Márciusi method bojlizás...
2016. április 01.
Csillag Attila

MÁRCIUSI METHOD BOJLIZÁS...

Új év, új receptek, új tó... Továbbra is gurítom a házi bojlikat, melynek alapanyaga kizárólag method mix. Egy új recept alapján készített golyókkal érkeztem egy számomra új tóra!
Nádudvar, Te titokzatos...
2016. szeptember 26.

NÁDUDVAR, TE TITOKZATOS...

Ha most Te, kedves olvasó a fenti cím láttán - valamint előzetes ismereteid alapján - óriás tok halakról, az azokkal folytatott izgalmas küzdelmekről szeretnél olvasni, akkor talán "csalódni" fogsz... Azonban nekünk horgászoknak, vizeket, természetet féltő, szerető embereknek, meg kell "barátkoznunk" a dolgok történéseivel.
Havas pontyok, téli receptek...
2018. december 17.

HAVAS PONTYOK, TÉLI RECEPTEK...

Már az elmúlt horgászaton éreztük, tudtuk mindketten: "még nem lehet az utolsó..." Úgy beszéltük társammal akkor, hogy a december még tartozik nekünk egy évzáró közös horgászattal, és persze volt még egy-két jó " téli ötletünk" is, amelyek mind megvalósításra vártak a parton...
Új csalik, új utak...
2020. március 10.

ÚJ CSALIK, ÚJ UTAK...

Kár volna tagadni: izgatott voltam, minden gondolatom, a horgászat körül forgott. Épp, hogy csak elkezdődött a március, de már nagyon menni akartam. Táskáimban új csalik, mellettem pedig régi cimborám Henrik, akivel egy, a fővárosi horgászok álltal igen sűrűn látogatott és közkedvelt, mintegy 25 hektáros, vadregényes tározóra indultunk...

Új barátok, őszi pontyok…
2012. október 10.

ÚJ BARÁTOK, ŐSZI PONTYOK…

A rohanó, munkás hétköznapok és a „hétvégénmindenhovaelmegyek” életvitel pont kezdett rajtam negatív irányban eluralkodni. Aztán az egyik nap, a péceli illetőségű barátom, Hovány Attila javaslatára megbeszéltünk egy pontyhorgászatot. Nem volt apelláta, a helyet lefoglalta, megvolt az időpontunk, így egy teljes szombati nap állt a rendelkezésünkre. Ez nem túl sok, de a terveink szerint a különböző csalik és végszerelékek kipróbálásán kívül, alkalmunk nyílik végre kicsit kötetlenebbül beszélgetni és „beleolvadni” a minket körülvevő „őszbe szökő” természetbe. Aztán a halak majdcsak megzavarják a nagy pihengetést… reméltük. A kis csapatunk Szlanicska Milánnal a kiváló újpesti pontyhorgásszal egészült ki. A hajnali 4-kor, nyelvemet „szénné” égető tűz forró kávé és a szervezetem fáradságot nehezen legyűrő ébredését leszámítva, pozitívan vártam a napot!
Háziréten jártunk, PATRON-t próbáltunk!
2013. augusztus 24.
Laala

HÁZIRÉTEN JÁRTUNK, PATRON-T PRÓBÁLTUNK!

Azzal a céllal készült ez az írás, hogy bemutassam, mi hogyan használjuk a Zóna Patron kukorica locsolókat. A horgászvíz kiválasztásakor döntésünk a Háziréti horgásztóra esett, itt van Budapest mellett, szép környezetben fekszik, és nem utolsó sorban mostanában megint kezdenek beletenni halat. Írás közben aztán rájöttem, hogy nem csak a PATRON-ról fog szólni a cikk, hanem a tóról és a hangulatról is.