OKUMA horgászbot és- orsó bemutató nyílt hét
2024. április 19. Balogh Gábor

OKUMA HORGÁSZBOT ÉS- ORSÓ BEMUTATÓ NYÍLT HÉT

Két héten keresztül egy helyen az OKUMA horgászbot és orsó kínálata! 2 hét békés halas - 2 hét pergető kínálat bemutató a Horgász-Zóna budai üzletében. Részletek a cikkben!

Éjszakai feeder verseny + Cormoran TS 180 teszt 2.rész
2012. július 19.
Kurucz Dávid

ÉJSZAKAI FEEDER VERSENY + CORMORAN TS 180 TESZT 2.RÉSZ

Éjszakai verseny? Igen az, mégpedig csapatverseny. A Két Tök kupa éjszakai megmérettetése a Moby Dick-tórendszer Fekete taván. A fő szabály, hogy a 2 fős csapatok tagjai egymás mellett foglalnak helyet, a mérlegelt halak is közösen számítanak, és csak csapateredmény van. ½ 9-től éjfélig, majd ½ 2-től 5-ig tart a két forduló, ezért éjszakai :) Akkor nézzük, hogyan is zajlott ez: 6-kor gyülekeztünk, majd 7-körül sorsoltunk. Mivel mostanában bénábbnál bénább helyeket tudtam kihúzni, így csapattársamra, Paál Eörsre toltam ezt a felelősséget :), aki sikeresen kihúzta az 1-es sorszámot. Baromira örültünk egészen addig, amíg meg nem láttuk a helyet. Sajnos az 1-es hely nagyon szélre lett tűzve, közel az oldalsó töltéshez. Így a szélső helyek pozitívuma, hogy a háborítatlan pálya melletti részről bejönnek majd a halak, szertefoszlott.
II. Horgász-Zóna baráti találkozó és kupa
2012. július 17.
Horgász-Zóna

II. HORGÁSZ-ZÓNA BARÁTI TALÁLKOZÓ ÉS KUPA

Az óriási kánikula ide vagy oda, újra Zóna kupa és újra Rab-tó! Amíg a mesterek Genfben küzdöttek egymással, egy hangulatos kis versenyen mi is megküzdöttünk a hőséggel és RAB-tó mesés halállományával – ami most is bizonyított. Átlagban közel 14 kilogrammnyi fogás esett egy versenyzőre, ám ennél részletesebb összefoglalót is készítettünk :)
II. Juli kupa horgászverseny kiírás
2012. július 13.
Horgász-Zóna

II. JULI KUPA HORGÁSZVERSENY KIÍRÁS

Újra megrendezésre kerül a sülysápi horgászbolt rendezésében a II. Juli kupa! Időpont: 2012.07.29 Vasárnap Helyszín: Tóalmás, Sárkány tó A részletes kiírás olvasható a cikkben.
Pergessünk Vörösszárnyúra
2012. július 11.
Medgyasszay Csaba

PERGESSÜNK VÖRÖSSZÁRNYÚRA

Munkám kapcsán szeretett Balatonomat érintette utam, így beiktattam a feszített munkatervbe egy másfél órás kis pihentető cserkelést. Ezúttal nem a kikötők apró agresszorait akartam lencsevégre kapni - nagyravágyóbb célokat tűztem ki. Barátom, nyaralása alatti mesébe illő sügérfogásokról számolt be. 30 centiméteres, és több 25-26 centiméteres sügért sikerült elkapnia a déli parton a nádasok öblözetében. Gyerekkoromban a kikötőkben ugyan mindig jelen volt a sügér, de a nádasokban, hínárosokban soha nem találkoztam velük. Úgy 3 éve azonban, a nagy 40 fokos nyári forróságban furcsa megfigyelést tettem...
Amit az akkumulátorokról és a töltőkről tudni kell!
2012. július 05.
Medgyasszay Csaba

AMIT AZ AKKUMULÁTOROKRÓL ÉS A TÖLTŐKRŐL TUDNI KELL!

A 2008-ban a két évtizedes fárasztó evezés után elérkezettnek láttam az időt bicepszeim pihentetésének. Lecseréltem 3,3-as alucsónakomat, egy 4,7-es üvegszálasra, az evezőket pedig elektromos motorra váltottam. Az egyszerűség kedvéért a motort, az akkumulátorokat, és az akkumulátortöltőt egy helyen vettem meg, ahol el is láttak a használatukkal kapcsolatos „jó tanácsokkal”. Bárcsak visszapörgethetném az időt! A szakbolt városát is el kellett volna aznap kerülnöm.
Lenn az alföld tengersík vidékin...
2012. július 03.

LENN AZ ALFÖLD TENGERSÍK VIDÉKIN...

„Lenn az alföld tengersík vidékin Ott vagyok honn, ott az én világom” - írja a költő. Én sajnos nem mondhatom el ugyanezt magamról, hisz dunántúli gyerekként, lábam csak nagy ritkán érinti ezt a tájat. Pont ezen okból fogadtam el a szíves invitálást Lajos barátomtól egy Tiszafüred környéki magántóra. Ezt a két hektáros tavacskát a tulajdonosokon kívül mások nem horgásszák, így a lehetőség igen kecsegtető volt számomra, hogy életemben először próbára tegyem horgásztudásomat egy szűz vízen. Ugyanakkor az új tájak, új horgászbarátok megismerése is nagy lelkesedéssel töltött el. Így, már türelmetlenül vártam, hogy ezen a szikrázóan napsütéses tavaszi szombaton ráforduljunk a tóhoz vezető bekötő útra, hogy tanúja legyünk ennek a gyönyörűen karbantartott kis tavacska látványának.