Klímaváltozás után milyen lesz a horgászat? Cikksorozatunkat ez ihlette, anekdotákat, történeteket olvashattok az elképzelt jövőből Szily László tolmácsolásában... ez itt az első történet befejező része, melyben kiderül, sikerül-e zsákmányt találni a szikkadt ruganyok között?!
Folytatjuk zöld sorozatunk! A NORMARK olyan márkákat képvisel, mint RAPALA, SUFIX, DYNAMITE BAITS, MARTTIINI, POWER, PRO, VMC (nemsokára az OKUMA), azaz a világ egyik legnagyobb horgászcikkgyártó cégcsoportját. Ők hogyan állnak a fenntarthatóság kérdéséhez?
A horgászatnál környezethez jobban köthető hobbit, aligha lehetne találni. Mégis alig találni olyan híreket, termékeket, amelyeken látszana, hogy a gyártóját érdekli, lesz-e hol horgászni 10 év múlva? Hol tartanak a horgászmárkák a fenntarthatósággal, környezetvédelemmel kapcsolatosan? Ezt jártuk körbe cikkünkben egy konkrét példán keresztül!
Nagy örömmel tesszük közzé a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem delegált vezetőjének a horgászat jövőjével kapcsolatosan a MOHOSZ vezetőivel tartott egyeztetés sajtóközleményét!