Télideji pontyozás - már az új cuccokkal

2017 legutolsó napjainak egyikén, a Zónás Pontyos csapat egy rendhagyó záró horgászatot hozott össze, ahol az év méltó elbúcsúztatása mellett, számos újdonságot is élesben teszteltek. A fiúk ezúttal is szép fogásokat könyvelhettek, így, már csak ezért is érdemes lesz elolvasnod a csapat kapitányának, B.C. Robinak a beszámolóját!
Először is egy kis visszatekintés... Azok, akik figyelemmel követték a Zóna Carp Team ténykedéseit, jól tudják, hogy szinte napra pontosan most lett 1 éves lett a Horgász Zóna Kft., pontyos "szakága", amely egy rendkívül sűrű és sikeres évet zárt. Számos bejegyzés a közösségi oldalunkon, jó-pár élő bejelentkezés a vízpartokról, versenybeszámolók, cikkek, és mindezeken kívül, két, a youtube csatornán elérhető kisfilm is őrzi ténykedésünket a magunk mögött maradó esztendőről.

Nekünk a csapat tagjainak azonban ennél is fontosabb, hogy napról napra egyre többen vagytok ránk kíváncsiak, kértek tőlünk tanácsot, vagy épp csak figyelemmel követitek mindennapjainkat. A rendelkezésre álló technológiának (face, messenger, insta, youtube) köszönhetően, lehetőségünk van veletek gyorsan megosztani, kicserélni a tapasztalatainkat a korszerű pontyozás terén. Különös örömmel tölt el minket továbbá, hogy egyre több fiatal, a modern pontyhorgászattal még csak most ismerkedő keres fel minket egy-egy konkrét kérdéssel, legyen szó valamely termékről vagy épp az általunk gyakorolt "gyors pontyhorgászati" módszerről. Talán ennek is köszönhetően, "egyre többen vagyunk", a facebook és instagram oldalunkon is gyarapodik a követőink száma, igazolva ezzel azt, hogy jó úton járunk!

Most azonban kanyarodjunk vissza a december 29. napjának hajnalához, amikor is hatalmas szélvihar, kavargó hóesés fogadott minket Dáviddal az autópályán... (ezúttal, sajnos Béla csapattársunk, munkahelyi elfoglaltsága miatt nem tarthatott velünk). Úti célunk a számunkra még teljesen ismeretlen (hihetetlen, de igaz :)) Keve horgásztó volt, ahol barátságos fogadtatásban volt részünk és mi úgy döntöttünk, hogy az úgynevezett "bojlis helyek" közül foglaljuk el a 4. számút. A szél folyamatosan dühöngött, tarajos hullámok és felhős égbolt fogadott minket kivilágosodás után is. Na sebaj, "munkára" fel... Mondtam társamnak és nagy lelkesedéssel láttunk hozzá a magunkkal hozott új felszereléseink kicsomagolásához...

Ahogy azt már a csapat facebook oldalán láthattátok, a 2018-as évet új támogatóval, egészen pontosan, a SHIMANO márka hazai forgalmazójával, a Normark Hungary-val kezdjük meg. Ennek köszönhetően, már izgatottan vártuk, hogyan "muzsikálnak" majd kezeink közözött az új Shimano Tribal TX ULTRA botok! Akik személyesen ismernek, tudják, mennyire "válogatós" vagyok, nem áll kezemre olyan eszköz, amelyikkel nem vagyok 110%-ban megelégedve. Dávid kollégám dettó. Amikor "helyzetben" vagyunk, csak a maximum számít, az, hogy elérjük a kívánt pontosságot, távolságot, fárasztási élményt, stb... Mit kell mondjak, nem vagyunk lojális tesztalanyok.... :)

Mindenki szerencséréje, már a legelső dobásaink is mutatták, hogy ez egy jó barátság kezdete lehet! A botok valóban a csúcskategóriát jelentik, nem csak külsőre, de belsőre is...
Első tapasztalataink alapján már látszik, hogy az ULTRA botok pillekönnyű az önsúlya, rugalmas, ám intelligensen felkeményedő "intensity" akciója még a viharos szembe szélben is tekintélyes távolságra tudja küldeni a végszerelékeinket. Jól kezdődött tehát a barátságunk a TX ULTRA botokkal!

A "CARPSPIRIT" márka, HDR5-ös elektromos kapásjelző szettje is most debütált és az egész napos, zavaró szélben is hiba nélkül tette a dolgát. A modern formaterv, az állítható led színek, az ejtős és húzós kapások különböző hangjelzése, az éjszakai fény és persze, még sok más hasznos funkcióját minden bizonnyal jól kamatoztathatjuk majd a szezonban!

Meg kell említeni, hogy sok-sok CARPSPIRIT egyéb aprócikk is jól vizsgázott ezen a napon! A fonott zsinór vágó kisolló, a fűzőtűk, a kapcsok, forgók, gumihüvelyek, mind-mind mutatták, hogy bármikor lehet akár versenykörülmények között is számítani rájuk! A VMC "mystic" pontyos horgai és parádéztak! Ezúttal, különösen a 8-as számú Curve Shank típus jeleskedett és remek párost alkotott a"hajszálra" fűzött, 10 mm-es wafters csalinkkal.

A délelőtt pár kisebb 5 kilogramm alatti hallal ajándékozott meg minket, majd a kora délutáni órákban valóságos pontydömping fogadott. Folyamatos kapás hol az egyik, hol a másik boton... Mindez idétlen időben, December 29-én a Keve tavon! A 65 grammos Hanato kosainkba - mi mást mint - a B.C. mixet töltögettük és meg kell mondani, a finom mix, és persze a horog alatt "billegő" citromsárga 10 mm-es The JUICE csalik hatására, sorra fogtuk a pontyokat! Egészen pontosan, mintegy 30 darab kifogott példányig értünk, amikor délután négy körül erősen szürkült az ég alja, ami pakolásra késztetett minket.

Kifogott halaink között volt 9 kg feletti tükrös, nyolcas töves, és sok-sok 5-6-7 kilogrammos remek kondiban levő példány. Társammal elégedetten csomagoltuk tehát el az új eszközeinket, hisz azok, egytől egyig remekül-teljesítettek! Természetesen minden általunk használt készség, év közben, részletesen is bemutatásra kerül majd!

Jön tehát az új szezon, vagyis jobban fogalmazva: ezen sorok olvasása közben, máris a 2018-as évet mutatja a naptár. Sok helyen található jégmentes terület, hisz legalábbis eddig, nem volt túl kemény telünk. Így e soraim lezárásaként is csak arra tudok mindenkit biztatni: irány a vízpart! Velünk, a pontyos csapattal, legközelebb személyesen, a február közepén megrendezésre kerülő FEHOVA kiállításon találkozhattok, természetesen a Horgász-Zóna standján!

Üdvözlettel:
Nagy Róbert - B.C.

KAPCSOLODÓ TERMÉKEK
OKUMA horgászbot és- orsó bemutató nyílt hét