Alkalmazkodj a siker érdekében!
2020. július 21.
Hoffmann Feri

ALKALMAZKODJ A SIKER ÉRDEKÉBEN!

Az egyik legfontosabb dolog szerintem ahhoz, hogy többet fogjunk és sikeresebbek legyünk a pecában az a halakhoz illetve az adott naphoz való alkalmazkodás. Hiába rakjuk össze fejben a pecánkat otthon, sok esetben a vízparton kell rögtönöznünk és új megoldást találnunk. Erre szeretnék most kicsit rávilágítani egy versenybeszámoló keretein belül.

eXtrem Method! Csak megszállottaknak!
2014. február 04.
Páll Eörs

EXTREM METHOD! CSAK MEGSZÁLLOTTAKNAK!

Most valami olyanról szeretnénk írni, amiről eddig nagyon kevés információt osztottunk meg, vagy leginkább semmit. Egy versenyző a versenysportban szakiránytól függetlenül, ha eredményes akar lenni, akkor nagy mennyiségű tudást kell megszereznie. Ezeknek csak egy része hozzáférhető, másik részét saját magának kell kikísérleteznie, rá kell jönnie az összefüggésekre. Nincs ez másként a horgászatban sem. Annak idején, amikor elkezdtünk versenyezni, folyamatosan kerestük az eredményesség titkát. A nyerő technika kutatásánál megpróbáltuk a leghatékonyabb, legegyszerűbb módszert megtalálni. Így jutottunk el A MÓDSZER-hez, a METHOD-ozáshoz.
Feeder horgász verseny beszámoló - Moby Dick
2019. április 10.
Bittó Zoltán

FEEDER HORGÁSZ VERSENY BESZÁMOLÓ - MOBY DICK

Kollégáink elkezdték az idei feeder verseny sorozatot! Első beszámolójuk a Moby nagynevelő taván megtartott páros feeder versenyről készült!
Method feeder lázban égünk
2014. augusztus 20.
Oláh Zoltán

METHOD FEEDER LÁZBAN ÉGÜNK

Szászpán horgásztunk munkatársammal László Márkkal, aki szintén method fertőzött és a vírust bőszen terjeszti. Márk az elmúlt két hétben két szép Dunai süllőt fogott, azon sem lepődnék meg, ha ősszel már csak süllőzne, na de most methodoztunk, nem is rosszat…
Vén akácok árnyéka...
2016. szeptember 20.
Szekeres Tibor

VÉN AKÁCOK ÁRNYÉKA...

Nyár végi hajnal ébreszt, vasárnap van. Végre nem kell versenyre rohanni, a felszerelés mennyisége is lazábbra van véve és már az autóban vár. A tavacska csak pár kilométer, ha nem sietek is alig tíz perc. Ahogy haladok az úton, mellettem a Tápió-vidék rétjei és nyárfásai földöntúli párában úsznak.
Dean Barlow legsikeresebb Bait-Tech etetőanyag keverékei 2015
2016. január 18.
Horgász-Zóna

DEAN BARLOW LEGSIKERESEBB BAIT-TECH ETETŐANYAG KEVERÉKEI 2015

Dean Barlow feeder világbajnok visszanéz és megosztja legsikeresebb etetőkeverék receptjeit. Olvasd el most és spórolj meg 1000 órát a vízparton!