Gyors pecán a Fish World horgásztavon

Délegyháza környékén egymást érik a tavak, bőséges a választék! Most a Fish World tóra látogattam el egy gyors pecára, tartsatok velem!

Hosszú, kényszerű pihenő után végre eljutottam az idei első igazi, komolyabb pecámhoz, amelyet egy jó barátom, Csámpár János szervezett le a délegyházi Fish World horgásztóra.

A reggeli indulás előtt egy tollas, szárnyas jószág már megalapozta a napomat, jól telibe talált az égi áldásával... Némi bosszankodás és átöltözés után végre elindultam, hogy felfedezzem ezt a számomra teljesen idegen tavat. Sosem jártam még ott, így a GPS viccelődését követően megérkeztem az egyébként teljesen jól megközelíthető, kitáblázott, útjelzőkkel ellátott tóhoz. A tó partja szépen gondozott, az egyes állások pedig táblával jelöltek.

Mire én leértem, Jani barátom már a 2-es helyről húzogatta az igen szép, harcos halakat. Gyors kipakolás és rendezkedés után a feleségem, Angéla és én is mellé telepedtünk és reméltük, hogy mi is hamarosan élvezhetjük ezeknek az erős halaknak a fárasztását.

Nekem ez a minimál...

...de kell a hely a cuccoknak :

Etetőanyagnak halas vonalat vittem, 2 mm-es aqua pelletet kevertem el egy kevés Special G-green kajával, majd nyakon öntöttem némi Goo aromával, csalinak pedig leginkább a Krill & Tuna rózsaszín, 8 mm-es wafters pelletje vált be.

Előkészületek

Kedvencem a zöld panír!

Én is megenném :

Ha gyorsítani kell a kapásokon!

Nem is sokat kellett várni, amikor bejelentkezett az első példány. Azután a nap úgy telt el, hogy hol egyikünk, hol másikunk botjának spicce jelzett újabb és újabb, szebbnél szebb kapást.

Jöttek tükrösek, tőpontyok, de fogtunk pár szebb, 70-80 dkg körüli dévért is a nap folyamán. Mindegyik halra jellemző volt a harcos ellenállás, a kisebb, 2,5-3 kg-os példányok is rendesen megdolgoztatták a botjainkat, a nagyobb, 8-10 kg átlagsúlyú példányokat pedig 20 percig is fárasztottuk. Jani barátomnak többször is sikerült a nap folyamán 10+-os példányokat is ideiglenesen partra segítenie - innen is még egyszer szívből gratulálok neki!

A tógazda személyében is nagyon kedves, udvarias, segítőkész embert ismerhettünk meg. Szívből tudom ajánlani ezt a tavat mindenkinek, aki szeretne egy igazi kikapcsolódós, aktív pihenős pecát tartani olyan tavon, ahol a kisebb, 3 kg körüli halak mellett bármikor 10+-os halakat is szákba terelhet. Ezúton is köszönjük a lehetőséget és mi biztosan visszalátogatunk még!