A kukorica gyermekei /1
2017. július 10.
Horgász-Zóna

A KUKORICA GYERMEKEI /1

Számtalan variáció áll már rendelkezésére a mai modern kor horgászának, miként csalja horgára az aktuális víz különböző fajtájú halait. A sokszínű ízkavalkád minden alkalommal csábítóan adja alánk a lovat, és ha nem vigyázunk, könnyen eshetünk terepszínű királyságunk örvénylő sokaságának csapdájába...
Őszi pontyok - akcióban  a Dark Power mix
2017. október 13.
Illés Zoltán

ŐSZI PONTYOK - AKCIÓBAN A DARK POWER MIX

Alaposan megérezve az utolsó kellemes őszi napok egyikét, egy újabb rapid pecára készültünk Black Cap Robival. A helyszínt tekintve nem variáltuk túl a választást, így a Budapesttől nem túl távoli, ám nagy halakat rejtő tavat vettük célba. A célunk az volt, hogy egy, a lehűlő vizekben is jól működő keverékünket mutassuk be számotokra, na-meg titkon, egyéni feeder-botos, rekordomat is szerettem volna végre megdönteni...
Télideji pontyozás - már az új cuccokkal
2018. január 04.

TÉLIDEJI PONTYOZÁS - MÁR AZ ÚJ CUCCOKKAL

2017 legutolsó napjainak egyikén, a Zónás Pontyos csapat egy rendhagyó záró horgászatot hozott össze, ahol az év méltó elbúcsúztatása mellett, számos újdonságot is élesben teszteltek. A fiúk ezúttal is szép fogásokat könyvelhettek, így, már csak ezért is érdemes lesz elolvasnod a csapat kapitányának, B.C. Robinak a beszámolóját!
Dunakeszi hideg vízi szilvás (method)gombócok
2019. december 02.
Hoffmann Feri

DUNAKESZI HIDEG VÍZI SZILVÁS (METHOD)GOMBÓCOK

Az utóbbi időben sok rosszat hallottunk a Dunakeszi kavicsbányatóról. Mivel nem messze helyezkedik el tőlünk ez a víz, kíváncsiak voltunk, hogy a hír igaz-e. Illés Zoli kollégámmal ezért ellátogattunk egy methodos horgászatra, hogy megpróbáljunk rácáfolni a rossz tapasztalatokra és bemutatni, hogy igenis lehet itt halat fogni!

Amur paradicsom
2016. szeptember 30.
Pop Attila

AMUR PARADICSOM

Hát eljött újra és hozta a színes széllelbélelt kabátját is magával az ősz. Leterítve azt a földre, kissé megpihen, míg a váltás érkezik. Legszebb hónapok az évben. A fák levetkőzik ágaikról a szivárvány összes színében pompázó leveleiket, hogy egy még színesebb szőnyeget formázzanak a talpam alá...
Füzesparti methodos pontyparádé
2020. június 03.
Hoffmann Feri

FÜZESPARTI METHODOS PONTYPARÁDÉ

A karantén időszaka alatt a versenyek sajnos kimaradtak az életemből, de ez egy remek időszak volt arra, hogy tovább dolgozhassak újabb Bait-Tech etetőanyag recepteken. Pont egy ilyen "tesztelős" pecán voltam, ami végül fergetegesre sikerült, hogy mit, mivel, erről olvashattok ebben az írásban.