Kedves Látogatónk!
Ebben a cikkben gyorsan áttekintheted a legfontosabb tudnivalókat a böngészéssel, vásárlással, garanciával és termékcserével kapcsolatban. A szándékunk az, hogy a lehető legegyszerűbben és legkényelmesebben tudj nálunk vásárolni! Fontos tudnod, hogy nagy hangsúlyt helyezünk a személyes kapcsolatra is, ezért bátran hívhatsz minket bármilyen kérdéssel. Mi is fogunk telefonon keresni, ha valami fontos dolog merülne fel a rendeléseddel kapcsoltosan. Két budapesti üzletünkben is megtalálhatsz minket, nálunk mindenki horgászik (talán csak a könyvelőnk (még) nem), legjobb tudásunkkal állunk a rendelkezésedre!
A vonatkozó törvényeknek megfelelően, minden jogi részletet érintő információt az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentumban találhatsz.
1. Keresés, böngészés a termékek között
A keresgélést a főoldalon a felső sárga menüsáv legelején található „Irány az áruház!” vagy bármelyik aloldalon ugyanitt a "Kategóriák" menüpont könnyíti meg. Ezen kívül a felső sávban található "keresőmező" is kiváló kiindulási pont a böngészéshez vagy egy adott termék megkereséséhez.
1.1 Termékkategóriák használata
Itt találhatod a felhasználási területenként csoportosítva a termék főkategóriákat, amelyekre kattintva kerülsz a termék alkategória választó oldalra. Az egyes alkategóriák alatt már a termékek találhatók. Az alkategóriák közötti váltást legegyszerűbben a képernyő felső részén található alkategória nevekre kattintva tudod kivitelezni.
A termékek ár vagy név szerinti sorbarendezésére, akció (SZUPER ÁR), legnépszerűbb termékek (TOP), friss beérkezés (FRISS), újdonság (ÚJ) szerinti szűrésre (a zárójelben lévő szavakra kattintva) a főkategória vagy az alkategória oldalon is lehetőséged van. Ha már az alkategóriában vagy, akkor márkanévre is szűrhetsz az adott márkanévre kattintva. Azt is beállíthatod, hogy egyszerre mennyi terméket jelenítsünk meg (az alapbeállítás a 96).
Ha már egy főkategóriában vagy egy alkategóriában vagy, akkor egymás mellett fényképpel és árral láthatod az adott termékeit alapbeállítás szerint csökkenő ársorrendben. Bármelyik fényképre kattintva a termék részletes adatlapja jelenik meg, ahol több termék fényképet és szöveges termékleírást találsz.
A termék adatlapon a szöveges leírás alatt további linkeket láthatsz, amely megkönnyíti a navigálást az oldalunkon.
- További méretek link: ha az adott termékből más méret, súly is létezik, akkor itt gyorsan átkattinthatsz azokra
- Ajánlott termékek link: más vásárlók korábbi vásárlásai alapján ajánlunk egyéb kapcsolódó termékeket, amelyk passzolnak az adott termékhez. Ez a funkció folyamatosan "okosodik", ahogy gyűlnek a visszajelzések
- Ajánlott írások link: az online magazinunkban, amennyiben van az adott termékre vonatkozó írás, akkor itt megtalálod
- Megnézett termékek link: itt pedig azokat a termékeket mutatjuk, amelyeket az épp aktuális böngészéseid során már megnéztél
1.2. Keresés a "keresősávval"
A keresés másik módja, ha az oldalunk legfelső sávjában található keresősávot használod. Nem kell mást tenned, int begépelni akár a termék nevét vagy egy olyan szót, ami a termék nevében vagy a termékleírásban benne van. Akár cikkszámra vagy vonalkódra is kereshetsz! A keresődobozban mesterséges intelligencia ketyeg! Az alapja a termékadatbázisunk. Ez egy okos kereső, ajánlatokkal támogatja a keresésedet: ahogy elkezded gépelni az első szót, feldobja a begépelt karakterek alapján ajánlott termékeket vagy alkategóriákat. Ezekre kattintva egyből a megfelelő helyre ugrasz. Figyelem ez nem google kereső, tehát mindig az egész beírt kifejezésre, szóra keres! Tehát az "orsó harcsázó" nem fogja kiadni a harcsázó orsókat, mivel ilyen kifejezés nem szerepel az oldalainkon. De ha beírod "harcsázó orsó", akkor már jó irányba indít el, a felkínált kategóriákban biztos lesz olyan ajánlat, amit keresel.
