Csatornahorgászat
2013. november 25.
Galambos Sándor

CSATORNAHORGÁSZAT

Ha nyitott szemmel járunk, szinte lépten-nyomon horgászatra alkalmas vizekbe botlunk. Viszont sokszor hajlamosak vagyunk egy legyintéssel elsiklani felettük. De van, hogy észre sem vesszük azokat… Pedig a hirtelen jött horgászatok tökéletes helyszínei ezek és általában csak egy karnyújtásnyira vannak tőlünk. A csatornákról van szó. Kisebb-nagyobb vízfolyásokról (és itt nem a főcsatornákra gondolok), amik behálózzák az egész országot és olyan vidékeken is horgászati lehetőséget biztosítanak, ahol nem találkozhatunk természetes vizekkel.
10-ből kilenc avagy Stég csalikkal a Carplove-on
2015. március 30.
Csillag Attila

10-BŐL KILENC AVAGY STÉG CSALIKKAL A CARPLOVE-ON

Hivatalosan is vége a télnek! Számomra mindenképp, hisz megejthettem első pecámat. Levonva a tavalyi év tapasztalatait, új megközelítéssel választottam szereléket és csalikat! Remélem, számotokra is tanulságos lesz-e kis beszámoló!
Kezdjük el!
2016. február 13.

KEZDJÜK EL!

Egy kezdet sosem könnyű, pláne akkor nem, ha az ember, fejben még be sem fejezte igazán az előző szezont. Türelmetlenül számolni a napokat, várni, hogy olvadjon a jégpáncél, felszereléseket karban tartani, újdonságokat beszerezni és még sorolhatnám... ugye ismerős!?
Tavaszi methodozás Stéges csalikkal
2015. április 20.
Nagy Tibor

TAVASZI METHODOZÁS STÉGES CSALIKKAL

A tavasz a legtöbb horgász számára az egyik legszebb ünnep érkezését jelenti – végre vízpartra juthatunk, és csillapíthatjuk a tél során előbújt elvonási tüneteket. Végre „halszagú” lehet a kezünk, és újra hódolhatunk a szenvedélyünknek. Megmutatnám, hogy én a hideg vízben miként és mivel tudtam sikeresen megfogni a tavasz első halait…
Keve horgásztó
2016. november 03.
Pop Attila

KEVE HORGÁSZTÓ

Nyirkos reggelre ébredtem, és mint oly sokszor, ma sem terveztem meg előre, hol fogom a botokat bevetni, de tegnap sikerült egy kis baráti pecát összehozni, így végül a Keve horgászpark lett a kiválasztott, annak is a "bojlis" állása...
Bait-tech megoldások: Húsevők
2015. július 10.
Szekeres Tibor

BAIT-TECH MEGOLDÁSOK: HÚSEVŐK

A hazai feeder-mánia a mai napig nem igazán fedezte fel az angliai horgászkultúrában oly népszerű konzerves-löncshúsos horgászatot. Szerintem ennek a legfőbb oka, hogy a method technikánál nem éppen egyszerű, vagyis inkább lehetetlen ezzel a termékkel csalizni. Nem hagyott minket nyugodni a gondolat, hogy miként vethetnék be ezt a nagyszerű csalit eredményesen a pontyok ellen, természetesen versenykörülmények között.