Szákolástól a pecáig - nőként a vízparton
2017. november 29.
Nagy Edit

SZÁKOLÁSTÓL A PECÁIG - NŐKÉNT A VÍZPARTON

Akinek horgász a pasija, könnyen azon találja magát, hogy ő is horgászik. Vagy nem? :) Hát én igen! Szeretnék megosztani veletek egy rövid történetet, amelyben leírom, hogyan is kezdtem el én a horgászatot.
Rapid pontyozás a LUPA tavon
2020. szeptember 04.

RAPID PONTYOZÁS A LUPA TAVON

Bizonyára nem vagyok egyedül azzal a dologgal, hogy sajnos, vagy nem sajnos, de nem minden esetben van elegendő horgászidőm. Ez nálam nem azt jelenti, hogy folyton irígykedve nézem a posztokat más horgászok többnapos túráiról... hanem éppen ellenkezőleg: sokszor éppen ebben látom meg a saját "challenge-m"! Nagy kihívást látok ugyanis abban, ha sokszor csupán pár óra alatt kell megoldanom a halfogást, és ebben bizony, fontos tényezők egész sorával kell megküzdenem: a horgászvíz gyors megközelítése, a sikeres és kompakt etetés kialakítása, kapást kicsikaró csalizás, eredményes végszerelék elkészítése...

Új barátok, őszi pontyok…
2012. október 10.

ÚJ BARÁTOK, ŐSZI PONTYOK…

A rohanó, munkás hétköznapok és a „hétvégénmindenhovaelmegyek” életvitel pont kezdett rajtam negatív irányban eluralkodni. Aztán az egyik nap, a péceli illetőségű barátom, Hovány Attila javaslatára megbeszéltünk egy pontyhorgászatot. Nem volt apelláta, a helyet lefoglalta, megvolt az időpontunk, így egy teljes szombati nap állt a rendelkezésünkre. Ez nem túl sok, de a terveink szerint a különböző csalik és végszerelékek kipróbálásán kívül, alkalmunk nyílik végre kicsit kötetlenebbül beszélgetni és „beleolvadni” a minket körülvevő „őszbe szökő” természetbe. Aztán a halak majdcsak megzavarják a nagy pihengetést… reméltük. A kis csapatunk Szlanicska Milánnal a kiváló újpesti pontyhorgásszal egészült ki. A hajnali 4-kor, nyelvemet „szénné” égető tűz forró kávé és a szervezetem fáradságot nehezen legyűrő ébredését leszámítva, pozitívan vártam a napot!
Esős horgásznap
2020. október 15.

ESŐS HORGÁSZNAP

Október van, esős napok járnak, ám ezzel együtt, nem szűnő lendülettel pakolászom össze felszereléseimet a másnapi horgászatra. Ezúttal kocsiba kerül a nagyméretű ruhás táskám is, amely a magabiztosságomat adó esőkabátomat is rejti...

Beszámoló az I. Csakacsel „kölyök-horgásznapról”
2013. szeptember 27.

BESZÁMOLÓ AZ I. CSAKACSEL „KÖLYÖK-HORGÁSZNAPRÓL”

Az alábbi színes képkockákon és beszámolón keresztül, most, egy ez idáig nem megszokott témájú összeállítás következik! Egy olyan eseményről szólok, amit reményeink szerint, sok-sok hasonló követ még a jövőben.
Palotás 2012… feketén-fehéren II. rész
2012. június 26.

PALOTÁS 2012… FEKETÉN-FEHÉREN II. RÉSZ

…Kényelmes foteljeinkben kifújtuk magunkat. A pakolás és az ilyenkor szokásos izgalmak alaposan lefárasztottak mindhármunkat. A rövidre szabott pihenő után, a közben lassan, de biztosan parázzsá leégő tűzön hozzáláttunk a vacsoránk elkészítéséhez. Ennek fő alkotóelemei az otthonról hozott ízletes húsok és finom zöldségek voltak. Ezt követően újrahúztuk a csalikat Ádámmal, majd mind a hárman felkészültünk az éjszakára.