2023. december 15.

SUPER NATURAL CSALOGATÓANYAGOKKAL DECEMBERBEN...

Hideg front, meleg front, fagy, eső, hó, egy kis napsütés, nagy szél és áradó folyók... Eddig összevissza alakul a decemberi időjárásunk. Miközben az év gyorsan elszaladni készült, Dávid barátommal úgy döntöttünk: még egy utólsó közös pecára indulunk.

Tavaszi method tanácsok, nagy pontyra horgászóknak...
2022. március 03.

TAVASZI METHOD TANÁCSOK, NAGY PONTYRA HORGÁSZÓKNAK...

Ennek az írásomnak az apropóját, a legutóbbi horgászatom adta, amikor is a nagyobb testű pontyokat igyekeztem horogra csalni. Március első napjaiban jártunk még, így vállalkozásom sikeressége nagyban függött a helyválasztásomtól, a felkészültségemtől, az alkalmazott technikámtól és különösképp, a csalogatóanyagaim eredményességétől...

Egy versenygyőzelem „titkai” a Bentáról
2020. augusztus 25.

EGY VERSENYGYŐZELEM „TITKAI” A BENTÁRÓL

Egy-egy jó versenyeredmény után sokan kérdezik, hogy mi volt a siker titka. Azt talán már megszokhattátok tőlem, hogy erre úgy szoktam reagálni, hogy ez inkább egy több összetevős dolog és általában inkább apróbb részletekből áll össze a jó eredmény, mint egyetlen nagy csodából. Egy 1. helyezéssel véget érő verseny beszámolóját és részleteit osztanám most meg veletek.

Az etetőanyagod fontossága a method módszernél
2020. április 26.

AZ ETETŐANYAGOD FONTOSSÁGA A METHOD MÓDSZERNÉL

Ebben az írásomban egy 5-6 órás method pecáról fogok nektek beszámolni, ahol azt fogom megmutatni, hogy mennyire válogatósak tudnak lenni a halak és mennyire nem mindegy, hogy milyen kaját tömködsz a method kosaradba!

Ha van az embernél télen Karma, akkor nem lehet semmi Baja
2020. március 06.

HA VAN AZ EMBERNÉL TÉLEN KARMA, AKKOR NEM LEHET SEMMI BAJA

Ismét egy számomra ismeretlen vízre sikerült eljutnom egy néhány órás methodozás erejéig. Nem ide készültem eredetileg, de a bajai Tíztó horgásztavon kötöttem ki és minden előzetes információ nélkül kezdtem meg a kipakolást.

Dunakeszi hideg vízi szilvás (method)gombócok
2019. december 02.

DUNAKESZI HIDEG VÍZI SZILVÁS (METHOD)GOMBÓCOK

Az utóbbi időben sok rosszat hallottunk a Dunakeszi kavicsbányatóról. Mivel nem messze helyezkedik el tőlünk ez a víz, kíváncsiak voltunk, hogy a hír igaz-e. Illés Zoli kollégámmal ezért ellátogattunk egy methodos horgászatra, hogy megpróbáljunk rácáfolni a rossz tapasztalatokra és bemutatni, hogy igenis lehet itt halat fogni!