Ismerjük meg: POLONI bojli, olaj, aroma
2016. július 18.

ISMERJÜK MEG: POLONI BOJLI, OLAJ, AROMA

Ebben az írásban, egy rendhagyó teszthorgászatra kalauzoljuk el a kedves olvasót, ahol bemutatjuk a teljes BAIT-TECH POLONI termékcsaládot. Ismertetünk pár receptet és módszert, amelyekkel mi már sikeresen portyáztunk kedves vizeinken...
Rapid Carp fishing - egy bevált szisztéma
2017. május 02.
Horgász-Zóna

RAPID CARP FISHING - EGY BEVÁLT SZISZTÉMA

Black Cap Robiéknak volt alkalmuk egy 5 napos bojlis versenyen is kamatoztatni a rapid carp fishing eszköztárat. Ezt a versenyt meg is nyerte a Horgász -Zóna Carp Team! Ebben a videóban az ő bevált szisztémájukat ismerheted meg!
Verseny után, vihar előtt...
2016. június 08.

VERSENY UTÁN, VIHAR ELŐTT...

Szinte észrevétlenül csente el az a fránya kalendárium a tavaszt és lám-lám, máris júniust írunk... Épp ezen tűnődtem, amikor a legutóbbi horgászatomra pakolgattam össze, a már jól megszokott holmijaim...
Hajó… ha (nem) jó…
2014. január 15.
Dajka Gábor

HAJÓ… HA (NEM) JÓ…

Napjaink meghatározó témái között, sűrűn találkozhatunk az etetőhajók létjogosultságát, azok különböző típusait és tulajdonságait érintő gondolatokkal. Számos beszámoló és teszt látott már napvilágot az interneten, amelyből kedvünkre "okosodhatunk" ezeknek a szerkezeteknek a pozitív és negatív paramétereiről. Bizonyára mindenki elgondolkozott már - botjai mögött a parton állva, kapásra várva - hogy vajon mennyire segítené, a saját maga horgászatát egy ilyen vízen járó szerkezet alkalmazása. Egy biztos: a technika fejlődése a horgászsportot is oly mértékben kezdi átalakítani, amely ha jól bánunk vele, nagyban sikerre viheti a horgászatainkat! Az alábbiakban Dajka Gábor horgásztársunk, első, etetőhajós horgászatának tapasztalatait osztja meg az olvasókkal...
Pontyozó horgok – próbáld ki a horogálcázást
2012. január 23.
Horgász-Zóna

PONTYOZÓ HORGOK – PRÓBÁLD KI A HOROGÁLCÁZÁST

Temérdek gyártó, jó pár típusa közül választhatunk pontyfogó horgot szerelékünkre. A sok típus és méret között sokáig kísérletezgethetünk, ami rengeteg időt elvehet az amúgy véges szabadidőből. A megfelelő nagyságú, alakú és színű pontyozó horog megtalálását megnehezítheti, hogy a gyártók nem követnek semmilyen standard számozást, az adott horogméret márkától függően teljesen más nagyságú kampót takarhat. Ezzel a kis írással szeretnénk hozzájárulni, hogy több idő maradjon a halfogásra. Ne feledjük, akármilyen horgot is választunk, mi is látjuk és a hal is látni fogja!
4 évszak 3 Method bojli
2016. március 07.
Csillag Attila

4 ÉVSZAK 3 METHOD BOJLI

A tavalyi évben kísérleteztem először, method mix-ből gyúrtam bojlit. A siker nem maradt el már az első teszthorgászaton sem! Bővítettem a palettát és most ezt megosztom Veletek.