Parádés Pünkösd az Arizóna tavon...
2015. június 03.

PARÁDÉS PÜNKÖSD AZ ARIZÓNA TAVON...

Ember tervez... De ha lehet, akkor már jó előre, mert általában, mindig akad egy-két olyan tényező, ami közbe jöhet! Baráti eszmecsere és horgászat! Ezek voltak az alapkitűzéseink, amikor elterveztük társaimmal, azt a közös 30 órát, amelyet ezúttal, a Budapesthez közeli, rendkívül népszerű, Arizóna tóra "találtunk" ki...
P, mint POLONI - P, mint Püspökladány
2015. október 12.

P, MINT POLONI - P, MINT PÜSPÖKLADÁNY

A fogyatkozó naptár egyre csak türelmetlenebbé tett az elmúlt napokban. Le föl járkáltam a munkahelyemen, morogtam, szabályosan idegesítettem a környezetem. Oly sok lenne még a tervem erre az évre, hogy nincs is már annyi hétvége, hogy megvalósítsam azokat... sóhajtottam magam elé. Éppen ezért, ezen az október eleji, szerdai napon úgy döntöttem, hogy nem várom meg a hétvégét és pontyozni indulok!
Legjobb receptjeink: a Black Cap mix
2020. február 11.
Horgász-Zóna

LEGJOBB RECEPTJEINK: A BLACK CAP MIX

Ebben a sorozatban bemutatjuk a legfogósabb keverékeinket! Nincs titok, csak közös siker! A Black Cap mix minden etetőkosaras nagyponty horgásznak fog örömet okozni, ismerd meg!

Havas pontyok, téli receptek...
2018. december 17.

HAVAS PONTYOK, TÉLI RECEPTEK...

Már az elmúlt horgászaton éreztük, tudtuk mindketten: "még nem lehet az utolsó..." Úgy beszéltük társammal akkor, hogy a december még tartozik nekünk egy évzáró közös horgászattal, és persze volt még egy-két jó " téli ötletünk" is, amelyek mind megvalósításra vártak a parton...
Bitang rapid peca a Ballistic B-vel
2020. április 30.
Tanács Jani

BITANG RAPID PECA A BALLISTIC B-VEL

Végre volt időm újra pecázni, irány Nógrád megye hegyei! Magamhoz vettem egy édesen krémes Rod Hutchinson pakkot, hogy kiderítsem, szeretik-e a pontyok... aztán kiderült, hogy a Ballistic B ízvilág bé betűje, akár a "bitangot" is jelenthetné!

Új barátok, őszi pontyok…
2012. október 10.

ÚJ BARÁTOK, ŐSZI PONTYOK…

A rohanó, munkás hétköznapok és a „hétvégénmindenhovaelmegyek” életvitel pont kezdett rajtam negatív irányban eluralkodni. Aztán az egyik nap, a péceli illetőségű barátom, Hovány Attila javaslatára megbeszéltünk egy pontyhorgászatot. Nem volt apelláta, a helyet lefoglalta, megvolt az időpontunk, így egy teljes szombati nap állt a rendelkezésünkre. Ez nem túl sok, de a terveink szerint a különböző csalik és végszerelékek kipróbálásán kívül, alkalmunk nyílik végre kicsit kötetlenebbül beszélgetni és „beleolvadni” a minket körülvevő „őszbe szökő” természetbe. Aztán a halak majdcsak megzavarják a nagy pihengetést… reméltük. A kis csapatunk Szlanicska Milánnal a kiváló újpesti pontyhorgásszal egészült ki. A hajnali 4-kor, nyelvemet „szénné” égető tűz forró kávé és a szervezetem fáradságot nehezen legyűrő ébredését leszámítva, pozitívan vártam a napot!