Gondolatok a mini jigfejek készítéséről
2012. augusztus 08.
Medgyasszay Csaba

GONDOLATOK A MINI JIGFEJEK KÉSZÍTÉSÉRŐL

2009 év végén kerültem közelebbi kapcsolatba a mini-twiszterekkel. Már az első találkozás meggyőzött fogósságukról, így elhatároztam, hogy felfejlesztem készleteimet. Az apró szilikonok beszerzését még nagy nehezen megoldottam, de hozzájuk való jigfejeket már sehol sem kaptam. A problémát viszont kezelni kellett, hogy a kis csalik adta lehetőségeket ki tudjam használni.
3. Pergető Akadémia
2017. május 06.

3. PERGETŐ AKADÉMIA

A Horgász-Zóna egy rendhagyó pergető találkozót szervez Kecskeméten a Nyerő horgászklub tavain. Ha most kezdted a pergetést vagy csak szeretnéd kipróbálni, mi segítünk, hogy megfoghasd életed csukáját vagy csak közelebb kerülj hozzá.
Pontyshow, Feeder fesztivál, Pergető parádé
2018. november 06.
Horgász-Zóna

PONTYSHOW, FEEDER FESZTIVÁL, PERGETŐ PARÁDÉ

Mivel készül a Horgász-zóna az őszi vásárra? Újdonságokkal, jól bevált típusokkal, világmárkákkal - és természetesen szakszerű kiszolgálással és jó hangulattal!
4. Pergető Akadémia
2017. november 02.

4. PERGETŐ AKADÉMIA

Kezdő Pergetők Figyelem! A Horgász-Zóna egy rendhagyó pergető találkozót szervez Kecskeméten a Nyerő horgászklub tavain.Ha most kezdted a pergetést vagy csak szeretnéd kipróbálni, mi segítünk, hogy megfoghasd életed csukáját vagy csak közelebb kerülj hozzá.
STREET FISHING
2012. október 28.
Medgyasszay Csaba

Reggel 5 óra van. Még sötét. Halványan világító lámpám fényében hunyorogva fürkészem az este fellocsolt füvet. Harmatgiliszta után keresgélek lassan, vigyázva, nesztelenül lépkedve a nedves fűben. Már 3 szép szálam van, de még kéne pár darab biztosítéknak. Végre egy önfeledten összeölelkező páros kúszik be látószögembe. Visszakapom a fénycsóvát, számba veszem a lámpát, és hirtelen páros kézzel csapok le. Rövid huzavona után mindkét giliszta a dobozkámban landol. Ennyi már elég lesz egy gyors pecához. A Bem téri befolyóhoz épp együtt érkezem Ricsivel. Jani csak 15 perces késéssel fut be. Gyors üdvözlés, és már csobbannak is a hungarocell úszók. Az első szektor a legjobb ilyenkor. A másodikban ritkábban, de nagyobbak jönnek. Ezen a napon is sikeresek vagyunk. Mindhárman akasztunk jaszkót. Ahogy a nap egyre magasabbról szemlél minket lazítunk egy kicsit, a kapások is abbamaradnak. Letesszük a botokat, és sztorizgatunk. Ugratjuk egymást, és fuldokolva kacagunk a hét közben összegyűlt poénokon. 10 óra felé, aztán mindenki hazafelé veszi az útját.
2024. február 06.

AZ A BIZONYOS CRANKBAIT

Duna magas vízállása miatt hamarabb kezdtem meg a felszerelésem ellenőrzését, rendet rakni a wobblerek között, amikor szó szerint kezembe akadt egy igazi forradalmár. Egyik-másik wobblernek igen szép története van, és némelyiknek még nem is ért véget, ilyen a Big-O!