Kedves Látogató!
Minden részletet érintő információt az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentumban találhatsz. Ebben a részben a legfontosabb tudnivalókat szedtük össze.
Keresés, böngészés a termékek között
A keresgélést a főoldalon a felső sárga menüsáv legelején található „Irány az áruház!” vagy bármelyik aloldalon ugyanitt a "Kategóriák" menüpont könnyíti meg. Itt találhatod a felhasználási területenként csoportosítva a termék főkategóriákat, amelyekre kattintva kerülsz az alkategória választó oldalra. Az egyes alkategóriák alatt már a termékek találhatók. Az alkategóriák közötti váltást legegyszerűbben a képernyő felső részén található alkategória nevekre kattintva tudod kivitelezni. Akár a főkategóriára kattintva feljövő alkategóriaválasztó oldalon, akár már egy alkategórián belül a termékek között lehetőség van a gyors szűrésre, sorbarendezésre. Külön szűrhetsz az akciós termékekre vagy a friss beérkezésekre vagy a legnészerűbb termékekre (TOP) ezekre a szavakra kattintva. Ezen kívül a termékeket sorrendbe rakhatod az áruk vagy a nevük alapján. Azt is beállíthatod, hogy egyszerre mennyi terméket jelenítsünk meg.
A terméklistázóban egymás mellett fényképpel és árral láthatod a kiválasztott alkategória termékeit. Bármelyik fényképre kattintva a termék részletes adatlapja jelenik meg, ahol több fényképet és szöveges termékleírást találsz.
A keresés másik módja, ha az oldalunk legfelső sávjában található keresősávot használod. Nem kell mást tenned, int begépelni akár a termék nevét vagy egy olyan szót, ami a termék nevében vagy a termékleírásban benne van. Akár cikkszámra vagy vonalkódra is kereshetsz! Ez egy okos kereső, ajánlatokkal támogatja a keresésedet: ahogy elkezded gépelni az első szót, feldobja az ez alapján ajánlott termékeket vagy alkategóriákat. Ezekre kattintva egyből a megfelelő helyre ugrasz. Figyelem ez nem google kereső, tehát mindig az egész beírt kifejezésre, szóra keres! Tehát az "orsó harcsázó" nem fogja kiadni a harcsázó orsókat, mivel ilyen kifejezés nem szerepel az oldalainkon. De ha beírod "harcsázó", akkor a felkínált kategóriákban biztos lesz olyan ajánlat, amit keresel.
Kedvencek lista összeállítása (csak regisztrált és belépett felhasználóknak)
Ha a nézelődés során valami kedvedre valót találtál, akkor azt a termék adatlapján található „Kedvencek közé rakom” linkre kattintva felveheted a Kedvencek listádra. Ezt a listát elmentheted és később előhívhatod.
A kedvencek listáról könnyedén a kosaradba másolhatod a termékeket, először a felső sávban lévő Kedvencek ikonra majd a Kosárba másolás gombra kattintva.
Kosárba pakolás, vásárlás
A megvásárolni kívánt termékeket a termékadatlapon vagy az alkategória terméklistázójában a kosár ikonra kattintva tudod a kosárba pakolni. Amennyiben be szeretnéd fejezni a vásárlást, szintén a termékadatlapon vagy pedig a felső sávban lévő kosár ikonra kattintva a ’Vásárlás befejezése’ gombra klikkelve teheted meg. Ekkor jutsz el a vásárlási folyamatba, amely egy egyszerű háromlépéses művelet. Először a kosarad tudod véglegesíteni egy klikkel a tovább gombra. Itt még tudod módosítani a mennyiséget, ha szeretnéd. A második lépés a szállítási információk megadása. Kérheted házhozszállítással, a budai vagy pesti üzletbe való szeméyes átvételre és GLS csomagpontra, automatába is a rendelésedet. Bármelyik módot választva a következő oldalon kérünk egy pár adatot, ami nélkülözhetetlen a szállításhoz. Itt kell megadnod, milyen módon szeretnél fizetni.
Ha regisztrált felhasználó vagy, akkor egyszerűbb a dolgod, mivel nem kell már a szállítási adataidat megadnod, aztokat automatikusan kitöltjük.
