Tavaszi methodozás Stéges csalikkal
2015. április 20.
Nagy Tibor

TAVASZI METHODOZÁS STÉGES CSALIKKAL

A tavasz a legtöbb horgász számára az egyik legszebb ünnep érkezését jelenti – végre vízpartra juthatunk, és csillapíthatjuk a tél során előbújt elvonási tüneteket. Végre „halszagú” lehet a kezünk, és újra hódolhatunk a szenvedélyünknek. Megmutatnám, hogy én a hideg vízben miként és mivel tudtam sikeresen megfogni a tavasz első halait…
10-ből kilenc avagy Stég csalikkal a Carplove-on
2015. március 30.
Csillag Attila

10-BŐL KILENC AVAGY STÉG CSALIKKAL A CARPLOVE-ON

Hivatalosan is vége a télnek! Számomra mindenképp, hisz megejthettem első pecámat. Levonva a tavalyi év tapasztalatait, új megközelítéssel választottam szereléket és csalikat! Remélem, számotokra is tanulságos lesz-e kis beszámoló!
BAIT-TECH csali teszt az Arizóna tavon...
2015. március 27.

BAIT-TECH CSALI TESZT AZ ARIZÓNA TAVON...

Van az úgy, hogy egy-egy kivételes horgász nap a véletlenek furcsa összjátékából, szinte a semmiből, egészen váratlanul formálódik körénk. Habár magam nemigen hiszek abban, hogy egy ilyen sportban mint a horgászat, amelynek sikeres űzéséhez, ma már, szinte a végletekig kimunkált eszközökre, kreativitásra és persze "izzadságszagú" tudásra is szükség van, bármilyen szerepet is kaphat a szerencse...
Faragj és Fogj!
2015. február 17.

FARAGJ ÉS FOGJ!

Bizonyára minden horgásztársam által megtapasztalt az a szituáció, amikor eleinte még lelkesen, majd egyre "idegesebben" és végül már kissé talán csalódottan cserélgetjük a csalikat a „hajszálelőkénken…” Mindezt persze azért, mert egész egyszerűen nem jön a hal!
Amikor felértékelődnek a részletek…
2014. szeptember 11.
Oláh Zoltán

AMIKOR FELÉRTÉKELŐDNEK A RÉSZLETEK…

Method horgászataink során azt vettem észre, hogy az etetőanyag beállítása és a halak megtalálása a legfontosabb. Ezek után már csak élvezni kell a pecát, nem kell sokat variálni. Legutolsó két horgászatom alkalmával ez nem így volt, nagyon nem így volt. Az volt a szituáció, hogy nem jött a hal. Láttam a halakat, rájuk dobtam, tudtam a távolság nem rossz, csak éppen nem vették fel a szokásos csalit, a szokásos horogelőkén.
Óriások között... avagy egy kivételes nap Harsányban
2014. szeptember 03.

ÓRIÁSOK KÖZÖTT... AVAGY EGY KIVÉTELES NAP HARSÁNYBAN

Újra Harsány volt az úti cél! Emlékszem, álmosan bámultam ki az „anyósülésről” a kora hajnali sötétségre, amikor az futott át a gondolataimban, hogy ma pontosan negyedszer indulok "Borsodba". Valamitől furán hatott minden, a néptelen autópálya is titokzatosnak tűnt. Mint egy hosszú, kanyargós „csúszda”, úgy vitt minket le, egész a „vízig”, de az útszéli táblák és épületek felettébb gorombán suhantak el mellettünk. Áron stabilan fogta a kormányt, a "tempomat" besegített, de éreztem rajta, hogy nagyon ott lenne már. Csak remélni tudtam, hogy a varázslatos víz, amely elhozta barátom számára a nagy pontyokat, hozzám is kegyes lesz. Még sötétségben érkeztünk, nem is csoda hát, hogy mi voltunk az elsők a parkolóban.