ZÓNA A HORGÁSZSHOWN!
2013. október 30.

Igaz, ami igaz, nem terveztem hosszú beszámolót írni…azonban, ha most gyorsan átgondolom mi minden történt az idei HORGÁSZSHOW ideje alatt, vagy már az azt megelőző szervezési időszakban velünk, akkor bizony, sok-sok dolog jut hirtelen az eszembe…
PROLOGIC termékek a HORGÁSZ-ZÓNÁN II.
2013. február 10.
Horgász-Zóna

PROLOGIC TERMÉKEK A HORGÁSZ-ZÓNÁN II.

Az előző napokban megjelent, PROLOGIC termékekkel foglakozó összeállításunk hatására, számos telefon és mail érkezett be hozzánk. Örömmel nyugtáztuk, hogy sokan vagytok kíváncsiak az általunk bemutatott termékekre és munkánkat ezért itt a II. részben, most tovább folytatjuk.
Az Őrület kezdete
2011. január 25.
Neubrand Antal

AZ ŐRÜLET KEZDETE

Tegyünk egy kis időutazást egészen 1985-ig. Ezen a nyáron Öcsémmel együtt beírattak a szüleink egy egyhetes táborozásra az akkor még csehszlovákiai Modra Harmoniába. Sok gyermekkel együtt vonattal érkeztünk erre a gyönyörű helyre. Az erdő szélén volt a tábor. Hatalmas kerttel rendelkezett, ahol többször gyújtottunk tábortüzet és sütöttünk szalonnát, de rendszeresen voltak számháborúk és bújócskák az erdőben.
I. HORGÁSZ-ZÓNA Pontyfogó kupa
2013. április 18.

I. HORGÁSZ-ZÓNA PONTYFOGÓ KUPA

JÖN! JÖN! JÖN! 2013. április 27-én, reggel 8 órakor, útjára indul az első HORGÁSZ-ZÓNA pontyfogó kupa! Vállalkozásunk történetében - habár már több versenyt is szerveztünk - ez lesz az első ilyen jellegű viadal, így mi magunk is nagy izgalommal várjuk az eseményeket!
HORGÁSZ-ZÓNA&MAD Kupa BOJLIS Horgászverseny
2013. július 19.

HORGÁSZ-ZÓNA&MAD KUPA BOJLIS HORGÁSZVERSENY

Idén első alkalommal, a HORGÁSZ-ZÓNA Kft. egy nem hétköznapi, 48 órás pontyfogó versenyt szervez. Az alábbiakban a legfontosabb tudnivalókat olvashatjátok. A helyszín kiválasztásával és az időpont meghatározásával nem titkolt célunk, hogy egy halakban, szép fogásokban bővelkedő rendezvénnyel gazdagítsuk az esztendőt!
A téli horgászat veszélyei
2010. január 15.
Kreffly Csaba

A TÉLI HORGÁSZAT VESZÉLYEI

Sajnos minden évben szólnak híradások azokról a szomorú és egyben megdöbbentő tényekről, hogy beszakadt a jég ennyi meg annyi horgász alatt és eltávozott az élők sorából. Kérdezem én, miért ilyen felelőtlenek az emberek és miért játszunk a saját életünkkel? A tél nem olyan hosszú időszak, hogy ne tudjunk egy kicsivel jobban odafigyelni a parton magunkra...