Ma napvilágot látott a Nemzeti Horgászturisztikai Stratégia, mely a horgászhobbi fellendítését tűzte ki célul. Miről szól, mi várható? Kattintás után mutatjuk!
Ahogy egy korábbi írásban beszámoltunk, 4 millió eurós Úniós finanszírozással létrejött egy nagyívű projekt, mely a halak kormoránok elleni védelmét tűzte zászlajára. Elindult a terepmunka!
Na nem itthon, hanem az EU-ban, de a "ProtectFish" elnevezésű projekt eredményeit bizonyára a hazai vizek védelmében is lehet majd kamatoztatni. Részletek kattintás után!
Nagy örömmel tesszük közzé a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem delegált vezetőjének a horgászat jövőjével kapcsolatosan a MOHOSZ vezetőivel tartott egyeztetés sajtóközleményét!
Folytatjuk zöld sorozatunk! A NORMARK olyan márkákat képvisel, mint RAPALA, SUFIX, DYNAMITE BAITS, MARTTIINI, POWER, PRO, VMC (nemsokára az OKUMA), azaz a világ egyik legnagyobb horgászcikkgyártó cégcsoportját. Ők hogyan állnak a fenntarthatóság kérdéséhez?
A horgászatnál környezethez jobban köthető hobbit, aligha lehetne találni. Mégis alig találni olyan híreket, termékeket, amelyeken látszana, hogy a gyártóját érdekli, lesz-e hol horgászni 10 év múlva? Hol tartanak a horgászmárkák a fenntarthatósággal, környezetvédelemmel kapcsolatosan? Ezt jártuk körbe cikkünkben egy konkrét példán keresztül!