Egy kicsi ponty szerelem!
2014. június 02.
Bene János

EGY KICSI PONTY SZERELEM!

Ez a horgászat is egy beszélgetéssel kezdődött! Még Vácon említettem Tamásnak, hogy kicsit már feedereznék... Ő javasolta a Carplove-ot Gödöllő mellett, aminek a vezetését a barátai vették át. A következő pecát így ide szerveztem. Ahogy lenni szokott, megint nehezen indult a dolog. Kicsit késve tudtam indulni, így csak délben értem a Carplove horgász és pihenőpark kapujába. A bejáratnál megváltottam a napijegyemet és beszéltünk egy pár szót a parkról meg a tavakról. Mert nem csak egy tó van! Rögtön három: az első kettő név szerint Roky meg Bumeráng, a harmadik meg a Big ponty! A kis tavakon igazi élmény pecára lehet számítani, a nagy tó meg a nevéhez méltóan igazi nagyhalas (a tógazda tervei szerint további telepítéssel). Én ma a kis tavak egyikét választottam. A bejárattól egy kicsit még autózni kell a tavakig, de szinte a tóparton lehet parkolni.
Alkalmazkodj a siker érdekében!
2020. július 21.
Hoffmann Feri

ALKALMAZKODJ A SIKER ÉRDEKÉBEN!

Az egyik legfontosabb dolog szerintem ahhoz, hogy többet fogjunk és sikeresebbek legyünk a pecában az a halakhoz illetve az adott naphoz való alkalmazkodás. Hiába rakjuk össze fejben a pecánkat otthon, sok esetben a vízparton kell rögtönöznünk és új megoldást találnunk. Erre szeretnék most kicsit rávilágítani egy versenybeszámoló keretein belül.

Vén akácok árnyéka...
2016. szeptember 20.
Szekeres Tibor

VÉN AKÁCOK ÁRNYÉKA...

Nyár végi hajnal ébreszt, vasárnap van. Végre nem kell versenyre rohanni, a felszerelés mennyisége is lazábbra van véve és már az autóban vár. A tavacska csak pár kilométer, ha nem sietek is alig tíz perc. Ahogy haladok az úton, mellettem a Tápió-vidék rétjei és nyárfásai földöntúli párában úsznak.
Egy igazán jó baráti peca Bait-tech teszttel
2015. július 15.

EGY IGAZÁN JÓ BARÁTI PECA BAIT-TECH TESZTTEL

Mostanában több olyan kommentet is olvastam különböző internetes oldalakon, amiben a "drágább, nem mindig a jobb" dolgot feszegetik. Nekem már többször is bizonyítottak a jó minőségű etetőanyagok sokszor örvendeztettek meg nagyon gyönyörű fogásokkal!
Extrem jó kezdés!
2014. április 01.

EXTREM JÓ KEZDÉS!

Nagyon készültem az idei első feederes horgászatomra! Több okból is nagy izgalommal készülődtem! Nagyon ki szeretem volna próbálni az új picker botomat meg a kedvenc horgászboltos barátaim is valami új etetőanyagot ajánlottak arra is nagyon kíváncsi voltam, hogy teljesít! Nem indult simán! A horgászbarátaim közül senki nem ért rá az idő is nagyon változónak ígérkezett felhős, szeles, frontos! Na sebaj! Megyek egyedül! Előző este a kajákat bekevertem a felszerelést öszekészítettem már csak a helyszínen gondolkodtam de azon sem sokat! Olyan hely kellet ahol nem feltétlenül kell messze horgászni hogy a picker is szoba jöhessen! Reggel - 9 óra :) - irány az Aranypikkely horgásztó!
Baráti peca feeder bottal az Eldorádó pontyaira
2014. július 24.
Ivanics Gergő

BARÁTI PECA FEEDER BOTTAL AZ ELDORÁDÓ PONTYAIRA

Minden horgászban ott van a versenyszellem, ez nem csak a versenyen, hanem amikor több horgász ül egyszerre a vízparton, akkor is előjöhet. Kiváló bojlis barátommal látogattunk el a jászteleki Eldorádó horgásztóra, ahol kivételesen mind a ketten feeder botot ragadtunk.