWA és CORMORAN 1 napos szervíz garancia

DAIWA és CORMORAN 1 napos szervíz garancia
Történt már Veled olyan, hogy megvettél egy botot vagy orsót és az gyorsan tönkrement? Minőségi termékeknél ez viszonylag ritkán fordul elő, de ha megesik, akkor jönnek a gondok. Hogyan lehet visszajuttatni az eladónak, mikorra lesz megszervizelve? Ugye nem a szezon végére??? Sok esetben maga a szervizbe juttatás útja is több hét. Aki belefutott ebbe, annak ismerős probléma. A Horgász-Zóna Kft. most olyan egyedülálló szolgáltatást nyújt, ami ezt a problémát a DAIWA és CORMORAN botok és orsók esetén teljesen megszüntetni. Nézzük, hogyan...
Történt már Veled olyan, hogy megvettél egy botot vagy orsót és az gyorsan tönkrement? Minőségi termékeknél ez viszonylag ritkán fordul elő, de ha megesik, akkor jönnek a gondok. Hogyan lehet visszajuttatni az eladónak, mikorra lesz megszervizelve? Ugye nem a szezon végére??? Sok esetben maga a szervizbe juttatás útja is több hét. Aki belefutott ebbe, annak ismerős probléma. A Horgász-Zóna Kft. most olyan egyedülálló szolgáltatást nyújt, ami ezt a problémát a DAIWA és CORMORAN botok és orsók esetén teljesen megszüntetni. Nézzük, hogyan...

A Horgász-Zónán (www.horgasz-zona.hu) vásárolt, garancia körbe tartozó DAIWA és CORMORAN botok és orsók gyorsított garanciáját a következőképpen intézzük:

• Kérünk 1 fotót a sérült termékről (az ugyfelszolgalat e-mail címére)
• Amennyiben van a készletünkön az adott termék, akkor azt, ha nem akkor megbeszéljük, hogy helyette milyen terméket küldjünk (esetlegesen az árkülönbözet rendezésével). Másnapra elküldjük az új terméket.
• Amikor jön a csomag az új termékkel, akkor a futárnak át kell adni megfelelően becsomagolva (karton dobozban) a hibás terméket. A futárral kapcsolatos minden ügyet mi intézünk.
A visszaszállítás költségét mi álljuk.

Hogyan küldd vissza a terméket:
Minden esetben a teljes terméket, az eredeti csomagolásában kérjük, annak minden alkatrészével és tartozékával (botzsák, orsósdoboz, pótdob, stb...).

Fontos
• Az orsóknál szükségünk van a pótdobra is. Zsinórt ne hagyj az orsódon, mivel nem azt fogod visszakapni!
• A botoknál szükség van minden tagra, a törött tagokra is.


Ez a csere és az ügyintézés akár 24 órán belül is meg tud történni.


Mi a garancia idő amíg ezt a speciális, gyorsított szolgáltatást tudjuk nyújtani: a vásárlástól számított 6 hónap, számla ellenében.

Mi nem tartozik a gyorsított garanciális javításba: feeder spicc törés, orsótalp törés, orsótartó sérülés, gyűrű kerámia sérülés.

Kérjük ne küld vissza nekünk a terméket, ha tudod, hogy nem megfelelő használat miatt történt a meghibásodás. Hívj és ilyen esetben is megpróbálunk segíteni.


Horgászbotok esetében a hosszanti szálkás töréseket nem tudjuk a gyorsított garancia szolgáltatásunk keretében kezelni, mivel tapasztalataink szerint ezek nem normál használatkor bekövetkezett sérülések. Ekkor a hosszabb átfutású hagyományos úton történő ügyintézés történik. Megértéseket köszönjük!
AJÁNLOTT CIKKEK
Hűtőláda - máshogy, mint eddig láttad!

Hűtőláda - máshogy, mint eddig láttad!

2019. május 14. - Horgász-Zóna
Bait-Tech etetőanyag kalauz 3. szemcseméret

Bait-Tech etetőanyag kalauz 3. szemcseméret

2019. május 10. - Horgász-Zóna
Tudatosság, minőség, kitartás

Tudatosság, minőség, kitartás

2019. május 03. - Jakab Alobaidi
Benta tavi feeder horgász verseny-beszámoló

Benta tavi feeder horgász verseny-beszámoló

2019. április 10. - Illés Zoltán

A hobbid a szakmánk! Tetejére