2. Regisztrációs tudnivalók (nem kötelező a vásárláshoz!!!)
A regisztráció nem szükséges a vásárláshoz, azonban ad néhány kényelmi funkciót, illetve szükséges az Én Zónám törzsvásárlói programunkhoz is). Ez utóbbit ajánljuk figyelmedbe, mert számos kedvezmény, ajándék érhető el, ha rendszeresen nálunk vásárolsz!
A Regisztráció során meg kell adnod egy azonosítót, amely ezután téged a www.horgasz-zona.hu oldalon azonosít. A regisztrációkor meg kell adnod egy jelszót is – ezt tedd egyedül, és ne add ki senkinek sem ezután! Az azonosító és a jelszó együttesen biztosítja, hogy más illetéktelen személy az te nevedben vásárolgasson, illetve megkönnyíti a vásárlásaid adminisztrációját. Személyes adataid kezelését a legnagyobb körültekintéssel és bizalmasan végezzük. Erről bővebben az Adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.
Ha később elfelejtenéd a regisztrációkor megadott jelszavat vagy azonosítót, újat kérhetsz a főoldal felső sávjában található emberke ikonra kattintva feljövő linken.
Szintén a regisztrációkor egy email címet és telefonszámot is kérünk – a rendeléseddel kapcsolatos bármilyen információt, visszajelzést ezeken keresztül juttatjuk el hozzád.
3. Kedvencek lista összeállítása (csak regisztrált és belépett felhasználóknak)
Ha a nézelődés során valami kedvedre valót találtál, akkor azt a termék adatlapján található „Kedvencek közé rakom” linkre kattintva felveheted a Kedvencek listádra. Ezt a listát elmentheted és később előhívhatod.
A kedvencek listáról könnyedén a kosaradba másolhatod a termékeket, először a felső sávban lévő Kedvencek ikonra majd a Kosárba másolás gombra kattintva.
4. Kosárba pakolás, vásárlás
A megvásárolni kívánt termékeket a termékadatlapon vagy a fő- vagy alkategória terméklistázójában a kosár ikonra kattintva tudod a kosárba pakolni. Amennyiben be szeretnéd fejezni a vásárlást, szintén a termékadatlapon a ’Vásárlás befejezése’ gombra vagy pedig a felső sávban lévő kosár ikonra kattintva a 'Tovább a fizetéshez' gombra klikkelve teheted meg.
Ekkor jutsz el a vásárlási folyamatba, amely egy egyszerű háromlépéses művelet. Először a szállítás helyét kell kiválasztanod a következő lehetőségek közül:
- Házhoz szállítás: Magyarországon belül bárhova! Lehetőség van ez EU-ba is csomagot küldenünk, de ott egyedi szállítási költségek vannak, ha ilyen érdekel írj nekünk egy emailt és megoldjuk!
- Bolti átvétel: két üzlettel is rendelkezünk Budapesten. Ezek bármelyikébe kérheted a rendelésed. Előnye, hogy se szállítási, se csomagolási költsége nincsen (lásd lejjebb).
- GLS csomagpont vagy automata: A GLS bármelyik épp működő átvevőhelyét választhatod a listából!
Bármelyik módot választva a következő oldalon kérünk egy pár adatot, ami nélkülözhetetlen a szállításhoz. Itt akár be is regisztráhatsz, ha van belépésed és még nem léptél be korábban. Itt kell megadnod, milyen módon szeretnél fizetni. Fontos, hogy az előre utalásnál nem azonnal kapod a számlát, hanem csak akkor, amint összeállt a csomagod úgy, ahogy rendelted. Emailben fogunk számlát küldeni, ami alapján tudsz utalni. Erre azért van szükség, mert a jelenlegi beszállítói logisztikában ott a kisördög, lehte, hogy valamilyen rendelt termék még sincs készleten, vagy nem annyi, vagy nem az a szín, stb. Ha ilyenbe botlunk, azonnal telefonálunk, tájékoztatunk és alternatívát kínálva egyeztetünk a továbbiakról.
