Óriások között... avagy egy kivételes nap Harsányban
2014. szeptember 03.

ÓRIÁSOK KÖZÖTT... AVAGY EGY KIVÉTELES NAP HARSÁNYBAN

Újra Harsány volt az úti cél! Emlékszem, álmosan bámultam ki az „anyósülésről” a kora hajnali sötétségre, amikor az futott át a gondolataimban, hogy ma pontosan negyedszer indulok "Borsodba". Valamitől furán hatott minden, a néptelen autópálya is titokzatosnak tűnt. Mint egy hosszú, kanyargós „csúszda”, úgy vitt minket le, egész a „vízig”, de az útszéli táblák és épületek felettébb gorombán suhantak el mellettünk. Áron stabilan fogta a kormányt, a "tempomat" besegített, de éreztem rajta, hogy nagyon ott lenne már. Csak remélni tudtam, hogy a varázslatos víz, amely elhozta barátom számára a nagy pontyokat, hozzám is kegyes lesz. Még sötétségben érkeztünk, nem is csoda hát, hogy mi voltunk az elsők a parkolóban.
Kedvenc tavam: Lóga-tó (Dorog)
2014. szeptember 01.
Csapó Ákos

KEDVENC TAVAM: LÓGA-TÓ (DOROG)

Szombat reggel 5 körül járhat, azt hiszem. Megnézem az órát, mert az „okos vekker” még nem csörgött, döntöm el csukott szemmel. Néhány perc kínlódás a szemhéjjal, és már a retinámra égeti a zöld számlap a 4:35-öt. Még jó is, hogy korábban keltem, mert este nem volt időm bepakolni, elhúztam az időt horogkötözgetéssel.
A part alatt
2014. augusztus 22.
Galambos Sándor

A PART ALATT

Hatalmasat csobban a szomszédom etetőkosara. Talán ötven méterre a parttól érhetett vizet. Én nem értem őt, de látszik, ő mégannyira se engem, amikor egy rövid rakósbotot húzok elő a tokjából. - Oda fog horgászni? - Oda. - Hát jó... És mire? - Pontyra, esetleg amurra, ha az is idetéved. De ha más nem, marad a kárász. Egyébként meg, hit kérdése az egész... Majd egy furcsa mosollyal zárul rövidke párbeszédünk a kolléga részéről. Szerencsére a horgászlecke elmaradt. Kioktatás helyett csak egy legyintést kapok...
Éjszakai horgászat
2014. augusztus 18.
Csapó Ákos

ÉJSZAKAI HORGÁSZAT

Ezt az írást Bene János cikke ihlette. Tetszett, hogy számomra ismeretlen Budapest környéki horgászhelyről írt. Ezt nagyon hasznosnak tartom, mivel sok tóról nagyon kevés információ lelhető fel, vagy ami elérhető az is inkább csak a nyitva tartás és a horgászszabályokra vonatkozik. Ez persze fontos, viszont a hely hangulatából nem ad vissza semmit, még egy szépen összeállított weboldal sem. Nekem is megvan a magam bevált helye, ahol nagyokat szoktam horgászni, viszont most egy kalandos hétvégén vagyok túl, ami sok érdekes tapasztalattal szolgált számomra. Remélem mások is találnak benne hasznos információt.
Gyors peca a kertben
2014. augusztus 07.
Bene János

GYORS PECA A KERTBEN

Megint egy gyors horgászatra szántam el magam, nem is készültem túlzottan. Éppen csak annyira, hogy be tudjak számolni nektek egyrészt a Gardenlake tavon szerzett tapasztalataimról, másrészt pedig a Dynamite Baits Source és a Bait Tech Special Green method mixek közötti mini versenyről...
Zóna Method party Kurucz Dáviddal 2014.07.29-én
2014. augusztus 01.
Oláh Zoltán

ZÓNA METHOD PARTY KURUCZ DÁVIDDAL 2014.07.29-ÉN

A method forradalom zászlaja alatt megrendezésre került az első Zóna Method party rendezvény, ahol egy jó peca közben lehetőség nyílott a tapasztalatcserére, tanulásra. Olyan tavat választottunk, ahol a jó halbőség mellett, viszonylag közel horgászhatunk egymás mellett, így könnyebben tudtunk egymásnak segíteni. A rendezvényen Kurucz Dávid feeder versenyző, az XM method feeder verseny etetőanyagok egyik kiagyalója volt a "szakkommentátor".