Felhasználónév: Jelszó:


Regisztráció Elfelejtett jelszó Kedvencek
Keresés
Vissza az áruházba

DAIWA és CORMORAN 1 napos szervíz garancia

DAIWA és CORMORAN 1 napos szervíz garancia
Történt már Veled olyan, hogy megvettél egy botot vagy orsót és az gyorsan tönkrement? Minőségi termékeknél ez viszonylag ritkán fordul elő, de ha megesik, akkor jönnek a gondok. Hogyan lehet visszajuttatni az eladónak, mikorra lesz megszervizelve? Ugye nem a szezon végére??? Sok esetben maga a szervizbe juttatás útja is több hét. Aki belefutott ebbe, annak ismerős probléma. A Horgász-Zóna Kft. most olyan egyedülálló szolgáltatást nyújt, ami ezt a problémát a DAIWA és CORMORAN botok és orsók esetén teljesen megszüntetni. Nézzük, hogyan...
Történt már Veled olyan, hogy megvettél egy botot vagy orsót és az gyorsan tönkrement? Minőségi termékeknél ez viszonylag ritkán fordul elő, de ha megesik, akkor jönnek a gondok. Hogyan lehet visszajuttatni az eladónak, mikorra lesz megszervizelve? Ugye nem a szezon végére??? Sok esetben maga a szervizbe juttatás útja is több hét. Aki belefutott ebbe, annak ismerős probléma. A Horgász-Zóna Kft. most olyan egyedülálló szolgáltatást nyújt, ami ezt a problémát a DAIWA és CORMORAN botok és orsók esetén teljesen megszüntetni. Nézzük, hogyan...

A Horgász-Zónán (www.horgasz-zona.hu) vásárolt, garancia körbe tartozó DAIWA és CORMORAN botok és orsók gyorsított garanciáját a következőképpen intézzük:

• Kérünk 1 fotót a sérült termékről (az ugyfelszolgalat e-mail címére)
• Amennyiben van a készletünkön az adott termék, akkor azt, ha nem akkor megbeszéljük, hogy helyette milyen terméket küldjünk (esetlegesen az árkülönbözet rendezésével). Másnapra elküldjük az új terméket.
• Amikor jön a csomag az új termékkel, akkor a futárnak át kell adni megfelelően becsomagolva (karton dobozban) a hibás terméket. A futárral kapcsolatos minden ügyet mi intézünk.
A visszaszállítás költségét mi álljuk.

Hogyan küldd vissza a terméket:
Minden esetben a teljes terméket, az eredeti csomagolásában kérjük, annak minden alkatrészével és tartozékával (botzsák, orsósdoboz, pótdob, stb...).

Fontos
• Az orsóknál szükségünk van a pótdobra is. Zsinórt ne hagyj az orsódon, mivel nem azt fogod visszakapni!
• A botoknál szükség van minden tagra, a törött tagokra is.


Ez a csere és az ügyintézés akár 24 órán belül is meg tud történni.


Mi a garancia idő amíg ezt a speciális, gyorsított szolgáltatást tudjuk nyújtani: a vásárlástól számított 6 hónap, számla ellenében.

Mi nem tartozik a gyorsított garanciális javításba: feeder spicc törés, orsótalp törés, orsótartó sérülés, gyűrű kerámia sérülés.

Kérjük ne küld vissza nekünk a terméket, ha tudod, hogy nem megfelelő használat miatt történt a meghibásodás. Hívj és ilyen esetben is megpróbálunk segíteni.


Horgászbotok esetében a hosszanti szálkás töréseket nem tudjuk a gyorsított garancia szolgáltatásunk keretében kezelni, mivel tapasztalataink szerint ezek nem normál használatkor bekövetkezett sérülések. Ekkor a hosszabb átfutású hagyományos úton történő ügyintézés történik. Megértéseket köszönjük!
AJÁNLOTT CIKKEK
Magunkról - arcok, sztorik a weboldal mögött

Magunkról - arcok, sztorik a weboldal mögött

2020. április 01. - Horgász-Zóna
Kiszolgálással kapcsolatos aktuális tudnivalók

Kiszolgálással kapcsolatos aktuális tudnivalók

2020. március 30. - Horgász-Zóna
Dobóelőke kötése

Dobóelőke kötése

2020. március 24. - Balogh Gábor
Nagyon köszönünk minden rendelést!

Nagyon köszönünk minden rendelést!

2020. március 20. - Horgász-Zóna
Márciusi pontydömping...

Márciusi pontydömping...

2020. március 18. - Nagy Róbert
Middy Reactacore feeder gyorsteszt

Middy Reactacore feeder gyorsteszt

2020. március 15. - Illés Zoltán
Új csalik, új utak...

Új csalik, új utak...

2020. március 10. - Nagy Róbert

A hobbid a szakmánk! Tetejére