Ha regisztrált felhasználó vagy, akkor egyszerűbb a dolgod, mivel nem kell már a szállítási adataidat megadnod, aztokat automatikusan kitöltjük. Ha belépsz, automatikusan kitöltjük a szállítási infokat, amelyek megváltoztathatsz, ha ennél a rendelésnél máshová kérnéd a csomagot. Ezt az adatot nem mentjük el, csak erre az egy rendelésre vonatkozik!
A szállítási és csomagolási költségek a fizetési módtól függetlenül a vásárlás összege alapján, az alábbiak szerint alakulnak (bruttó árak):
25.000 Ft-ot meghaladó rendelés házhoz szállítási költsége: 0 Ft
25.005 Ft-os rendelés alatt a házhoz szállítás költsége: 1.690 Ft
Csomagolási költséget mindig felszámolunk, összege: 390 Ft /kiszállítás.
Ha véletlenül a Magyar Postával szeretnéd a csomagod megkapni, akkor vedd figyelembe, hogy erre más feltételek vonatkoznak, mivel nincs szerződésünk egymással. Tájékozódj az ÁSZF-ünkben.
Két budapesti üzletünk is szeretettel vár, sőt ezek weábruházi átvevőpontként is működnek! Természetesen horgászbolti átvétel esetén sem szállítási sem csomagolási költséget nem számolunk fel!
Budai üzlet: 1033 Budapest Szentenderi út 89-93
Pesti üzlet: 1138 Budapest Gyöngyösi sétány 8.
A vásárlás véglegesítése oldalon áttekintheted a rendelésedben szereplő tételeket és a fizetendő végösszeget, illetve a szállítás helyét és módját. itt még tudsz módosítani, akár a megfelelő linkre kattintve, akár visszalépve a felső menüsávban.
Fontos, hogy ezen a véglegesítő oldalon jóvá kell hagynod mind az általános szerződési felételek elfogadását, mind az adatkezelési hozzájárulást. Ezeket a négyzeteket bepipálva majd alul a Rendelés lezárása gombra kattintva egy Köszönjük oldalra jutsz. Ha sikeres volt a rendelésed, akkor itt MINDIG találsz egy rendelés számot is! Ha nem látsz ilyet, kérünk Téged, ismételd meg a rendelésed, mert valami hiba történt.
Fontos! Ha a véglegesített és leadott rendelésedet módosítani szeretnéd, emailben jelezd felénk az ugyfelszolgalat@horgasz-zona.hu emailcímen. Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak a 12:00-ig leadott módosítási igényeket tudjuk az aznapi feladásnál figyelembe venni (készlet függvényében)!
5. Garanciális ügyintézés
Mi is horgászok vagyunk, így teljes mértékben át tudjuk érezni, mit jelent, ha valamelyik horgászcucc meghibásodik. Kiemelten kezeljük a termékek csomagolás előtti átnézését valamint annak csomagolástechnikai biztosítását, hogy a termékek biztonságban megérkezzenek.
Ha azonban megtörténik a baj, akkor a leggyorsabban próbáljuk megoldani a problémát.
A garanciális ügyintézés a Horgász-Zóna központban (1033 Budapest Szentendrei út 89-93) történik. Ide kell eljuttatni a meghibásodott vagy kifogásolt terméket. Ha a pesti üzletben vetted át a terméket vásárláskor, akkor természetesen oda is visszaviheted a hibás terméket.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a visszajuttatás költségét neked kell állnod. Portós, utánvétes csomagot nem tudunk átvenni. A garanciális javítás visszaküldés költségét viszont mi fogjuk fizetni!
Botalkatrész javításnál, vagy ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók esetében fontos hüvelykujj szabála, hogy az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonják maguk után. Az orsók javításához a szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára!.
Tippek a hosszú orsó és bot élettartamhoz:
- Amit sokat használsz, hasonlóan egy biciklihez, karbantartásra van szüksége - vidd el az orsóid átnézésre, tisztításra, zsírozásra, ha hangot kezd adni!
