Mustad horgok
2011. február 18.

MUSTAD HORGOK

A horgászipar robbanásszerű fejlődésének köszönhetően ma már számtalan felszerelési eszköz és kiegészítő áll a rendelkezésünkre! Egy fontos momentum azonban a horgászsportunk évezredes (!) múltjára visszatekintve sem változott. Ez pedig az a tény, hogy a halat továbbra is a horog fogja meg. Már a legelső, ilyen jellegű régészeti leletek is bizonyították, hogy elődeink csontból és fából készítették el a maihoz igen hasonló horgaikat…
Middy Feeder Zóna 2. rész – Gripper Flat-bed method kosarak
2020. január 20.
Hoffmann Feri

MIDDY FEEDER ZÓNA 2. RÉSZ – GRIPPER FLAT-BED METHOD KOSARAK

Rengeteg típusú flat-bed (töltögetős vagy talpólmos) method kosár van ma már a piacon, mégis egy-egy rendelkezik olyan speciális tulajdonsággal ezek közül, ami jobbá és kiemelkedőbbé teszi az átlagos kosarakhoz képest. A Middy Gripper kosarak ezen tulajdonságait vesszük górcső alá ebben az írásban!

P’alinC’arp a majálisi pontyok nyomában az Arizóna Carp tavon
2014. május 16.
Pa’linCa’rp Team

P’ALINC’ARP A MAJÁLISI PONTYOK NYOMÁBAN AZ ARIZÓNA CARP TAVON

Idén május elején második alkalommal ismét megadatott, hogy barátaimmal ellátogassunk a kedvenc vizünkre, az Arizóna Carp Lake-re. Legutóbb március vége táján jártunk itt, azóta keservesen sóvárogtunk nap, mint nap, várva az ismét bekövetkező többnapos túránkat. Ilyenkor aztán nehezen telik az idő, hiába számolja az ember a napokat, heteket, bizony mindig marad számolnivaló. Így nem igazán akartuk elhinni, amikor az indulás napjáig már csak egy pár nap maradt, azt meg végképp nem, hogy már pakolunk és másnap indulunk. De szó mi szó, azért akadt némi teendőnk az elszánt kiküldetés előtt.
728Mix Reload - a második felvonás
2015. július 01.
Bittó Zoltán

728MIX RELOAD - A MÁSODIK FELVONÁS

Aki lemaradt volna a cikksorozatom első részéről annak néhány mondatban összefoglalnám, miről is van itt szó. Mivel Bözsi néni nem vette át a tyúkot meg a kakast, ezért gondoltam egy nagyot és a Bait Tech prémium kategóriás termékeiből megálmodtam egy etetőanyag keveréket, amit három különböző vízen figyeltem meg mire képes. Ennek az eredményeit olvashatjátok!
Tavaszi zsongás...
2018. április 22.

TAVASZI ZSONGÁS...

Szeretem az áprilist... Ilyenkor virágzik a Borbolya, az Illatos lonc, na meg ünnepi köntöst vesz magára a Japán birs és a Mahónia. A vízpartokon pattan a rügy és a fákon, bokrokon Fülemüle mond dalversenyt a Gezerigóval, amibe olykor, éles hangon kontárkodik bele az Aranymálinkó...
GAMAKATSU G-CARP METHOD HOOK, a ZÓNA ajánlásával!
2014. szeptember 25.

GAMAKATSU G-CARP METHOD HOOK, A ZÓNA AJÁNLÁSÁVAL!

Ma már sokféle kiváló minőségű horgok találhatunk a jól felszerelt horgász szaküzletekben, vagy épp a tematikus webáruházak virtuális polcain! Vannak tradicionális nagy gyártók, amelyeknek termékei hosszú évek óta meghatározó szereplői a Magyar választéknak is és vannak új cégek, amelyek speciális sorozatokkal igyekeznek bekapcsolódni a "vérkeringésbe". Nekünk, horgászoknak - véleményem szerint - érdemes kicsit több időt szentelni a választásra mint eddig, hisz végül is: "a horog fogja meg a halat!" Az alábbi sorokban és videó promócióban, egy már, sokatok számára bizonyára ismerős horgot ajánlok a figyelmetekbe. Egy olyan terméket, amit én magam is szívesen, mi több sikeresen használok a klasszikus feeder technikámban vagy épp a bojlis módszereimnél. Lássuk tehát, a GAMAKATSU G-CARP METHOD HOOK-ot!