A Regisztráció során meg kell adnod egy azonosítót, amely ezután téged a www.horgasz-zona.hu oldalon azonosít. A regisztrációkor meg kell adnod egy jelszót is – ezt tedd egyedül, és ne add ki senkinek sem ezután! Az azonosító és a jelszó együttesen biztosítja, hogy más illetéktelen személy az te nevedben vásárolgasson, illetve megkönnyíti a vásárlásaid adminisztrációját. Személyes adataid kezelését a legnagyobb körültekintéssel és bizalmasan végezzük. Erről bővebben az Adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.
Ha később elfelejtenéd a regisztrációkor megadott jelszavat vagy azonosítót, újat kérhetsz a főoldal felső sávjában található emberke ikonra kattintva feljövő linken.
Szintén a regisztrációkor egy email címet és telefonszámot is kérünk – a rendeléseddel kapcsolatos bármilyen információt, visszajelzést ezeken keresztül juttatjuk el hozzád.
Ha belépsz, automatikusan kitöltjük a szállítási infokat, amelyek megváltoztathatsz, ha ennél a rendelésnél máshová kérnéd a csomagot. Ezt az adatot nem mentjük el, csak erre az egy rendelésre vonatkozik!
A szállítási és csomagolási költségek a fizetési módtól függetlenül a vásárlás összege alapján, az alábbiak szerint alakulnak (bruttó árak):
25.000 Ft-ot meghaladó rendelés házhoz szállítási költsége: 0 Ft
25.005 Ft-os rendelés alatt a házhoz szállítás költsége: 1.690 Ft
Csomagolási költséget mindig felszámolunk, összege: 390 Ft /kiszállítás.
Ha véletlenül a Magyar Postával szeretnéd a csomagod megkapni, akkor vedd figyelembe, hogy erre más díjszabás vonatkozik, tájékozódj az ÁSZF-ünkben.
Horgászbolti átvétel esetén sem szállítási sem csomagolási költséget nem számolunk fel!
A vásárlás véglegesítése oldalon áttekintheted a rendelésedben szereplő tételeket és a fizetendő végösszeget, illetve a szállítás helyét és módját. itt még tudsz módosítani, akár a megfelelő linkre kattintve, akár visszalépve a felső menüsávban.
Fontos, hogy ezen a véglegesítő oldalon jóvá kell hagynod mind az általános szerződési felételek elfogadását, mind az adatkezelési hozzájárulást. Ezeket a négyzeteket bepipálva majd alul a Rendelés lezárása gombra kattintva egy Köszönjük oldalra jutsz. Ha sikeres volt a rendelésed, akkor itt MINDIG találsz egy rendelés számot is! Ha nem látsz ilyet, kérünk Téged, ismételd meg a rendelésed, mert valami hiba történt.
Fontos! Ha a véglegesített és leadott rendelésedet módosítani szeretnéd, emailben jelezd felénk az ugyfelszolgalat@horgasz-zona.hu emailcímen. Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak a 12:00-ig leadott módosítási igényeket tudjuk az aznapi feladásnál figyelembe venni (készlet függvényében)!
Garanciális ügyintézés a Vásárlók számára
Mi is horgászok vagyunk, így teljes mértékben át tudjuk érezni, mit jelent, ha valamelyik horgászcucc meghibásodik. Kiemelten kezeljük a termékek csomagolás előtti átnézését valamint annak csomagolástechnikai biztosítását, hogy a termékek biztonságban megérkezzenek.
Ha azonban megtörténik a baj, akkor a leggyorsabban próbáljuk megoldani a problémát.
A garanciális ügyintézés a Horgász-Zóna központban (1033 Budapest Szentendrei út 89-93) történik. Ide kell eljuttatni a meghibásodott vagy kifogásolt terméket. Ha a pesti üzletben vetted át a terméket vásárláskor, akkor oda is visszaviheted a hibás terméket.
Kérünk, vedd figyelembe, hogy a visszajuttatás költségét neked kell állnod. Portós, utánvétes csomagot nem tudunk átvenni. A garanciális javítás visszaküldés költségét viszont mi fogjuk fizetni!
Botalkatrész javításnál, vagy ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonják maguk után. Az orsók javításához a szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára.