- Ha beakad a szereléked, ne rángasd, ne erőltesd. Óvatos húzásokkal próbáld ki, enged-e, ha nem, akkor vízszintesen tartott bottal a zsinórra kézzel (óvatosan!) vagy fadarabra rátekerve lépdelj hátra, így próbáld kiszabadítani vagy legalább beszakítani a szereléked. Ne az orsóval húzd a zsinórt!
- A botok összerakásánál ellenőrizd, megfelelőek-e az illesztések, nem kotyog-e!
- A botok szétszedésénél óvatosan ellenkező irányba forgatva a tagokat kell eljárni. Semmiképp se fogj rá a gyűrűre vagy túl erősen a tagokra! Ha nem jársz sikerrel, próbáld a vízbe meríeni az összeillesztést, hogy hűljön vagy kérj meg egy sporttársat, hogy segítsen.
- A botok elcsomagolásánál vagy kicsomagolásánál nagyon figyelj a spiccekre, nehogy beakadjanak, megfeszüljenek! Hasonlóan járj el a botvég védő kupak levételénél, felrakásánál!
- Mindig legyen harmóniában az alkatrészek szakítóereje (zsinór, horgászbot, előke). Az orsó fékét mindig a zsinórod szakítójához állítsd be vagy ha eseleg erősebb zsinórral horgászol, mint a botod (ne tedd!), akkor a botspicc teherbírásához
6. Termékcsere ügyintézése
Először is fontos, hogy tudd, mi elérhetők vagyunk, ha bármi kérdésed támad! Kifejezetten ajánljuk, ha bizonytalan vagy valamilyen terméktulajdonságban, méretben, stb., HÍVJ! Közös érdekünk, hogy segítsünk, amiben tudunk és még vásárlás előtt kiküszöböljük a kiküszöbőlhetőt.
Mi van akkor, ha megkapod a csomagod és mégis kiderül, hogy rossz méretet/színt/hosszt/stb. rendeltél? Ha még nem használtad a terméket és a termékcsomagolás sem vesztett új állapotából, akkor könnyen orvosolhatjuk a dolgot. A leggyorsabb és leghatékonyabb ügyintézés érdekében legelőször írj egy emailt az ügyfélszolgálatunkra, ahol jelzed a problémát. Kérlek, jelezd azt is, hogy mit szeretnél megoldásként:
- ha egy másik terméket helyette és ránk bízod a visszaszállítást, akkor az új terméket add le rendelésként a webáruházban úgy, hogy a Megjegyzés mezőbe (utolsó oldal a rendelés lezárásakor) beírod, hogy melyik terméket küldöd vissza - ennek összegét jóvá fogjuk írni.
Mi szervezzük az oda-vissza szállítást, neked csak a futár kezésbe kell adni a becsomagolt terméket. Ennek díja 2.990 Ft.
FONTOS: fenntartjuk ennek a lehetőségnek az elutasítását a termék ára, az átvételtől eltelt idő vagy az ügyfélkapcsolat jellege alapján. Köszönjük a megértésed, biztos te is látod, mennyire bizalmi dolog ez.
- ha Te intézed a termék visszajuttatását, és egy másik rendelésedben történk a visszahozott termék árának levonása, akkor a második házhozszállítás mindenképp 1.690 Ft-os szállítási költséggel megy, kivéve, ha hozzárendelsz még 24.990 Ft értékben. Ebben az esetben 0 Ft a szállítási költség. (Azaz a normál szállítási díjszabás lép érvénybe.) Természetesen ha az üzletünkbe rendelsz, akkor nincsenek szállítási költségek.
- ha nem szeretnél helyette másik terméket, akkor kérünk juttasd vissza hozzánk a terméket ide: Horgász-Zóna 1033 Budapest Szentendrei út 89-93. Emailben küldd el nekünk a bankszámlaszámodat és a termék visszaérkezése és ellenőrzése után, visszautaljuk a visszaküldött termék árát.
Ezekről bővebb információt az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 4, 5, 6, 7 és 8. pontjaiban találhatsz. A teljes dokumentum elérhető itt.
Reméljük, ezen információk elolvasása után könnyebben tudod használni a Horgász-Zóna internetes áruházat. Ha további kérdésed merülne fel, keresd nyugodtan az ügyfélszolgálatunkat!
Email: ugyfelszolgalat@horgasz-zona.hu
Telefon: 06 70 362 7167