Methodos kispontyok
2016. szeptember 09.
Bene János

METHODOS KISPONTYOK

Bene Jani legújabb beszámolójában leírja hogyan próbálta ki először a kiakasztott zsinóros method feeder horgászatot. Milyen jól is telik a horgásznap, ha állandóan fárasztasz! :)
BAIT-TECH újdonságok I.
2018. február 06.

BAIT-TECH ÚJDONSÁGOK I.

Mondanom se kell, hogy pazarul kellemes téli napokat éltünk, és ezzel együtt, mi végig munkahelyi "fogságban" figyeltük a szép tiszta időjárásban készült fotókkal teletűzdelt beszámolókat az interneten… Kár is lenne tagadni: türelmetlenek voltunk...
Method feeder portya a Carp Love Big ponty taván
2015. május 15.
Balogh Gábor

METHOD FEEDER PORTYA A CARP LOVE BIG PONTY TAVÁN

Szeretünk együtt horgászni, ki-ki a saját cuccaival, stílusában. Én továbbra is a method feedert nyomtam ezen az újabb baráti pecán is. Úgy sikerült, hogy megint hasznos tapasztalatokkal gazdagodtam!
Tavaszi method tanácsok, nagy pontyra horgászóknak...
2022. március 03.

TAVASZI METHOD TANÁCSOK, NAGY PONTYRA HORGÁSZÓKNAK...

Ennek az írásomnak az apropóját, a legutóbbi horgászatom adta, amikor is a nagyobb testű pontyokat igyekeztem horogra csalni. Március első napjaiban jártunk még, így vállalkozásom sikeressége nagyban függött a helyválasztásomtól, a felkészültségemtől, az alkalmazott technikámtól és különösképp, a csalogatóanyagaim eredményességétől...

Kedvenc tavam: Lóga-tó (Dorog)
2014. szeptember 01.
Csapó Ákos

KEDVENC TAVAM: LÓGA-TÓ (DOROG)

Szombat reggel 5 körül járhat, azt hiszem. Megnézem az órát, mert az „okos vekker” még nem csörgött, döntöm el csukott szemmel. Néhány perc kínlódás a szemhéjjal, és már a retinámra égeti a zöld számlap a 4:35-öt. Még jó is, hogy korábban keltem, mert este nem volt időm bepakolni, elhúztam az időt horogkötözgetéssel.
Wild Carp Lake – A természet ölében
2016. szeptember 16.
Pop Attila

WILD CARP LAKE – A TERMÉSZET ÖLÉBEN

Nagy Tibor meghívására érkeztem a vértessomlói Wild Carp Lake -re, ahol a pontyok igazán vadul harcoltak a zsinór végén. A bemutatni kívánt, Budapest és közeli horgászvizek első állomása volt ez számomra, ahol még nem horgásztam. Már az idevezető út is egy külön élmény azoknak, akik hozzám hasonlóan szeretnek a kacskaringós utakon a fák összeölelkezett lombjai alatt autókázni...