Ez az én Karmám
2015. április 27.
Balogh Gábor

EZ AZ ÉN KARMÁM

Nem először (és nem is utoljára) bizonyít a method feeder módszer úgy is, mint a kezdők vagy újrakezdők első megtanult módszere. Az egyszerű technika könnyen elsajátítható, a kísérletezés tere csaknem végtelen. Nézzük, mit alkotott egy ízig-vérig pergetőhorgász az újabb method feeder próbálkozásán?
Folyami halak nyomában
2010. november 26.

FOLYAMI HALAK NYOMÁBAN

Ricsi barátomat nyár elején láttam vendégül egy tavi pontyozás alkalmával. Dunai horgász lévén, ismeretlen volt számára a terep és a módszer, mégis sikerült elcsípnie egy tizenkét és feles tőpontyot, ami élete eddigi legnagyobb fogásának bizonyult. Hatalmas élményekkel tért haza, és ígéretet tett, hogy még ebben az esztendőben visszahív engem egy hosszú hétvégére az Esztergom alatti Duna szakaszra. Már többször vendégeskedtem náluk és rendkívül különleges halakat fogtunk együtt azon a részen.
Egyesületi vizeken... tavaszi keszegezés
2016. április 20.
Szekeres Tibor

EGYESÜLETI VIZEKEN... TAVASZI KESZEGEZÉS

Lehet úgy is keszegezni, hogy alig van kapás, de lehet úgy is, hogy 2-3 percenként akciózunk! Két ilyen keszegezés történetét, tanulságait olvashatjátok György Tamás tollából!
Fagyos tanulságok, ébredező halak...
2015. március 21.

FAGYOS TANULSÁGOK, ÉBREDEZŐ HALAK...

Minden kezdet nehéz... tartja egy bölcs mondás! Ennek igazság tartalmát alaposan megtapasztalhattam horgásztársaimmal, hiszen a helyenként kemény fagyokkal és vizeket jégpáncéllal is beborító tél miatt, "majd három hónapot" kellett böjtölnünk, mire végre, újra útnak indulhattunk... Az, hogy milyen viszontagságokkal szembesültünk és milyen élményekkel gazdagodtunk e tartalmas szezonnyitón, megtudhatjátok, ha elolvassátok az alábbi beszámolót:
Festum Omnium Sanctorum - ohati ponty horgászat
2016. november 07.

FESTUM OMNIUM SANCTORUM - OHATI PONTY HORGÁSZAT

"Festum Omnium Sanctorum", mondja a latin nyelv, vagy ahogy mi, magyarok jobban ismerjük: Mindenszentek napját mutatja a naptár. Ilyenkor az ember meg-meg áll és habár az emlékezés semmiféleképpen nem lehet napfüggő vagy valamely naptári eseményhez köthető, mégis, a gyertyákkal, kisebb-nagyobb mécsesekkel teletűzdelt útszéli temetők látványa, halkabbra veszi a szót, lassabbra a lélegzetet és halhatóbbá a szívdobbanásokat...
Harsány „bolondjai…”
2015. május 04.

HARSÁNY „BOLONDJAI…”

Újra Harsányban! Az elmúlt 2 évben állandósulni látszó és remekül összecsiszolódó háromfős, menet közben, (még nem hivatalosan) „Zóna Carp Team-re” el is keresztelt csapatunk első fele, azaz Áron barátom és én, végre megérkeztünk kedvelt vizünkre…