Tippek a hosszú orsó és bot élettartamhoz:
- Amit sokat használsz, hasonlóan egy biciklihez, karbantartásra van szüksége - vidd el az orsóid átnézésre, tisztításra, zsírozásra, ha hangot kezd adni!
- Ha beakad a szereléked, ne rángasd, ne erőltesd. Óvatos húzásokkal próbáld ki, enged-e, ha nem, akkor vízszintesen tartott bottal a zsinórra kézzel (óvatosan!) vagy fadarabra rátekerve lépdelj hátra, így próbáld kiszabadítani vagy legalább beszakítani a szereléked. Ne az orsóval húzd a zsinórt!
- A botok összerakásánál ellenőrizd, megfelelőek-e az illesztések, nem kotyog-e!
- A botok szétszedésénél óvatosan ellenkező irányba forgatva a tagokat kell eljárni. Semmiképp se fogj rá a gyűrűre vagy túl erősen a tagokra! Ha nem jársz sikerrel, próbáld a vízbe meríeni az összeillesztést, hogy hűljön vagy kérj meg egy sporttársat, hogy segítsen.
- A botok elcsomagolásánál vagy kicsomagolásánál nagyon figyelj a spiccekre, nehogy beakadjanak, megfeszüljenek! Hasonlóan járj el a botvég védő kupak levételénél, felrakásánál!
- Mindig legyen harmóniában az alkatrészek szakítóereje (zsinór, horgászbot, előke). Az orsó fékét mindig a zsinórod szakítójához állítsd be vagy ha eseleg erősebb zsinórral horgászol, mint a botod (ne tedd!), akkor a botspicc teherbírásához
Termékcsere ügyintézése
Mi van, akkor, ha megkapod a csomagod és kiderül, hogy rossz méretet/színt/hosszt/stb. rendeltél? Előfordul! Ha még nem használtad a terméket és a termékcsomagolás sem vesztett új állapotából, akkor könnyen orvosolhatjuk a dolgot. A leggyorsabb és leghatékonyabb ügyintézés érdekében legelőször írj egy emailt az ügyfélszolgálatunkra, ahol jelzed a problémát. Kérlek, jelezd azt is, hogy mit szeretnél megoldásként:
- ha egy másik terméket helyette és ránk bízod a visszaszállítást, akkor az új terméket add le rendelésként a webáruházban úgy, hogy a Megjegyzés mezőbe (utolsó oldal a rendelés lezárásakor) beírod, hogy melyik terméket küldöd vissza - ennek összegét jóvá fogjuk írni.
Mi szervezzük az oda-vissza szállítást, neked csak a futár kezésbe kell adni a becsomagolt terméket. Ennek díja 2.990 Ft.
FONTOS: fenntartjuk ennek a lehetőségnek az elutasítását a termék ára, az átvételtől eltelt idő vagy az ügyfélkapcsolat jellege alapján. Köszönjük a megértésed, biztos te is látod, mennyire bizalmi dolog ez.
- ha Te intézed a termék visszajuttatását, és egy másik rendelésedben történk a visszahozott termék árának levonása, akkor a második házhozszállítás mindenképp 1.690 Ft-os szállítási költséggel megy, kivéve, ha hozzárendelsz még 19.990 Ft értékben. Ebben az esetben 0 Ft a szállítási költség. (Azaz a normál szállítási díjszabás lép érvénybe.) Természetesen ha az üzletünkbe rendelsz, akkor nincsenek szállítási költségek.
- ha nem szeretnél helyette másik terméket, akkor kérünk juttasd vissza hozzánk a terméket ide: Horgász-Zóna 1033 Budapest Szentendrei út 89-93. Emailben küldd el nekünk a bankszámlaszámodat és a termék visszaérkezése és ellenőrzése után, visszautaljuk a visszaküldött termék árát.
Bővebb információt az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 4, 5, 6, 7 és 8. pontjaiban találhatsz. A teljes dokumentum elérhető itt.
Reméljük, ezen információk elolvasása után könnyebben tudod használni a Horgász-Zóna internetes áruházat. Ha további kérdésed merülne fel, keresd nyugodtan az ügyfélszolgálatunkat!
Email: ugyfelszolgalat@horgasz-zona.hu
Telefon: 06 70 362 7167